|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Dark Funeral is net als een goedkope wehkamp elektronische dildo. In het begin deed 'ie het goed maar het gaat steeds trager en minder..... Ik, Wil Schuurman |
|
quote: |
|
Op zich valt de muziek van ze wel mee. Maar als ik kijk hoe ze vorig jaar op Waldrock stonden in hun rode pyama's...... Persoonlijk zal ik ze nie echt missen.... Pain is my Power |
|
whaha ja..of in hun latex pakjes |
|
geloof nou niet alles... |
|
quote: Vind je het heel erug als ik zeg dat ik dat liever nie mee maak of me liever nie voor de geest haal.... Pain is my Power |
|
quote: en over darkthrone: luister naar celtic frost/bathory en over celtic frost/bathory: luister naar venom!!!!!! |
|
quote:Luister iig naar Attila! En naar Dwaallicht, want die heeft altijd gelijk. |
|
quote: Zo is het maar net! |
|
quote: en over Venom: luister naar black sabbath/, ac/dc En over black sabbath/, ac/dc: luister The Rolling Stoneds En over The Rolling Stoneds: luister Elvis !!!!!!!! sebinsagoil |
|
Dark Funeral Tum podem extulit horridulum... |
|
De eerste twee Dark Funerals waren best in orde, maar die laatste schijf was echt wel bagger. Geef mij dan maar "Lord Belial" of "Thy Primordial". Tum podem extulit horridulum... |
|
Kan er niet rouwig om zijn. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: vergeet de pagan germaanse stammen die met botten op huidentrommels rammelden niet! heathenpride kan je er ongetwijfelt meer over vertellen. |
|
quote: Op ag vind ie alleen heathenpride als liedje van falkenbach. |
|
Dark Funeral stopt??? Werd godverdomme tijd ook!!!!!! Black Metal ist krieg :-) |
|
zal er eerder vrolijk van worden als gaan rouwen Don't touch me. I'm evil. |
|
DARK FUNERAL RULES!!!!!!!! THEY WILL NEVER STOP!! Leading My Soul into dark and Ancient Times where everything was pure and man was in harmony with Nature, where pride and respect were the values of time in opposite with the time now of false values. True are the Ancient Souls, The Past is Alive! |
|
De vette heeft dat scharminkel zeker verder opgevreten en is doodgegaan aan voedselvergiftiging. Dark Funeral The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Dark Funeral is wel een goede band. Beetje simplistisch vergeleken met andere bands in het genre, maar op zich kan ik ze wel waarderen. Overigens als ze stoppen kan me dat weinig boeien. |
|
Ik ben heathenpride andere nickname. Toen de eerst egermaan een stok bot uitholde en er fluit mee ging spelen was black metal al geboren |
|
quote: helemaal mee eens No meat is sweater |
|
quote: absoluut.. 11.45: restate my assumptions |
|
quote: ja ,en toen de eerste speer uit werd gevonden(klopt dit?) was genocide geboren No meat is sweater |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |