|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
Dat wordt dan 3 keer Triptykon zien dit jaar. |
|
quote: Wehrmacht heeft 4 jaar geleden nog in de Dynamo gespeeld |
|
quote: Volgens mij stond Wehrmacht afgelopen januari nog in Dynamo. |
|
Ik zie het. Nu pas. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Volgens mij is die tour gecancelled. Ze zouden ook in Baroeg staan en dat is niet doorgegaan. Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
Ik hoop eigenlijk maar op één band en dat is Sanctuary . Jammer dat zo'n band kennelijk niet haalbaar is . |
|
Volgens FB: We're very happy to announce that Primordial and Urfaust will destroy the stage at #emm14. The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
Klopt, en Sanctuary proberen we al een paar jaar te boeken, staat dus ook hoog op onze bucketlist. Tot op heden helaas echter zonder succes. Unkraut verdirbt nicht - Wer schlecht ist der stirbt nicht |
|
Wel interessant zo met Primordial. |
|
quote: Afwachten dan maar . Komt er nog een dag met alleen "gewone" metal zoals vorig jaar de eerste dag ? |
|
quote: We hopen wel op toezeggingen van een aantal traditionele Metalbands, maar er zal niet 1 dag komen met uitsluitend Heavy- NWOBHM- Power Metalbands. Reden: deze werd vorig jaar niet voldoende goed bezocht. Er komen ook geen zogenaamde themadagen meer. Alle stijlen door elkaar dus, waarbij misschien wel de Vrijdag iets extremer wordt en er op de zaterdag ook enkele mainstream bands zullen spelen. Althans daar ziet het momenteel naar uit. Op dit moment zijn pas de helft van de bands geboekt. Het eindresultaat is zoals elk jaar grotendeels afhankelijk van de beschikbaarheid en betaalbaarheid van de bands. Unkraut verdirbt nicht - Wer schlecht ist der stirbt nicht |
|
quote: Dus je hebt nieuwe namen voor ons. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Vroege vogel vvk is begonnen. Kaartjes zijn hier weer binnen. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Nog een bandsuggestie: Despised Icon Als ze toch om de hoek komen spelen met wat reunie optredens oa in Wenen en Keulen. ( Klikkerdeklik ) zou het zomaar mogelijk zijn eens met ze te gaan babbelen om de haalbaarheid te checken. [Dit bericht is gewijzigd door XXL op 02-04-2014 10:01] Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Staan al op Neurotic Deathfest... |
|
Check. Ik zag het niet op hun bandsite staan en Neurotic volg ik niet zo. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Despised Icon, de aids onder de muziek! |
|
je zou toch denken dat accept en sabaton toch veel publiek zouden trekken. Zeker gezien Sabaton daar slecht genoeg voor is en Accept goed genoeg daarvoor. |
|
quote: Zeer goed te doen, die band. Vooral live. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Er is maar 1 deathcore band voor mij en dat is Owen Hart |
|
Ik neem aan dat het een redelijk veilige aanname is dat Northward iemand van de smaakpolitie is? Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Dit klopt inderdaad. |
|
Early birds zijn bijna op. |
|
Maandag maken we drie nieuwe bandnamen bekend! Unkraut verdirbt nicht - Wer schlecht ist der stirbt nicht |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |