|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
de recensie staat in de nieuwe aardschok alleen ik heb 'm zelf nog niet gelezen "7 Years Have Gone, It Can No Longer Be Left Undone The Candle Must Be Burn Again, And Pain Must Follow the Unholy Flame So Burn... Burn... Burn And Free the Spirit From Its Chain" |
|
hmm 80 punten is niet slecht toch.... Maarja... dat kan natuurlijk niet opboksen tegen de 100 punten die KunstKut straks gaat behalen Ik, Wil Schuurman |
|
66,6 punten ben ik oo tevreden ADAPTOR -- http://www.myspace.com/adaptornl |
|
heb 'em nog steeds niet gehoord. overmorgen ga ik de laatste slagpartijen inspelen voor Onze mcd. en paul, onze drummer en tevens producer heeft de ceedee, dus ik zal eens vragen oftie 'em ff opzet, ben benieuwd. Oud Vuil. |
|
ben beniewud wat het wordt met jullie mcd ADAPTOR -- http://www.myspace.com/adaptornl |
|
The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: en ze bestaan ook al ff, © by cremation 1992-2002 tja, tis een makkelijke bekende naam. Oud Vuil. |
|
ja wij zijn er sinds 1993. er zit ook nog een cremation in indonesie en ook nog een in duitsland trouwens. de hoes van ons: "7 Years Have Gone, It Can No Longer Be Left Undone The Candle Must Be Burn Again, And Pain Must Follow the Unholy Flame So Burn... Burn... Burn And Free the Spirit From Its Chain" |
|
Ik moet em nog steeds horen joost |
|
de soundsession is nog precies een kwartier open "7 Years Have Gone, It Can No Longer Be Left Undone The Candle Must Be Burn Again, And Pain Must Follow the Unholy Flame So Burn... Burn... Burn And Free the Spirit From Its Chain" |
|
jammer dat ie niet in rotterdam zit |
|
zit je daar nu dan? ik ben nu in Delft. ik ga zo weeer terug naar4 Wageningen. "7 Years Have Gone, It Can No Longer Be Left Undone The Candle Must Be Burn Again, And Pain Must Follow the Unholy Flame So Burn... Burn... Burn And Free the Spirit From Its Chain" |
|
ja, ik is in r'dam. wat moet dat platic rondje eigenlijk kosten? |
|
12,50 bij de soundsession is ie 12,95 geloof ik maar oke dan kun je 'm ook in laten pakken als je dat wilt. "7 Years Have Gone, It Can No Longer Be Left Undone The Candle Must Be Burn Again, And Pain Must Follow the Unholy Flame So Burn... Burn... Burn And Free the Spirit From Its Chain" |
|
kan ik me dan ook laten pakken ? |
|
|
|
quote: hey ben je al gevonden?? je werd gezocht! |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |