|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
Oh ja, en voor de lekkere Melancholie: SADNESS!!!! Probeer de cd Danteferno eens Zenial |
|
nog maar een keer: morgion http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 |
|
Ah, alweer een doomtopic? Het komt nog wel goed met dit forum. Alle bands die ik wou noemen zijn overigens al genoemd, dus ik raad alle bovengenoemde bands aan. Inclusief dat fucking Skepticism dus! De eerste Morgion, tweede Sadness moet je daarna maar proberen. Daarna pak je Grief - Miserably Ever After en heb je er wel weer genoeg van. |
|
quote: Yup, maar das dan weer geen doom metal |
|
Cathedral - Forest of equillibrium The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Uit mijn hooftje: Skepticism Thergothon Winter Grief Heirophant Pantheist Deinonychus Hlidolf Unholy Thorr's Hammer (de Doom band) Paramaecium (wel Christenlijk) Shape of Despair eerste demo van Until Death Overtakes me "Set me aflame and cast me free. Away, you wretched world of tethers. Through the endless night and day I have never wanted more." - www.doom-metal.com |
|
Katatonia: zo gods gruwelijk depressief "grab a razor and indulge" |
|
quote: Tja, zelfs depressief is relatief. |
|
Oh ja, ik heb zowaar nog een band gevonden die niet genoemd is(en het GVD wel verdiend om hier genoemd te worden!) : OFFICIUM TRISTE !!! |
|
quote: For funerals to come Dance of december souls [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 02-06-2002 2:53] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
kijk eens op www.live365.com een internetradio, er zit 1 bij met enkel doommetal |
|
quote: niet alleen dat oude werk, maar ook het nieuwe vinnik behoorlijk depressief, dei muziek mag dan wel iets poppyer zijn, maar de texten roeleren nog steeds |
|
quote: www.doom-metal.com heeft *dacht ik* ook nog steeds haar eigen i-radio ... Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote: Waarschijnlijk bedoeld hij die ook. Ik host namenlijk dat radiostation via Live365.com. Vroeger was het handiger om via doom-metal.com het station aan te spreken. Omdat ze het IP nummer vrijgaven kon ik rustig om al hun lelijke reclame banners heen hacken en gewoon direct de stream aanspreken. Dezerdagen betaal ik voor de service (omdat ik meer ruimte wou), veranderen ze om de maand ofzo het IP nummer en geven het niet meer weer (dus moet hun met banners gevulde "player" gebruiken) en pas gezien dat ze nu je ook nog 1 minuut ofzo eerst naar een reclame laten kijken onder het moto van "loading player". Pfffttt.. Zit er sterk aan te denken het hele station maar op te doeken! "Set me aflame and cast me free. Away, you wretched world of tethers. Through the endless night and day I have never wanted more." - www.doom-metal.com |
|
quote: ja, met vrouwe en vette grutn. gehenna brengt pas doom. |
|
wat ook een absolute aanrader is voor doomliefhebbers: OCTOBER TIDE(LEDEN V KATATONIA) |
|
quote: die smiley geeft dus het gevoel weer van de muziek |
|
quote: Zo zonde dat ze uit elkaar zijn Echt een super band i.d.d. Days Of Rain, All Painted Cold, Sightless, Blue Gallery.. dat zijn toch wel mijn favorieten Hakkuh |
|
Shape Of Despair vind ik ook een goede doom metal band. En het nummer "In Silence" van de band Mindrot is ook heerlijk Hakkuh |
|
quote: Grr ... ach, je moet maar zo denken: zo blijft het underground Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
Ik heb een zwik mp3's gedownload na adviezen van hier. HEERLIJK Grootst verrassing: - Sheakespeare in Hell - Forest of Shadows - Disembowelment |
|
Messiah Marcolin's gothic synth rock side project "Requiem"! Posted by: Stéphane @ 19:07 CET "CANDLEMASS/MEMENTO MORI frontman Messiah Marcolin has launched a brand new Stockholm, Sweden-based “gothic synth rock” band called REQUIEM, which also features in its ranks Peter Moore (synthesizers, programming and speech), and Michael Samuelsson (guitars, bass and speech). A recent three-song demo is presently available for download from the group's official web site at this location http://www.requiem.nu/ The tracks featured are as follows: 01. Illusions Fall 02. Declare It Dead 03. I Stand Alone" The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Een van de meest depressieve bands die ik ken is.....WINTER........is echt een band waarbij je een touw gaat zoeken............. |
|
Ik heb net mijn eerste Skepticism CD'tje gekocht "Lead and Aether + Aes". En ik moet zeggen dat dit echt DOOM is! Geweldige duistere, gloomy sfeer. Het heeft ook, muzikaal gezien, verassende en originele stukken, zoals het begin van het nummer 'The Falls'. Ik heb helaas wel moeten concluderen dat het niet een cd is om even op je discman naar het werk mee te nemen. Maar als je muziek zoekt voor de duistere sfeer: SKEPTICISM! Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |