IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : 1 april nationale Funus dag! Vorige pagina | Volgende pagina
Diarrepelsteeltje
Usericon van Diarrepelsteeltje
Posted 01-04-2020 11:20 by Diarrepelsteeltje Wijzig reactieProfiel van DiarrepelsteeltjeQuote dit bericht

Leuk om te zien dat uitgerekend Funus het op dit forum tot 1 april band geschopt heeft. Zeker niet onterecht.


Mythics
Usericon van Mythics
Posted 01-04-2020 11:56 by Mythics Wijzig reactieProfiel van MythicsQuote dit bericht

quote:
Op 1 april 2020 11:20 schreef Diarrepelsteeltje het volgende:
Leuk om te zien dat uitgerekend Funus het op dit forum tot 1 april band geschopt heeft. Zeker niet onterecht.


Dit dus :v



I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath


Diarrepelsteeltje
Usericon van Diarrepelsteeltje
Posted 01-04-2020 15:37 by Diarrepelsteeltje Wijzig reactieProfiel van DiarrepelsteeltjeQuote dit bericht

Wat een clown was die zanger. Was ervan overtuigd dat Master's Hammer in de jaren 60 al volledig het geluid van second wave black metal ontwikkeld had met alles erop en eraan.

[Dit bericht is gewijzigd door Diarrepelsteeltje op 01-04-2020 15:37]


Zwelglichaam
Usericon van Zwelglichaam
Posted 01-04-2020 15:48 by Zwelglichaam Wijzig reactieProfiel van ZwelglichaamQuote dit bericht

Zulke opmerkingen zijn te opvallend. Verander de jaren '60 in '80, en doe het op alle dagen behalve deze, en dan ook niet in dit topic.


Op 1 april 2020 13:39 schreef Fusion het volgende: Nou ja, ik trek ook mijn vorige keutel wel een beetje terug, ik ben echt oprecht bang voor jou.


Diarrepelsteeltje
Usericon van Diarrepelsteeltje
Posted 01-04-2020 15:52 by Diarrepelsteeltje Wijzig reactieProfiel van DiarrepelsteeltjeQuote dit bericht

Het is een volledige accurate anekdote; ik zei niet voor niets dat 1 april terecht aan deze band gelinkt was.


Zwelglichaam
Usericon van Zwelglichaam
Posted 01-04-2020 15:57 by Zwelglichaam Wijzig reactieProfiel van ZwelglichaamQuote dit bericht

Verkeerd gelezen. Altijd dikke pluspunten voor mensen die R. de grond in stampen.


Op 1 april 2020 13:39 schreef Fusion het volgende: Nou ja, ik trek ook mijn vorige keutel wel een beetje terug, ik ben echt oprecht bang voor jou.


Diarrepelsteeltje
Usericon van Diarrepelsteeltje
Posted 01-04-2020 16:01 by Diarrepelsteeltje Wijzig reactieProfiel van DiarrepelsteeltjeQuote dit bericht

Oh ja, nu weet ik z'n naam weer. Was me even ontschoten. Geen idee wat er van die man geworden is.


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 01-04-2020 16:30 by F.Jacobse Wijzig reactieProfiel van F.JacobseQuote dit berichthttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

Het was anders super vaak lachen met en om panda.

Heb hem nog een enorm kvltige LS van Master's Hammer verkocht. Aardige gast, hoor, ook irl, hehe.

Jammer dat hij hier niet meer post. Op FB zie ik hem wel eens voorbij komen.




"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


Zwelglichaam
Usericon van Zwelglichaam
Posted 01-04-2020 17:14 by Zwelglichaam Wijzig reactieProfiel van ZwelglichaamQuote dit bericht

Hij heeft z'n innerlijke lutserheid nooit echt kunnen accepteren. Dat "Geert Wilders zojuist doodgeschoten" topic was dan wel weer leuk. Waar koop je zo'n badjas eigenlijk?


Op 1 april 2020 13:39 schreef Fusion het volgende: Nou ja, ik trek ook mijn vorige keutel wel een beetje terug, ik ben echt oprecht bang voor jou.


Machtig
Usericon van Machtig
Posted 28-12-2020 22:17 by Machtig Wijzig reactieProfiel van MachtigQuote dit bericht

quote:
Op 1 april 2020 16:30 schreef F.Jacobse het volgende:
Het was anders super vaak lachen met en om panda.

Heb hem nog een enorm kvltige LS van Master's Hammer verkocht. Aardige gast, hoor, ook irl, hehe.

Jammer dat hij hier niet meer post. Op FB zie ik hem wel eens voorbij komen.





Ik heb jou ook altijd een toffe peer gevonden WBW



F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 28-12-2020 22:20 by F.Jacobse Wijzig reactieProfiel van F.JacobseQuote dit berichthttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

Lol, kijk eens aan, daar is m'n oude LS. Ik had van het weekend de eerste cd van mijn bandje in handen (ik heb er 1) en daar draag ik ook de LS, 1995.

Leuk om je hier weer te zien!




"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


Mythics
Usericon van Mythics
Posted 28-12-2020 22:21 by Mythics Wijzig reactieProfiel van MythicsQuote dit bericht

Wie, R. of BW?

[Dit bericht is gewijzigd door Mythics op 28-12-2020 22:21]


I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath


Machtig
Usericon van Machtig
Posted 28-12-2020 22:22 by Machtig Wijzig reactieProfiel van MachtigQuote dit bericht

quote:
Op 1 april 2020 15:37 schreef Diarrepelsteeltje het volgende:
Wat een clown was die zanger. Was ervan overtuigd dat Master's Hammer in de jaren 60 al volledig het geluid van second wave black metal ontwikkeld had met alles erop en eraan.


Nee... dunno wie je bent maar ik denk niet dat MH de black metal heeft gemaakt voor de rolling stones... Dunno welke crack je rookt maar pls kap een beetje pik en probeer geen kudos te behalen onder mijn naam :'). 89 is het jaar dat de eerste MH plaat uitkwam en zoals fenriz ondertussen heeft aangegeven: MASTERS HAMMER was de eerste 'norwegian black metal plaat'. ;'), dus ergens hebben ze de 2e wave sound toch gemaakt lijkt het.. Ik zei dat die lui in 1960 zijn geboren slappe.

[Dit bericht is gewijzigd door Machtig op 29-12-2020 0:11]


Machtig
Usericon van Machtig
Posted 28-12-2020 22:26 by Machtig Wijzig reactieProfiel van MachtigQuote dit bericht

quote:
Op 28 december 2020 22:20 schreef F.Jacobse het volgende:
Lol, kijk eens aan, daar is m'n oude LS. Ik had van het weekend de eerste cd van mijn bandje in handen (ik heb er 1) en daar draag ik ook de LS, 1995.

Leuk om je hier weer te zien!





Heerlijk gevoel wanneer een shirt het status tot 'relic' krijgt. Ik verzorg het shirt met trots en het is in goede handen


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 28-12-2020 22:34 by F.Jacobse Wijzig reactieProfiel van F.JacobseQuote dit berichthttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

quote:
Op 28 december 2020 22:21 schreef Mythics het volgende:
Wie, R. of BW?


Een edit, maar blijkbaar zijn de meningen verdeeld, hehe.

BW? BerserkerWoman? Maar dat is niet zij, volgens mij.




"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 28-12-2020 22:35 by F.Jacobse Wijzig reactieProfiel van F.JacobseQuote dit berichthttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

quote:
Op 28 december 2020 22:26 schreef Machtig het volgende:
Heerlijk gevoel wanneer een shirt het status tot 'relic' krijgt. Ik verzorg het shirt met trots en het is in goede handen


Nice!




"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 28-12-2020 22:44 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

quote:
Op 28 december 2020 22:34 schreef F.Jacobse het volgende:
BW? BerserkerWoman? Maar dat is niet zij, volgens mij.



Volgens mij ook niet.



Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


Mythics
Usericon van Mythics
Posted 28-12-2020 22:47 by Mythics Wijzig reactieProfiel van MythicsQuote dit bericht

quote:
Op 28 december 2020 22:44 schreef Natural Disaster het volgende:
Volgens mij ook niet.




Ah, dan is het de mongool dus


I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath


Machtig
Usericon van Machtig
Posted 28-12-2020 23:06 by Machtig Wijzig reactieProfiel van MachtigQuote dit bericht

quote:
Op 28 december 2020 22:47 schreef Mythics het volgende:
Ah, dan is het de mongool dus


Hm,

[Dit bericht is gewijzigd door Machtig op 28-12-2020 23:16]


Machtig
Usericon van Machtig
Posted 28-12-2020 23:26 by Machtig Wijzig reactieProfiel van MachtigQuote dit bericht

quote:
Op 28 december 2020 22:47 schreef Mythics het volgende:
Ah, dan is het de mongool dus


mongooltjes kunnen hard slaan

[Dit bericht is gewijzigd door Machtig op 28-12-2020 23:31]


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 28-12-2020 23:38 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

quote:
Op 28 december 2020 23:26 schreef Machtig het volgende:
mongooltjes kunnen hard slaan

21 post en al dreigen met fysiek geweld. :')



[Dit bericht is gewijzigd door Natural Disaster op 28-12-2020 23:38]


Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


Machtig
Usericon van Machtig
Posted 28-12-2020 23:38 by Machtig Wijzig reactieProfiel van MachtigQuote dit bericht



2010

[Dit bericht is gewijzigd door Machtig op 29-12-2020 0:53]


Machtig
Usericon van Machtig
Posted 28-12-2020 23:41 by Machtig Wijzig reactieProfiel van MachtigQuote dit bericht

quote:
Op 28 december 2020 23:38 schreef Natural Disaster het volgende:
21 post en al dreigen met fysiek geweld. :')




Sorry wist niet dat ik krediet moest opbouwen. Als mensen stout doen ben ik niet de beroerdste om ze op te wachten voor uitleg hoor... Desalniettemin vind ik het flauw om voor mongool uitgemaakt te worden, vanzelfsprekend. Mythics, ajb, zet je autisme een tandje lager en laten we het leuk houden . Ik ben hier voor mijn lol.

[Dit bericht is gewijzigd door Machtig op 29-12-2020 0:52]


Machtig
Usericon van Machtig
Posted 29-12-2020 0:54 by Machtig Wijzig reactieProfiel van MachtigQuote dit bericht

quote:
Op 1 april 2020 17:14 schreef Zwelglichaam het volgende:
Hij heeft z'n innerlijke lutserheid nooit echt kunnen accepteren. Dat "Geert Wilders zojuist doodgeschoten" topic was dan wel weer leuk. Waar koop je zo'n badjas eigenlijk?


Teeering misschien moet je een boek schrijven mr historicus :')


Machtig
Usericon van Machtig
Posted 29-12-2020 1:46 by Machtig Wijzig reactieProfiel van MachtigQuote dit bericht

quote:
Op 1 april 2020 11:20 schreef Diarrepelsteeltje het volgende:
Leuk om te zien dat uitgerekend Funus het op dit forum tot 1 april band geschopt heeft. Zeker niet onterecht.


Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen