|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
Necro schizma - Erupted evil Immortal Pride |
|
quote: Lief jongetje! Hoef ik zelf ook niet meer te zoeken. Maar er zijn volgens mij meer lui met die halve mp3 dan de volledige... |
|
eyes of ligeia until death overtakes me foetor endymion pantheist seasonal roses the ethereal true disco chick |
|
Process Of Guilt - Erosion Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Jij wil echt af van deze account, hè? En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Worship - Dooom En alles van Shape Of Despair natuurlijk. [Dit bericht is gewijzigd door Metalhead22 op 02-09-2010 0:50] ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
+ Funeral en Esoteric. Mmmm. |
|
Funeral Tears - Your life my death Comatose Vigil - Not a gleam of hope Painful Memories - Memorial to suffering Never have so many sacrificed so much for so few |
|
quote: |
|
T(h)ergothon Fallen Ea Remembrance signature |
|
A storm of light. |
|
quote: hehehe, nee Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Die spelen volgende maand in 013. Never have so many sacrificed so much for so few |
|
Warning, daar gaan mijn baardharen wel van overeind staan... De plaat Alone van Solitude Aeturnus is ook heerlijk depressief. Worhip's werk is ook enorm gaaf, evenals dat van Winter, hoewel ik daar niet bepaald emotioneel van wordt. Geen doom, maar Primordial heeft met het nummer The Coffin Ships toch wel eerste plaats. Daar krijg ik nagenoeg een brok van in mijn keel, vooral als je weet waar het over gaat en dan hoort hoe Nemtheanga in dat nummer opgaat. Hij stort werkelijk zijn ziel uit over de muziek. Esoteric is enorm gaaf, maar daar heb ik meer een bad trip gevoel bij dan dat ik het depressief vindt. Wel maken ze platen waar je je dus bijna fysiek beroerd van gaat voelen. Mournful Congregation is dan weer één van mijn favoriete bands in het funeral hoekje. Excuseer de van hot naar her springende post, ik typte mijn gedachten chronologisch uit. "Apathy 'll kill you!" "I don't care..." https://lucidcream.bandcamp.com/ https://www.facebook.com/lucidcreamology/ |
|
quote: helemaal mee eens, watching from a distance is wat mij betreft hét ultieme doom album, en tevens een van de meest depressieve doom albums die ik ken, de leegte van de muziek en dan de teksten erbij... als je nog niet depressief bent wordt je het wel van dit album. Ook mag Jack Frost wel vernoemd worden in dit topic, en dan met name het album Wannadie Songs. en verders: Longing for Dawn Uaral Funeralium Ataraxie Void of Silence (het Human Antithesis album, met name door de geweldige vocale bijdrage van Alan (primordial)) |
|
Jack Frost inderdaad. Helaas bestaat er de geringe mogelijkheid dat ze het tegenovergestelde bewerkstelligen en je in schaterlachen uitbarst bij het horen van die stem . Ikzelf niet. Van Forest of Shadows de Where Dreams Turn to Dust EP. Geniaal in depressiviteit. "Apathy 'll kill you!" "I don't care..." https://lucidcream.bandcamp.com/ https://www.facebook.com/lucidcreamology/ |
|
Nortt, Arcana Coelestia, Dictator, Mournful Congregation |
|
shape of despair worship funeralium |
|
|
|
Worship. 'Nuff said. |
|
Hebben de mensen hier wel de dossiers van alle bandleden onder de ogen gekregen dan? ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Die ene dude heeft zichzelf in ieder geval van kant gemaakt, dus dan moet het wel snor zitten. |
|
Suicidaal is niet perse depressief. Leest de DSM IV cirteria er maar nog eens op na. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
In zijn geval wel denk ik. Maar we zullen het nooit weten. De beste jongen is immers dood. |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |