IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : 1 april nationale Funus dag! Vorige pagina | Volgende pagina
Slegthyd
Usericon van Slegthyd
Posted 29-12-2020 3:20 by Slegthyd Wijzig reactieProfiel van SlegthydQuote dit bericht

quote:
Op 29 december 2020 0:54 schreef Machtig het volgende:
Teeering misschien moet je een boek schrijven mr historicus :')
Waar had je die badjas gekocht dan?

Leuk om je weer eens te zien! Wie is die knappe griet naast je?


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 29-12-2020 6:46 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

Oftewel hij wil ook zo'n badjas in de hoop een griet te scoren.



Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


Slegthyd
Usericon van Slegthyd
Posted 29-12-2020 7:40 by Slegthyd Wijzig reactieProfiel van SlegthydQuote dit bericht

Daar heb ik een (opzettelijk te kleine) kimono voor:



(Ik ben niet de persoon op de foto)


Schweinhein
Usericon van Schweinhein
Posted 29-12-2020 9:11 by Schweinhein Wijzig reactieProfiel van SchweinheinQuote dit bericht

quote:
Op 28 december 2020 23:41 schreef Machtig het volgende:
Sorry wist niet dat ik krediet moest opbouwen. Als mensen stout doen ben ik niet de beroerdste om ze op te wachten voor uitleg hoor... Desalniettemin vind ik het flauw om voor mongool uitgemaakt te worden, vanzelfsprekend. Mythics, ajb, zet je autisme een tandje lager en laten we het leuk houden . Ik ben hier voor mijn lol.


Als je het al nodig vindt om te gaan dreigen met geweld als ze je een mongool noemen ben je toch wel een trieste stumperd.

Als die mongool nou zou willen gaan klappen als zo'n trieste stumperd een mongool genoemd wordt dan is dat volkomen terecht.



Slegthyd
Usericon van Slegthyd
Posted 29-12-2020 9:33 by Slegthyd Wijzig reactieProfiel van SlegthydQuote dit bericht

Het pijnlijke is dat die gozah het postuur heeft van pudding tarzan. Wat dat betreft natuurlijk extra intimiderend.


Machtig
Usericon van Machtig
Posted 29-12-2020 11:32 by Machtig Wijzig reactieProfiel van MachtigQuote dit bericht

quote:
Op 29 december 2020 9:33 schreef Slegthyd het volgende:
Het pijnlijke is dat die gozah het postuur heeft van pudding tarzan. Wat dat betreft natuurlijk extra intimiderend.


Daarom lekker trainen toch. Puddingpowerrr.




[Dit bericht is gewijzigd door Machtig op 29-12-2020 11:40]


Machtig
Usericon van Machtig
Posted 29-12-2020 11:48 by Machtig Wijzig reactieProfiel van MachtigQuote dit bericht

quote:
Op 29 december 2020 9:11 schreef Schweinhein het volgende:
Als je het al nodig vindt om te gaan dreigen met geweld als ze je een mongool noemen ben je toch wel een trieste stumperd.

Als die mongool nou zou willen gaan klappen als zo'n trieste stumperd een mongool genoemd wordt dan is dat volkomen terecht.




Ja prima maar dat neemt niet weg dat je alles kan denken maar niet alles kan zeggen. Dit soort dingen hebben consequenties en mijn zieke zieke geest lust dr wel pap van.

[Dit bericht is gewijzigd door Machtig op 29-12-2020 11:54]


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 29-12-2020 12:14 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

Volgens mij maak je je te druk om niks.


My 2 cents.





Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


zodiac lung
Usericon van zodiac lung
Posted 29-12-2020 12:24 by zodiac lung Wijzig reactieProfiel van zodiac lungQuote dit berichthttp://https://www.last.fm/user/Panzerke

Ik zit echt gefascineerd naar dat gifje te kijken. Allerlei vormen van fantastisch.


One chord is fine. Two chords is pushing it. Three chords and you're into jazz.


Slegthyd
Usericon van Slegthyd
Posted 29-12-2020 12:27 by Slegthyd Wijzig reactieProfiel van SlegthydQuote dit bericht

quote:
Op 29 december 2020 11:48 schreef Machtig het volgende:
Ja prima maar dat neemt niet weg dat je alles kan denken maar niet alles kan zeggen. Dit soort dingen hebben consequenties en mijn zieke zieke geest lust dr wel pap van.
Robin, je bent een achterlijke mongool.

Stuur me even een bericht op FB, dan geef ik je mijn adres, en leg ik je verder uit hoe dit soort dingen werken.


ex-filosofem
Usericon van ex-filosofem
Posted 29-12-2020 12:28 by ex-filosofem Wijzig reactieProfiel van ex-filosofemQuote dit bericht

Vooral dat lekkere kontje in die yogabroek.


That we build great walls, but for our sins. We open up the gates and let the assassins in.


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 29-12-2020 12:31 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

quote:
Op 29 december 2020 12:27 schreef Slegthyd het volgende:
Robin, je bent een achterlijke mongool.

Stuur me even een bericht op FB, dan geef ik je mijn adres, en leg ik je verder uit hoe dit soort dingen werken.


De pap trok je over de streep?



Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


Slegthyd
Usericon van Slegthyd
Posted 29-12-2020 12:32 by Slegthyd Wijzig reactieProfiel van SlegthydQuote dit bericht

quote:
Op 29 december 2020 12:28 schreef ex-filosofem het volgende:
Vooral dat lekkere kontje in die yogabroek.
Door het gebrek aan licht en de donkere kleur van de broek slaat je opmerking gewoon nergens op.

Want als je goed kijkt zit de broek helemaal niet strak.


Machtig
Usericon van Machtig
Posted 29-12-2020 12:42 by Machtig Wijzig reactieProfiel van MachtigQuote dit bericht

quote:
Op 29 december 2020 12:27 schreef Slegthyd het volgende:
Robin, je bent een achterlijke mongool.

Stuur me even een bericht op FB, dan geef ik je mijn adres, en leg ik je verder uit hoe dit soort dingen werken.


Ik heb geen fb. Tiwazz at protonmail.com Echter heb ik als getrouwde vader weinig tijd, toch lijkt met me reuzegezellig om een keer op zoek te gaan waar die wrok vandaan komt. Zuurstoftekort ivm gefaalde jeweetwel pogingen? Ik vind het serieus jammer dat ik geen post kan maken zonder dat de d00fsquad flamed, en het is geen yogabroek maar kijk vooral naar die kont


Slegthyd
Usericon van Slegthyd
Posted 29-12-2020 12:49 by Slegthyd Wijzig reactieProfiel van SlegthydQuote dit bericht

quote:
Op 29 december 2020 12:42 schreef Machtig het volgende:
Ik heb geen fb. Tiwazz at protonmail.com Echter heb ik als getrouwde vader weinig tijd, toch lijkt met me reuzegezellig om een keer op zoek te gaan waar die wrok vandaan komt. Zuurstoftekort ivm gefaalde jeweetwel pogingen? Ik vind het serieus jammer dat ik geen post kan maken zonder dat de d00fsquad flamed, en het is geen yogabroek maar kijk vooral naar die kont
Ik was altijd van de medicamenteuze intoxicaties, dus nee.

Alles wordt helder in de mail. Even de soep opslurpen en ik begin eraan.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 29-12-2020 17:12 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 29 december 2020 11:32 schreef Machtig het volgende:
Daarom lekker trainen toch. Puddingpowerrr.




Beetje oppassen, je wikkelt je arm niet echt lekker af, blessuregevoelig. Je doet ook veel vanuit je arm, kan nog wel wat meer lichaam achter. Zeker in de draai.

Verder wel blij dat de binkerij weer welig tiert hier!

[Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 29-12-2020 17:13]


I wish I was a butterfly


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 29-12-2020 17:19 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

Valt allemaal wel mee toch, zwaartekracht speelt ook geen rol zo te zien. Dus blessureleed zal ook wel meevallen.



Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


Machtig
Usericon van Machtig
Posted 29-12-2020 17:27 by Machtig Wijzig reactieProfiel van MachtigQuote dit bericht

Kudos en dank voor de tips en de mooie woorden daarbij. Ben zelf geen fan van boksen maar het is wel leuk speelgoed.

Wen maar niet teveel aan mij, na een te komen contentdrop van onuitgebrachte funus releases waar niemand op zit te wachten zal deze gnoom weer in het duister glijden.

[Dit bericht is gewijzigd door Machtig op 29-12-2020 17:30]


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 29-12-2020 19:19 by Negatieveling Wijzig reactieProfiel van NegatievelingQuote dit bericht

Was Funus net zo'n kvltige inside joke als Heels of Steel of zat hier toch meer achter?



BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 29-12-2020 21:10 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Even normaal doen tegen Heels of Steel.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Northward
Usericon van Northward
Posted 29-12-2020 23:14 by Northward Wijzig reactieProfiel van NorthwardQuote dit bericht

Mooi topic.

Deed jij niet alleen mee op de demo R.?


Mythics
Usericon van Mythics
Posted 30-12-2020 0:17 by Mythics Wijzig reactieProfiel van MythicsQuote dit bericht

quote:
Op 29 december 2020 23:14 schreef Northward het volgende:
Mooi topic.

Deed jij niet alleen mee op de demo R.?



quote:
In April 2012, one of the band members changed the passwords to all band accounts and profiles. After this, one of the founding members (who was on vocal duties) left, stating that the band has been "ideologically hijacked" ever since.


I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath


Slegthyd
Usericon van Slegthyd
Posted 30-12-2020 8:06 by Slegthyd Wijzig reactieProfiel van SlegthydQuote dit bericht

quote:
Op 29 december 2020 19:19 schreef Negatieveling het volgende:
Was Funus net zo'n kvltige inside joke als Heels of Steel of zat hier toch meer achter?
Er is een reden waarom het Funus topic open is, en het Heels of Steel topic niet.

Dat gezegd hebbende, waar zit 7th fallen angel?


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 30-12-2020 10:14 by Negatieveling Wijzig reactieProfiel van NegatievelingQuote dit bericht

quote:
Op 30 december 2020 8:06 schreef Slegthyd het volgende:
Er is een reden waarom het Funus topic open is, en het Heels of Steel topic niet.



Heeft Heels of Steel eigenlijk wel eens muziek gemaakt?



Slegthyd
Usericon van Slegthyd
Posted 30-12-2020 10:30 by Slegthyd Wijzig reactieProfiel van SlegthydQuote dit bericht

quote:
Op 30 december 2020 10:14 schreef Negatieveling het volgende:
Heeft Heels of Steel eigenlijk wel eens muziek gemaakt?
Merchandise, data voor de clubtour, een persoontje die de clips in elkaar plakt...

Maar inderdaad geen enkel nummer uitgebracht. Volgens mij ergens eens wat sounds testjes die om overduidelijke redenen weer snel offline werden gehaald.


Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen