|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Allejezus, wat een gezeik toch weer hier. Is dit nu het forum waar ik ooit voor mijn plezier rondhing? |
|
quote: I quite miss your point... |
|
Ik bedoel dat het niet zo zeer gaat dat de huidige moderator geen goede keus kan maken, maar je krijgt bij je nieuw baan toch ook een proef periode om te kijken of het jou bevalt en of jij hun bevalt. Begrijp je me zo? Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: Clear! Maar vaak komt het erop neer dat zo'n proeftijd slecht een formeel iets op papier is. De werknemer is als het goed is dusdanig gemotiveerd dat iig de inzet goed is, en de werkgever ziet voordat hij een iemand aanneemt wel of er een kans van slagen is met de betreffende persoon. |
|
waar, maar het word kennelijk niet altijd als prettig ervaren om hier moderator te zijn, dus wat is er dan prettiger om eerst te kijken of het je echt bevalt. [Dit bericht is gewijzigd door Cadaveria op 01-06-2002 21:13] Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: Je kunt altijd Jenje's goede voorbeeld volgen. Volgens mij hoef je daarvoor niet eens een maand te wachten. |
|
Hmm.. Kunnen we de (oude en nieuwe) mods niet gewoon een 2e identiteit geven, dus ipv de namen gewoon MOD No. 1, MOD No. 2, etc.. dat je dus niet weet wie wie is.. Zo wordt het wat minder persoonlijk en kunnen de mods modden zonder rekening te moeten /hoeven houden met hun reputatie als normale 'user' .. Of krijgen we dan teveel een 1984 society [Dit bericht is gewijzigd door Valorian op 01-06-2002 21:57] |
|
nee dat vindt ik niets. Ik ben wie ik ben en of een ander me mag of niet dat moet ie helemaal zelf weten. |
|
Ik heb net een mailtje van paul gehad. De mods worden, -Pandaemonaeon -Stormblast -Heosphoros Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) |
|
Ik ben niet verantwoordelijk genoeg voor de functie van Mod. Sorry, verder heb ik er ook geen zin in. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote: ... je weet meestal toch wel wie er online is. En mensen willen toch weten wie het was die hun topic sloot. Ik denk dat het vrij moeilijk vol te houden is. |
|
quote: |
|
Ik denk dat jullie allemaal diep van binnen wel weten dat ik de ultieme moderator ben. 11.45: restate my assumptions |
|
Niet waar ... dat was ik, en ik ben onvervangbaar, dat is sinds mijn vertrek ook wel erg duidelijk geworden. |
|
quote: echt niet ON TOPIC!! 11.45: restate my assumptions |
|
Ik zou best wel mod willen worden, maar mijn kansen zijn vast gering. Ik bedoel: ik ben niet true, niet evil, heb kort haar en ben veel te aardig om moderator te zijn "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaƮt point." |
|
Hoi, ja ik wil ook wel moderator zijn, want ik ben sociaal, kan goed mee mensen kletsen maar ook weer goed puntvast blijven. En natuurlijk vin ik het leuk en ik ben hier vaak. Okie?? ik hoor het wel Into and out to you name it |
|
quote: Same here, alleen iets langer haar |
|
De beslissing is iets uitgesteld. Waarschijnlijk maandag avond weet iedereen het. |
|
quote: heeeee je vergeet mij |
|
quote:Ben jij ook een Panda kloon dan |
|
hehe ikke ben altijd lief en zeikerig tegelijk en kwou vroeger advocaat worden Je moeder. |
|
quote: ik ook! |
|
Ik wou vroeger archeoloog worden. Kom ik nu ook in aanmerking? |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |