|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Leuk om te zien dat uitgerekend Funus het op dit forum tot 1 april band geschopt heeft. Zeker niet onterecht. |
|
Wat een clown was die zanger. Was ervan overtuigd dat Master's Hammer in de jaren 60 al volledig het geluid van second wave black metal ontwikkeld had met alles erop en eraan. [Dit bericht is gewijzigd door Diarrepelsteeltje op 01-04-2020 15:37] |
|
Zulke opmerkingen zijn te opvallend. Verander de jaren '60 in '80, en doe het op alle dagen behalve deze, en dan ook niet in dit topic. Op 1 april 2020 13:39 schreef Fusion het volgende: Nou ja, ik trek ook mijn vorige keutel wel een beetje terug, ik ben echt oprecht bang voor jou. |
|
Het is een volledige accurate anekdote; ik zei niet voor niets dat 1 april terecht aan deze band gelinkt was. |
|
Verkeerd gelezen. Altijd dikke pluspunten voor mensen die R. de grond in stampen. Op 1 april 2020 13:39 schreef Fusion het volgende: Nou ja, ik trek ook mijn vorige keutel wel een beetje terug, ik ben echt oprecht bang voor jou. |
|
Oh ja, nu weet ik z'n naam weer. Was me even ontschoten. Geen idee wat er van die man geworden is. |
|
Het was anders super vaak lachen met en om panda. Heb hem nog een enorm kvltige LS van Master's Hammer verkocht. Aardige gast, hoor, ook irl, hehe. Jammer dat hij hier niet meer post. Op FB zie ik hem wel eens voorbij komen. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Hij heeft z'n innerlijke lutserheid nooit echt kunnen accepteren. Dat "Geert Wilders zojuist doodgeschoten" topic was dan wel weer leuk. Waar koop je zo'n badjas eigenlijk? Op 1 april 2020 13:39 schreef Fusion het volgende: Nou ja, ik trek ook mijn vorige keutel wel een beetje terug, ik ben echt oprecht bang voor jou. |
|
quote: Ik heb jou ook altijd een toffe peer gevonden WBW |
|
Lol, kijk eens aan, daar is m'n oude LS. Ik had van het weekend de eerste cd van mijn bandje in handen (ik heb er 1) en daar draag ik ook de LS, 1995. Leuk om je hier weer te zien! "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Wie, R. of BW? [Dit bericht is gewijzigd door Mythics op 28-12-2020 22:21] I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath |
|
quote: Nee... dunno wie je bent maar ik denk niet dat MH de black metal heeft gemaakt voor de rolling stones... Dunno welke crack je rookt maar pls kap een beetje pik en probeer geen kudos te behalen onder mijn naam :'). 89 is het jaar dat de eerste MH plaat uitkwam en zoals fenriz ondertussen heeft aangegeven: MASTERS HAMMER was de eerste 'norwegian black metal plaat'. ;'), dus ergens hebben ze de 2e wave sound toch gemaakt lijkt het.. Ik zei dat die lui in 1960 zijn geboren slappe. [Dit bericht is gewijzigd door Machtig op 29-12-2020 0:11] |
|
quote: Heerlijk gevoel wanneer een shirt het status tot 'relic' krijgt. Ik verzorg het shirt met trots en het is in goede handen |
|
quote: Een edit, maar blijkbaar zijn de meningen verdeeld, hehe. BW? BerserkerWoman? Maar dat is niet zij, volgens mij. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote: Nice! "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote: Volgens mij ook niet. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: Ah, dan is het de mongool dus I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath |
|
quote: Hm, [Dit bericht is gewijzigd door Machtig op 28-12-2020 23:16] |
|
quote: mongooltjes kunnen hard slaan [Dit bericht is gewijzigd door Machtig op 28-12-2020 23:31] |
|
quote: 21 post en al dreigen met fysiek geweld. :') [Dit bericht is gewijzigd door Natural Disaster op 28-12-2020 23:38] Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
2010 [Dit bericht is gewijzigd door Machtig op 29-12-2020 0:53] |
|
quote: Sorry wist niet dat ik krediet moest opbouwen. Als mensen stout doen ben ik niet de beroerdste om ze op te wachten voor uitleg hoor... Desalniettemin vind ik het flauw om voor mongool uitgemaakt te worden, vanzelfsprekend. Mythics, ajb, zet je autisme een tandje lager en laten we het leuk houden . Ik ben hier voor mijn lol. [Dit bericht is gewijzigd door Machtig op 29-12-2020 0:52] |
|
quote: Teeering misschien moet je een boek schrijven mr historicus :') |
|
quote: |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |