|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
http://devoted.to/mtca Lugubre of Secrets of the Moon spelen mee in Hengelo!!!!! Godver!!! Salacious Gods roelt de pann'n van 't dak |
|
That URL is not presently being used. Would you like to use it? Go to Bravenet Web Services. Je moeder. |
|
Godver!!! Salacious Gods roelt de pann'n van 't dak |
|
nog nooit van copy-paste gehoord? Te gek, Armagedda zou ik graag live willen zien. Klote dat het weer zo ver is, maarjah. |
|
quote:Wijzig het dan ook in je starttopic. [Dit bericht is gewijzigd door Paul op 31-05-2002 15:18] |
|
quote: Lugubre, bestaat die kutband nog? Minder sebinsagoil |
|
Via die link ook hier terechtgekomen: http://www.openhellfest.cjb.net/ Errug vet! Indoor camping, zwemmen in een rivier, cheap food, cheap booze (1euro=2bier). Jammer dat het zo fucking ver weg is.... |
|
speelt lugubre? wat een ver-assing Heaven, once so proud, look as it comes down |
|
quote: Godver!!! Salacious Gods roelt de pann'n van 't dak |
|
quote: VER??? Amerika is ver!!! Godver!!! Salacious Gods roelt de pann'n van 't dak |
|
misshcein woont ie daar wel Heaven, once so proud, look as it comes down |
|
Waarom moest die andere nou dicht ??? Nou ja .. Wat voor stijlen zijn deze bands? |
|
Ik zou het je niet aanraden Jenje Black Fucking Metal! |
|
MERDE ... |
|
quote: Nee, niet poep. BFM! |
|
jammer ik had wel een avondje willen lachen Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
*kick* Je moeder. |
|
Ik ben er!! |
|
Ik ben zeker van plan te gaan, maar moet nog even kijken hoe en met wie omdat het zo ver is. |
|
quote: Wat scheelt er aan Lugubre? heb hen net gevraagd voor een concert Je kan me de bout hachelen! |
|
Ik zal er zeker zijn. Helemaal omdat Armagedda maar 1x gaat touren. [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 26-07-2002 0:10] |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door Cadaveria op 26-07-2002 0:11] Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Ik ga oooook.... |
|
Ik gaat denk ik ook wel... kan ik mijn verjaardag vieren (21ste) onder het genot van Black Witchery! |
|
Iemand al Lugubre life gezien??? en??????? Je kan me de bout hachelen! |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Volgende pagina |