|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik las eencellige lul. Zijn er psychologen op t forum? Wat zegt dat over mij? When your people matter, menstrual health matters |
|
Dat je een héle kleine hebt? |
|
quote:Weetje WMP. Soms is de inkopper zo flauw, dat zelfs een humorloos figuur zoals jij beter had moeten weten. Maar gegeven jouw eencellige humorcentrum, bravo hoor. When your people matter, menstrual health matters |
|
Ik vond 'm mooi Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Toen ik m typte dacht ik nog "neeeeeeeh, die is tè flauw, die gaat niemand maken". Ik had beter kunnen weten When your people matter, menstrual health matters |
|
En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: +1! Die was té gemakkelijk. Moet origineler kunnen. Ik denk na! Willekeur en dictatuur! |
|
Het verklaart natuurlijk ook wel dat hij snel probeert te lezen. Of een slecht beeldscherm heeft. Maar die verklaringen zijn te saai. Hij heeft gewoon een kleine jongeheer. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Of dat hij een zeer grote kinderwens heeft! 'Eencellige lui' aan 'lul' linken -> vrij duidelijk geval. Willekeur en dictatuur! |
|
quote:Waarom denk je dat ik een Aziatische vrouw ben getrouwd? When your people matter, menstrual health matters |
|
:x Willekeur en dictatuur! |
|
quote:Voor de pingpongballen. |
|
I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
dat snorretje kriebelt zo lekker signature |
|
Goed topic geworden! En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Wilde net zeggen, dit gaat helemaal niet over Soulfly? |
|
Jawel er was een klein Aziatisch mannetje dat met ping pong ballen begon te schieten naar de band, en toen kwam Bruce Lee en die sloeg hem in elkaar. When your people matter, menstrual health matters |
|
Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
nou, precies, das wat er gebeurde die avond! When your people matter, menstrual health matters |
|
Zit al jaren te wachten dat ik dit filmpje es in context kan gebruiken. Kan gerust sterven nu hahaha Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: Een ander Aziatisch mannetje zag het gebeuren, deed toen iets, werd toen aangeklaagd en surfte naar folum.zwalemetalen.com om getuigen te ronselen. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
quote:Lacist! When your people matter, menstrual health matters |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |