IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : CREMATION cd klaar Vorige pagina | Volgende pagina
karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 01-06-2002 22:01 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 1 juni 2002 14:48 schreef Malagthot het volgende:
VET REALXED!!! kheb ze live gezien!!
*heersch*

waar kan die cd ge-be-steld worden???
moet hem hebbe namelijk!

toen vond je ze toch kut?

Je moeder.

Airwolf
POTJANPOTLOOD!
Usericon van Airwolf
Posted 03-06-2002 15:34 by Airwolf Wijzig reactieProfiel van AirwolfQuote dit bericht

quote:
Op 1 juni 2002 20:58 schreef Wishmaster het volgende:
Dan moet ik em maar ens ophoale
waddis de prijs daar?

12,50

"7 Years Have Gone, It Can No Longer Be Left Undone The Candle Must Be Burn Again, And Pain Must Follow the Unholy Flame So Burn... Burn... Burn And Free the Spirit From Its Chain"

the beast
Figuurzagen en anders niets.
Usericon van the beast
Posted 03-06-2002 16:53 by the beast Wijzig reactieProfiel van the beastQuote dit bericht

12,50!!!!geen geld voor zo een mooie onderzetter!!!
zeg waneer gaan jullie weer optreden, ik wil handtekeningen op mijn crematie cd.

Airwolf
POTJANPOTLOOD!
Usericon van Airwolf
Posted 05-06-2002 13:10 by Airwolf Wijzig reactieProfiel van AirwolfQuote dit bericht

nu ook te koop bij 'soundsession' Wageningen en Veenendaal en bij backstage in Nijmegen. zodra de distributie rond is ook in de rest van het heelal hoop ik.

"7 Years Have Gone, It Can No Longer Be Left Undone The Candle Must Be Burn Again, And Pain Must Follow the Unholy Flame So Burn... Burn... Burn And Free the Spirit From Its Chain"

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 05-06-2002 13:55 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 5 juni 2002 13:10 schreef Airwolf het volgende:
nu ook te koop bij 'soundsession' Wageningen en Veenendaal en bij backstage in Nijmegen. zodra de distributie rond is ook in de rest van het heelal hoop ik.

hela! in backstage dan fiets ik deze week wel efkes langs

MetalHeus
Crush...
Usericon van MetalHeus
Posted 06-06-2002 11:59 by MetalHeus Wijzig reactieProfiel van MetalHeusQuote dit berichthttp://www.myspace.com/adaptornl

Gefeliciteerd Joost (en overige bandleden)met jullie album,

waarom zit iedereen te zeiken over dat optreden in de goudvishal, hadden jullie maar in Tilburg moeten zijn, daar speelde ze nuchter!! en VET...

Hey Beast wanneer komt jullie eerste demo uit?

Airwolf
POTJANPOTLOOD!
Usericon van Airwolf
Posted 06-06-2002 16:53 by Airwolf Wijzig reactieProfiel van AirwolfQuote dit bericht

quote:
Op 5 juni 2002 13:55 schreef ghoulliette het volgende:

Airwolf
POTJANPOTLOOD!
Usericon van Airwolf
Posted 06-06-2002 16:54 by Airwolf Wijzig reactieProfiel van AirwolfQuote dit bericht

quote:
Op 5 juni 2002 13:55 schreef ghoulliette het volgende:

of het is in genesis maarik dacht in backstage

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 06-06-2002 17:13 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

hey waarom post je die bassie met cremation shirt niet bij foto's die was cool (van quinz gekregen)

Airwolf
POTJANPOTLOOD!
Usericon van Airwolf
Posted 07-06-2002 12:37 by Airwolf Wijzig reactieProfiel van AirwolfQuote dit bericht

quote:
Op 6 juni 2002 17:13 schreef ghoulliette het volgende:
hey waarom post je die bassie met cremation shirt niet bij foto's die was cool (van quinz gekregen)

eeeh ja dat lukte me de laatste keer niet met een foto die uit hotmail komt.
zal wel aan mij liggen. je mag 'm wel posten als je het lukt.

the beast
Usericon van the beast
Posted 07-06-2002 20:33 by the beast Wijzig reactieProfiel van the beastQuote dit bericht

quote:
Op 6 juni 2002 11:59 schreef MetalHeus het volgende:
Gefeliciteerd Joost (en overige bandleden)met jullie album,

waarom zit iedereen te zeiken over dat optreden in de goudvishal, hadden jullie maar in Tilburg moeten zijn, daar speelde ze nuchter!! en VET...

Hey Beast wanneer komt jullie eerste demo uit?

tja we gaan aankomende zondag wat opnemen, maar dat wordt meer een promo, voor een demo of cd zijn we nog wat aan het sparen.
jammer dat we je niet gezien hebben 18 mei, maarja volgende keer beter.

MetalHeus
Crush...
Usericon van MetalHeus
Posted 08-06-2002 2:54 by MetalHeus Wijzig reactieProfiel van MetalHeusQuote dit berichthttp://www.myspace.com/adaptornl

ja balen dat ik er niet bij kon zijn ik hoorde alleen maar goede berichten over jullie optreden...

ga je (weer) tijdelijk bassen in scrotum btw?

Shredhead
Usericon van Shredhead
Posted 08-06-2002 4:48 by Shredhead Wijzig reactieProfiel van ShredheadQuote dit bericht

he Luchtwolf!
Ik ben benieuwd naar jullie creatie
Kom je kijken de 20e in Nijmegen?
Devolved en Triple 7?

the beast
Usericon van the beast
Posted 08-06-2002 17:08 by the beast Wijzig reactieProfiel van the beastQuote dit bericht

quote:
Op 8 juni 2002 2:54 schreef MetalHeus het volgende:
ja balen dat ik er niet bij kon zijn ik hoorde alleen maar goede berichten over jullie optreden...

ga je (weer) tijdelijk bassen in scrotum btw?

nou, ehh dr zaten wel wat foutjes in hoor, maarja daar zit ik eigenlijk niet mee...
en ik ga inderdaad om ze uit de brand te helpen tijdelijk bassen bij scrotum, kom jij ook spelen met je band in augustus?

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 08-06-2002 18:17 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

de cd is reeds aangeschaft

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 08-06-2002 18:18 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

hier is die dan

MetalHeus
Crush...
Usericon van MetalHeus
Posted 08-06-2002 21:28 by MetalHeus Wijzig reactieProfiel van MetalHeusQuote dit berichthttp://www.myspace.com/adaptornl

Beast :

dat was wel de bedoeling, maar gaat niet door... en met ons nieuwe death metal projekt is het nog te kort dag, maar wie weet...maarja aangezien de vakantie eraan komt kan er wel veel geoefend worden..

cu misschien nog in de so what binnekort!!

of morgen in de baroeg!!

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 09-06-2002 10:54 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

het was as always weer errug crowded in de so what gister, volgens mij hoorde ik zeggen dat ene heus binnen kwam, was dat u?
de cd is trouwens eerug goed gekeurd!!!

MetalHeus
Crush...
Usericon van MetalHeus
Posted 09-06-2002 17:10 by MetalHeus Wijzig reactieProfiel van MetalHeusQuote dit berichthttp://www.myspace.com/adaptornl

zou best kunnen jah,, kwam rond een uur of 12 binne,

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 09-06-2002 19:27 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

hah ik had leren pijpen

om cremation te bedanken voor de meesterlijke cd hier een foto van ons aller quinz als beloning.
zo hebben jullie hem nog nooit gezien

[Dit bericht is gewijzigd door ghoulliette op 09-06-2002 19:51]

karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 09-06-2002 20:39 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

HAHAHAHAHAHA

Je moeder.

MetalHeus
Crush...
Usericon van MetalHeus
Posted 11-06-2002 2:56 by MetalHeus Wijzig reactieProfiel van MetalHeusQuote dit berichthttp://www.myspace.com/adaptornl

aha zo ziet quins er dus uit zonder zijn hypocrisy jack!!

ff uitvergroten..

Airwolf
POTJANPOTLOOD!
Usericon van Airwolf
Posted 11-06-2002 16:00 by Airwolf Wijzig reactieProfiel van AirwolfQuote dit bericht

quote:
Op 8 juni 2002 4:48 schreef Shredhead het volgende:
he Luchtwolf!
Ik ben benieuwd naar jullie creatie
Kom je kijken de 20e in Nijmegen?
Devolved en Triple 7?

ja shit ik heb geen ootoo en die staddijk is erg klote met het openbaaar vervoer geloof ik. ik hoop van wel. misschien kan ik nog wel iemand zo gek krijgen om te rijden. doe anders in ieder geval John van Devolved de groeten van me. maar ik probeer nog wel iets in ieder geval.

VUIG
"Selbstmord für einenen höheren Ruhm"
Usericon van VUIG
Posted 11-06-2002 16:48 by VUIG Wijzig reactieProfiel van VUIGQuote dit berichthttp://vuig.cjb.net/

heb de cd gehorod..

eindelijk eens een keer een vette productie...

Heaven, once so proud, look as it comes down

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 13-06-2002 17:57 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 11 juni 2002 16:00 schreef Airwolf het volgende:
ja shit ik heb geen ootoo en die staddijk is erg klote met het openbaaar vervoer geloof ik. ik hoop van wel. misschien kan ik nog wel iemand zo gek krijgen om te rijden. doe anders in ieder geval John van Devolved de groeten van me. maar ik probeer nog wel iets in ieder geval.

vind je quinz niet mooi dan

Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com