|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Meer meer meer! |
|
Wel héél veel grote namen dit jaar. Wordt een heel ander festival zo. You have time. You are doing fine. |
|
Le Seul Element is bijzonder vet. |
|
quote: Leukk, ik wil! |
|
quote: Dat gaan we regelen! http://www.last.fm/user/xmosh4jezusx | Kali/Entropy |
|
quote: +1 |
|
De volgende bands stonden hier volgens mij nog niet vermeld: - Unaussprechlichen Kulten - Incarceration - Zombification - Ride for revenge - True black dawn - Sargeist - Baptism - Azaghal Finland is in trek dit jaar. Zou Satanic Warmaster hier hebben gestaan? Het lijkt er haast wel op. |
|
ja, ging om Satanic Warmaster Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Als vervangende Finse band zou Archgoat of Barathrum van mij best wel hun plaats mogen innemen. |
|
quote: Circle of Ouroborus!!! |
|
quote:Op welke dag speelt dit allemaal? |
|
quote: - Unaussprechlichen Kulten - Incarceration - Zombification Op zondag de 28ste Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
quote: Het festival duurt van 15 t/m 21 september. De 28e lijkt me onwaarschijnlijk. Op de Fb pagina van Incarceration staat iig donderdag de 18e. Op de site van Incubate staan Incarceration en Zombification ook op de 18e en Unaussprechlichen Kulten op de 19e. U.K. zal ook wel op de 18e staan aangezien deze 3 bands dan samen op tour zijn. |
|
quote: dat kun je vergeten.... haha Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote: Sorry, het is idd de 18de. Ik had het oorspronkelijk helemaal verkeerd gelezen op hun tourposter (door de kleine lettertjes op mijn telefoon). Heb de discussie over 28 of 18 al met Jacobo van Zombiefication gehad. Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
Gisteravond geweest. Gestart met Nadja / Uochi Toki, aparte combinatie, niet boeiend genoeg helaas. Svart Crown en Dodecahedron vond ik oprecht saai. Krallice daarentegen was erg de moeite. Morgen t/m zondag weer [Dit bericht is gewijzigd door Northward op 18-09-2014 20:39] |
|
Niemand geweest? Weer veel goede shows dit jaar! |
|
Ik zou graag eens willen gaan, maar het valt (bijna) altijd samen met Baroeg open air, dus helaas |
|
quote: Duurt Baroeg open air dan een week tegenwoordig? On topic: Hoe was Krallice? discogs sale list: https://www.discogs.com/seller/williamblake?sort=artist%2Casc |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Vorige pagina |