|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Nou, muziek moet je ook eens luisteren als je NIETS anders doet. Maar veel dingen zijn idd niet goed te verstaan. Maar dan pak je het boekje er bij, of zoekt de lyrics op internet (als er geen lyrics in het boekje gedrukt staan) en lees je die. Vaak is het daarna een stuk makkelijker om teksten de verstaan. |
|
Ja en nee, t is soms gewoon een zaak van wat extra moeite doen, vb bij Absu, lukt t nog net, maar Summoning is af en toe wat te veel (vooral op "Lurburz" dan) heel leuk zonder teksten,.... Ik zit al lang met t idee om een death-metal nummer op te nemen en luisteraar/publiek in de tekst gewoon zitte uitkakke zonder dat ze er iet van snappe, bij wijze van experiment [Dit bericht is gewijzigd door Gunman op 23-10-2002 14:30] I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
Ik vind dat gewoon saai, muziek luisteren en niets doen, en zo met het boekje zitten vind ik ook |
|
hmm.. dan ben je 1 van de weinigen hier denk ik ik mag in iedergeval graag aandachtig alleen naar muziek luisteren, ja met boekje/lphoes in de hand hehe. |
|
quote:Dan mis je iets... niet lullig bedoeld maar als je altijd iets doet als je muziek aan hebt krijg je de muziek nooit 100% goed mee. En zovaak brult het publiek toch niet mee bij een black metal concert? |
|
quote:Wazig... je gaat toch ook geen schilderij bekijken terwijl je aan het koken bent? Of eten terwijl je een sigaret rookt? Als je muziek (waar je dan ook van moge houden) echt tot je wil laten komen moet je toch minstens een keer het stuk/nummer in alle rust beluisterd hebben. I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
uhmm.. 2 dingen: 1 pak toch gewoon eens het tekstboekje erbij... het is toch cool om het mee te kunnen brullen, toch? 2 oefening baart kunst.. vind ik tenminste.. als je vaak genoeg grunts hoort zul je het makkelijker kunnen verstaan (vind ik dan) |
|
quote:precies dan hoor je zoveel meer (tenminste ik) (ook nog 1 van de redenen waarom ik orginele cds wil ) zo, dat was mijn beurt dan weer |
|
Ik vind het juist zonde als ik niet weet waar de teksten over gaan. Ik kan er absoluut niet tegen als de teksten in 1 of andere onbegerijpelijke taal zijn geschreven, of nog erger er geen lyrics vindbaar zijn. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote:Of allebei, want dan kom je er helemaal nooit achter wat ze nou bedoelen I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
|
|
Ik brul gewoon maar wat op concerten Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
whahaha, die titel LOL Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
quote: Mwah, bij sommige bands, zoals Children of Bodom geeft dat helemaal niet, die teksten slaan toch nergens op... en dan zegt Alexi nog dat ze zogezegd "te persoonlijk" zijn om te publiceren |
|
quote:... daar noem je dan ook iets... I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote:Al een sde video van emperor bekeken Bijna gans de zaal zingt mee |
|
jah maar over het algemeen.... ach boeie |
|
Voor muziek moet je de tijd nemen, punt uit! |
|
quote:toch iemand die het opmerkt |
|
Ik volg graag de tekst terwijl ik aan het luisteren ben en vind het zonde als ik die gasten niet versta(Hoezo te persoonlijk,CoB?Brul dan gewoon iets anders,hè!Maar ik moet het kunnen begrijpen). Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
Hoor eens, als je de teksten niet verstaat verdien je het gewoon niet om die muziek te horen en kan je maar beter die CD's aan mij geven, ik versta nl. alles. |
|
quote: uhmm.. 3 dingen 1: ik vind het niet zo moeilijk te volgen 2 wat is er erg aan iets minder vriendelijke teksten? 3 hoezo te persoonlijk om te publiceren?? ze hebben toch gewoon cd boekjes.. |
|
quote: COB MOET HARDER!! MEER SATANISTISCH!! EN BLASFEMISCH! ! EN DAN HEERSCHT HET ECHT! |
|
quote: ahahah. echt? Probeer maar eens Devourment of Mortician of Brodequin. Dat is toch echt niet te verstaan. Tenminste niet door mijn oortjes :D Maar ik let 99% van alle keren ook helemaal niet op de tekst, ik luister puur instrumentaal. "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: Yep. Echt. |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Muziek algemeen | Volgende pagina |