|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Jongens een top 100 samengesteld door stemmen is per definitie gebaseeerd op populariteit, niet per se op kwaliteit. Daarnaast is het afhankelijk van welke groep uiteindelijk zal stemmen. Hoe populairder je lijst wordt hoe meer underground je gaat verliezen. De organisator heeft hier alleen invloed op door het juiste stemvee te bereiken. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Ja ja, dat begrijp ik uiteraard, maar het nut of de lol van een lijst als deze ontgaat mij een beetje. De ZM-jaarlijst bijvoorbeeld is tenminste nog leuk, handig en veel minder voorspelbaar, ook al is die net zo goed door populariteit gevormd. [Dit bericht is gewijzigd door Helvete op 04-04-2014 9:54] |
|
Ach de paar voor mij onbekende bands zijn waarschijnlijk geschikter voor mijn oor dan uit de top 40. Sommige bands zijn behoorlijk cliche maar geven een goede samenvatting van een.genre wat ik anders nooit zou lui dsteren. Overigens als ik naar mn eigen last.fm kijk heb ik soms hetzelfde gevoel ook hier is frequentie niet het belangrijkste, de ene band luister je gewoon om ff.aan te zetten de ander ga je echt voor zitten. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: 1. Metallica - Master of puppets 2. Slayer - Angel Of Death 3. Megadeth - Holy Wars…The Punishment due 4. Iron Maiden - Hallowed be thy name 5. Manowar - Battle Hymn 6. Exodus - Bonded by blood 7. Judas Priest - Painkiller 8. Dio - Holy Diver 9. Sabaton - Primo Victoria 10. AC/DC - Thunderstruck 11. Morbid angel - god of emptiness 12. Opeth - Blackwater park 13. Annihilator - Alison Hell 14. System of a down - Chop Suey 15. Anthrax - Caught in a mosh 16. Death - Pull the plug 17. Machine Head - Davidian 18. Black Sabbath - Children of the grave 19. Candlemass - Solitude 20. Opeth - Ghost of perdition 21. Saint Vitus - Born Too Late 22. Summoning - Land of the dead 23. Agalloch - In the shadow of our pale companion 24. Judas Priest - Hell Bent For Leather 25. Kreator - Warcurse 26. Metallica - Seek and destroy 27. Ozzy Osbourne - Crazy Train 28. Rammstein - Du Hast 29. Savatage - Gutter ballet 30. Slayer - War Ensemble 31. Cannibal Corpse - Stripped, raped and strangled 32. Amon Amarth - Under the northern star 33. Black Sabbath - Iron Man 34. Electric Wizard - Return Trip 35. Entombed - Left Hand path 36. Iron Maiden - The Trooper 37. Killswitch engage - My last serenade 38. Mastodon - Oblivion 39. Megadeth - Hangar 18 40. Type ‘o Negative - Black n. 1 41. Wintersun - Death and the healing 42. Cannibal corpse - Hammer smashed face 43. Pantera - Cemetery Gates 44. Amon Amarth - Guardians of asgaard 45. Disturbed - Down with the sickness 46. Immortal - Damned in black 47. Machine head - Clenching the fists of dissent 48. Morbid angel - Chapel of ghouls 49. Motorhead - Ace of spades 50. Paradise lost - Eternal 51. Rammstein - Feuer Frei 52. Reverend Bizarre - Doom over the world 53. Sepultura - Roots bloody roots 54. Strapping young lad - detox 55. Tool - Lateralus 56. Manowar - Warriors of the world united 57. Pantera - Cowboys from hell 58. Papa roach - Last resort 59. Volbeat - Sad man’s tongue 60. Children of bodom - Downfall 61. Bullet for my valentine - Hand of blood 62. Tool - Schism 63. Anthrax - Madhouse 64. Children of bodom - Are you dead yet? 65. Kamelot - Center of the universe 66. Cradle of filth - The foetus of a new day kicking 67. Anvil - Winged Assassins 68. Nirvana - Smells Like Teen Spirit 69. Rage Against The Machine - Killing in the name of 70. Slipknot - Duality 71. Motley Crue - Kickstart my heart 72. Arch Enemy - We Will rise 73. Dream Theater - Constant Motion 74. Rhapsody of fire - Emerald Sword 75. Mudvayne - Determined 76. Korpiklaani - Vodka 77. Anathema - Lost Control 78. Iced Earth - Ten Thousand Strong 79. Rob Zombie - Dragula 80. Blind Guardian - Imaginations from the other side 81. Symphony X - Of Sins and shadows 82. Lamb Of God - Redneck 83. Mayhem - Freezing Moon 84. Disturbed - Ten Thousand fists 85. Korn - Coming Undone 86. Ensiferum - Guardians of fate 87. Helloween - I want out 88. Queensryche - Eyes of a stranger 89. Saxon - Heavy Metal Thunder 90. In Flames - Take This Life 91. Burzum - Det Som en Gang Var 92. Slipknot - Surfacing 93. Rage against the machine - bulls on parade 94. Hammerfall - Hearts on fire 95. Lamb Of God - Black Label 96. System of a down - BYOB 97. Alestorm - Heavy Metal Pirates 98. Sonata Arctica - Wolf & Raven 99. Channel Zero - Black Fuel 100. Trivium - Pull harder on the strings of your martyr |
|
Nog twee weken te gaan om je stem uit te brengen. |
|
Sowieso beter dan wat StuBru gaat brengen, benieuwd. |
|
Je moeder is de zwaarste! signature |
|
De stemmen zijn geteld, de laatste voorbereidingen zijn getroffen. Nu rest ons enkel om traditiegetrouw een klein tipje van de sluier te lichten over wat komen gaat tijdens de Zwaarste 100 van Ashladan! Op 1 mei 2014 van 13:00 uur tot 22:00 uur zal de top 100 live uitgezonden worden op http://ashladan.listen2myradio.com/ . Een introductienummer (AC/DC – Long Way to the Top) zal de top 100 voorafgaan, zodat iedereen tijdig op de uitzending kan inpikken. Nieuw dit jaar is dat er op bovenstaande pagina kan gevolgd worden hoeveel mensen er meeluisteren en welk nummer er gespeeld wordt. Handig als je nieuwe dingen wilt leren kennen! Speculeren, discussiëren en andere –eren kan zoals gewoonlijk voor, tijdens en na de uitzending in het officiële discussietopic op http://ashladan.be/forum/topic/5046-ashladan-de-zwaarste-100-2014-discussietopic/, of via de chat op de radiopagina. Dat onze lijst nooit hetzelfde is en altijd voor verrassingen zorgt, wordt des te meer duidelijk aan de hand van de volgende statistieken: Er zijn 35 nieuwkomers in de lijst; 17 nummers uit de editie van 2013 worden vervangen door nummers van dezelfde band die meer stemmen hebben gekregen (door onze unieke regel die maar twee nummers van dezelfde band in een lijst toelaat); In totaal kunnen we dus maar liefst 52 nieuwe nummers horen in de top 100 van 2014; De hoogste nieuwkomer staat op de 16de plaats; De sterkste stijger is 66 plaatsen gestegen; De sterkste daler is 71 plaatsen gedaald; Aan de hand van de nummers die de lijst haalden, kunnen we vaststellen dat de lijst een stuk zwaarder is dan vorig jaar. Er volgt om de tien nummers een overzicht. Dit overzicht wordt aangekondigd samen met de intro van een lied dat vorig jaar in de top 100 stond, maar dit jaar de top 100 niet gehaald heeft; Daags na de uitzending zal een Youtube playlist en Spotify playlist worden vrijgegeven, zodat men nummers kan herbeluisteren. Kortom een uitzending die je niet wilt missen. Hopelijk luister jij ook mee naar de Zwaarste 100 van Ashladan! [Dit bericht is gewijzigd door jehowi op 27-04-2014 21:11] |
|
|
|
quote:Dit klinkt nog slechter dan de slechtste YouTubemuziekjes. 64k mp3? Hebben jullie wel eerst alle platenlabels netjes gevraagd of jullie hun materiaal mogen gebruiken? |
|
quote: Zal wel aan je pc liggen. Is allemaal 128 kbs/s, High Definition audio. |
|
quote: Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Dit klinkt inderdaad enorm poep. De stream mag dan wel 128 zijn, het gebruikte materiaal zeker niet. Dat of er wordt bagger software gebruikt. Windows Media Player ofzo. En Internet radio kan best luisterbaar zijn ios mijn ervaring. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Nergens wordt er geklaagd. Niet op Ashladan, niet op de facebookpagina, niet in de chat van de radio website, enkel hier moet er weer een hoop gemierenneuk zijn. |
|
Wij vertellen je liever gewoon de waarheid in plaats van je kont te likken. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
WTF hoor ik nu trouwens, Nickelback? Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Het geluid is echt heel brak ja. Alsof er een sort clipping optreedt. Advies: doe er wat aan. http://nl.wikipedia.org/wiki/Clipping_(audio) ... hoe de hazen lopen ... |
|
quote: Inderdaad ... hoe de hazen lopen ... |
|
Even normaal doen tegen Dio. |
|
quote: Het nummer daarvoor, lullo. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Inderdaad, dat is het. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Het klinkt net als de Yoko boxjes van 5 gulden die ik in 1987 kocht om op mijn Sharp walkman aan te sluiten. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote:Die heb ik gemist. Hey Blind Guardian |
|
quote: Volgens mij was het niet Nickelback maar Five Finger Death Punch oid. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |