|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: gewoon het mailtje schrijven, dan kom je op de reserve lijst, wie weet komt er na de zomer wel weer een plekje vrij. |
|
HAHahahaha Ik daag alle moderators-in-spe uit om eens als proefperiode de moderator uit te hangen op mijn forum: http://www.zenial.nl/forum Ik geloof zelf niet in al die bullshit regeltjes, dus daar heb je o.a. interessante discussies in threads met titels als "Is this the Britney Spears forum?", het compleet en volledig afzeiken van iedereen die het ook maar een beetje verdiend heeft (of niet) en je leert er als bonus nog eens mooie nieuwe manieren om iemand uit te schelden... Dus, moderators, ga je gang Zenial |
|
quote:pfew ...dat blauw op blauw is best wel onrustig aan de ogen. Ik zou dat toch niet blijven gebruiken. |
|
quote: Ok. Ik heb me geregistreerd op je forum [als nachtfurie], dus laat die moderator-rechten maar komen! |
|
nu graag weer on topic. |
|
Ik wil wel een handje helpen. Maar alleen op de serieuze forums. Heb geen zin om mijn tijd te verdoen met het uit elkaar halen van "onzin" en "complete-niet-toegestane-onzin". Ik wil wel 'muziek-moderator' zijn ofzo... PS. ik vind dat lage member-id-nr's voorrang hebben Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
[quote]Op 31 mei 2002 10:59 schreef Jenje het volgende: - veel online - grote bek hebben quote] Ik ben veel online EN IEDEREEN MOET ZE SMOEL HOUDEN zo grote bek genoeg? |
|
Ben het eens met Claw. Het lijkt me in eerste instantie ook handiger als de nieuwe moderators niet meteen 2 of 3 fora voorgeschoteld krijgen. Misschien kunnen ze wennen door de eerste weken de bestaande moderators te ontlasten? Dus sort of eerst onder de vleugel van een bestaande moderator een forum runnen. |
|
Uhm, is het misschien niet makkelijk om eerst met de bestaande moderators oveereen te komen met de "richtlijnen" en dan uit de hand daarvan zelf users vragen of ze willen modereren ? Mocht dan blijken dat er dan nog te weinig mods zijn, dan kan je altijd vrijwilligers oproepen, en IMHO vind ik dit een beetje een zielige vertoning worden (<--mijn mening). Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
quote:Er moeten nu gewoon een paar moderators bij. Die richtlijnen maken is niet zo makkelijk als het misschien lijkt. |
|
Mijn motivatie is gemaild. the only pleasure is pain |
|
quote: Ik neem aan dat het gewoon global-moderators worden. |
|
dat heb je helemaal goed Heads I win, tails you lose |
|
quote:Op het moment nog wel. Maar misschien komt het nog eens dat er per rubriek een moderator wordt angesteld die al zijn/haar energie daar op mag vestigen. En je kan altijd je voorkeur geven natuurlijk. |
|
Ik wil ook wel Kankerlul |
|
jah ik ook |
|
quote: Klopt, maar what about mensen die misschien net toevallig dit weekend niet de kans hebben om hier te kijken?? Ach ja, het zal ook wel. Dead things grow from deep inside... |
|
quote: Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) |
|
Vergeten we niet redelijkheid, openheid voor discussie, vriendelijkheid (!!!), serieus kunnen zijn en door anderen serieus genomen kunnen worden... etc etc. Dead things grow from deep inside... |
|
Ik ben voor een proeftijd voor nieuwe mods. Na een maand bekijken hoe het gaat en als het niet goed gaat een andere mod zoeken. |
|
quote: Hey... ik heb daar wel interesse in.. ik heb me net geregistered, hoe nu verder? |
|
quote: Goed idee. the only pleasure is pain |
|
quote: Nodig, denk je? De "zittende" moderators kunnen vast wel een goed overwogen keuze maken denk ik, en moderators die hun werk niet goed doen wordt hun bevoegdheid toch wel ontnomen denk/hoop ik. |
|
*steektvingeromhoog* *wijstnaarzichzelf* ikke!!! Maar alle gekheid op een stokje... ik wil wel hoor... If you can't eat it or fuck it, then kill it... |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |