|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
xentrix is toch echt een van de slechtste thrash bands uit het VK |
|
k [Dit bericht is gewijzigd door MR Klister op 26-10-2014 17:37] Unkraut verdirbt nicht - Wer schlecht ist der stirbt nicht |
|
quote: Unkraut verdirbt nicht - Wer schlecht ist der stirbt nicht |
|
Vandaag de tickets besteld. Zin in! |
|
naamsbekendheid boeit me niet zo veel. Als ik een headliner had gekozen thrash wise was het Stone uit finland. |
|
quote: Ja. Leuk. Maar jij koos niet. Yay, bijna December!! |
|
Nog één maandje! Festival trailer: https://www.youtube.com/watch?v=Gzo2wMGKQ7I Tickets & info: http://www.eindhovenmetalmeeting.com/ |
|
Voor mij stoner kebab met andaloese. En nu gaan we vegen |
|
Je zit weer aardig in je rol. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
A double edged sword in a triangle of emotions. Ik heb ook mijn gevoelens. En nu gaan we vegen |
|
Ik kan uiteindelijk niet naar Eindhoven Metal Meeting en zodoende heb ik twee combitickets én twee overnachtingen in het Mercure Hotel (Leenderweg 80 - van 12/12/2014 t/m 14/12/2014, oftewel 2 nachten) over! Ik heb hier zelf voor betaald: Hotel: € 124,60 EMM: € 164,67 (+ adm. kosten) ------------------ Totaal: € 289,27 Heb het hotel gebeld en het is gewoon mogelijk om mijn reservering over te zetten op een andere naam. Geïnteresseerden kunnen mailen naar kash_in_flames[at]yahoo.com (zet a.u.b. even "EMM TICKETS" in het onderwerp). Ik hoef er niet de volle mep voor te hebben, dus doe een leuk bod. Heb alles digitaal geregeld, dus na overeenkomst krijg je alles direct netjes in je mailbox. |
|
Woensdag aanstaande maken we het tijdschema bekend! Unkraut verdirbt nicht - Wer schlecht ist der stirbt nicht |
|
Dan wacht ik die nog even af, voordat ik m'n kaarten haal. [Dit bericht is gewijzigd door MetalJan op 24-11-2014 20:08] |
|
Gezien er blijkbaar weinig interesse is in bovenstaande tickets + hotel, ben ik ook bereid om de tickets los van de overnachting te verkopen. |
|
je kunt waarschijnlijk beter op facebook het proberen te verkopen je hebt een aantal grote nederalandse metal groepen erop. |
|
quote: Een vriend van mij heeft wellicht wel interesse, wat moet het zwikkie kosten? |
|
€ 200,- (da's dus € 100 p.p. voor combiticket + 2 overnachtingen) lijkt me een koopje. |
|
quote: Check pm bij overige op FB eventjes. |
|
Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Heb weinig te klagen over de vrijdag. Urfaust had een plek later gemogen en 30 min Morbus Chron is ook wel wat aan de korte kant, maar je kan niet alles hebben. Definitief geen weekendkaart nu In Solitude en One Tail, One Head tegelijk spelen... [Dit bericht is gewijzigd door Mark Z op 26-11-2014 10:52] |
|
De vrijdag heerst. Wellicht aanwezig Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Het Urfaust shirt voor de Eindhoven Metal Meeting.. ontworpen door Marald van Haasteren Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
|
|
Ik had liever gezien dat At The Gates als laatste zou spelen, want ik wil graag Primordial graag zien, dus nu moet ik tot 1 uur blijven. Dus dat word een latertje. Gelukkig heb ik die vrijdag vrij. Zaterdag wil ik er ook wel weer vroeg bij zijn, dus dat word een kort nachtje. |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |