|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
OHHHHHHHHHHH NOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!! Zou Ozzy zeggen... |
|
Hee Jenje, erg knap dat je in je eigen hol kan staan. |
|
quote: LOL Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote: |
|
quote: jij hebt de edda o.i.d ook gelezen zie ik No meat is sweater |
|
Ja ik heb er veel van gelezen. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
kheb nu een boek erover een soort samenvatting...kheb net over ragnarok gelezen..ik vond het best wel jammer dat ze allemaal dood gingen No meat is sweater |
|
quote: Ik weet er echt niks vanaf dus misschien zeg ik onzin maar overleefde balder of een andere jonge god niet ragnarok en volgde op ragnarok niet een soort van wedergeboorte??? |
|
Ik heb ook geen Edda-boeken, zeer moeilijk te vinden. Check deze link dit heerst! http://www.boudicca.de/eddaleer.pdf De link klopt nu wel. [Dit bericht is gewijzigd door Heiden op 31-05-2002 21:11] Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote: balder was niet bij ragnarok, hij werd vermoord door hodur, ik zal het verhaal hier ff typen dan weet je dat ook weer balder had een aantal nachtmerries gehad waarin hij droomde dat hem wat zou overkomen toen hij dit vertelde aan de andere goden gingen zij over de hele wereld om alle mensen, dieren, voorwerpen te laten zweren balder nooit kwaad te doen op een onschuldige maretak na ... loki merkte dit en loki stond erom bekend dat ie een hekel aan balder had en de goden maakten er een spelletje van om allemaal voorwerpen naar balder te gooien omdat deze hem toch niet konden deren,en balder moest daar alleen maar om lachen loki maakte van de maretak een pijl en gaf deze aan hodur, een blinde god, en zei dat hij deze naar balder moest gooien.. hodur deed dit en in plaats van gelach te horen hoorde hij en de rest een schreew van pijn en balder lag dood op de grond... mijn excuses voor evt. spelfouten en de belabberde zinsbouw en interpunctie... [Dit bericht is gewijzigd door Infaustus op 31-05-2002 21:49] No meat is sweater |
|
We kunnen beter een Edda topic openen denk ik. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
niet eens zo'n slecht idee... No meat is sweater |
|
DARK FUNERAL MAG NIET STOPPEN!!!!!!!!!!! van wie heb je dat gehoord?? als DF stopt ben ik diep ongelukkig! Greetz M. |
|
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!! |
|
Eej! Jij ook al hier? Maar eerst ff Iscariah van je site af halen. |
|
ze mogen niet stoppen......anders worrik heele boos enzow.... |
|
MAG NIET!!! |
|
quote: nee? 11.45: restate my assumptions |
|
Mag niet / En dat bepaal jij ? Ik, Wil Schuurman |
|
Mag niet / En dat bepaal jij ? Ik, Wil Schuurman |
|
Kras in de plaat? I smoke 2 joints before I smoke 2 joints and than I smoke 2 joints |
|
Bubbelpost. |
|
ON TOPIC anders gooi ik hem dicht. |
|
ze hebben deze week nog een interview gegeven, en in dat ineterview is geen sprake van stoppen, wel van het nieuwe album. dus dit bullshit topic kan dicht. |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |