|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Hedon zal in de kleine zaal van tijd tot tijd metalbands laten spelen onder de noemer Hedon Zwaar. De eerste datum dat het uitgevoerd wordt is 29 augustus 2014. Op die avond zullen Faces Of Cain, Icons Of Brutality en Dead Man's Walk optreden: Faces Of Cain, ontstaan uit Hills Of Eternity, Covererd in Ashes en Shattered Hope brengt je een samensmelting van Death-, Black-, Symphonic Metal en Gothic. Dit jaar brachten ze nog hun EP Archetype Of Might uit, compleet te beluisteren op hun youtube kanaal. Icons Of Brutality gaat terug naar de roots en stort zich (en neemt daarin haar publiek mee) vol in de Death metal. In haar puurste vorm; dat zag ook het Duitse label Cyclone Empire. Dead Man's Walk haalt haar invloeden uit grote namen als Entombed, Testament en Slayer en dat is haarfijn terug te horen in hun Death- en Thrashmetal. http://www.hedon-zwolle.nl/voorstelling/2517/hedon-zwaar- Entree gratis. De locatie van Hedon is: Burgemeester Drijbersingel 7, Zwolle [Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 31-08-2014 21:18] Boeiender |
|
Volgende datum is ook bekend, dat wordt een metal matinee op zondagmiddag 14 september. Meer info volgt. Boeiender |
|
Klinkt als een puik idee, lekker dichtbij ook |
|
I am mine own redeemer...! |
|
quote: Gaan we wat moois van maken Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
flyert toegevoegd: Boeiender |
|
Dichtbij al! Nog em nadenken, volgende dag een horrormarathon bij mij thuis |
|
Overigens viel me pas op toen ik de flyer op FB sharede dat er een dubbele L in Brutality zit |
|
Hups: Zondagmiddag 14 september: Line-up: GRINDBASHERS / ABRUPT DEMISE / NOT OTHERWISE SPECIFIED / CARNAL LEFTOVERS https://www.facebook.com/events/305006549678250/?notif_t=plan_user_invited Boeiender |
|
Boeiender |
|
Als ik het goed begrijp is het altijd gratis? Dat is wel erg nice! Two in the pink, one in the stink. |
|
quote: Het is in de kleine zaal, capaciteit 180 man. We proberen het gratis te houden, het kan wel zo zijn dat als er een package komt die wat duurder is, we een kleine entree heffen (denk dan bijvoorbeeld aan maximaal 5 euro). Boeiender |
|
quote: Vanavond Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Leuk opzetje en het was goed gevuld volgens mij Helaas alleen de 1e band meegepakt, ik was al erg moe van het erg vroeg op zijn en daarna werken. En de guinness bij Sally's |
|
Was zeker goed gevuld. Boeiender |
|
Ik neem aan dat dit topic bedoeld is voor de promotie van lokaal talent in de kleine zaal en dat andere Hedon metal avonden, noem een Cannibal Corpse, Motorhead of Y&T, in andere topics thuis horen? Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote:Inderdaad. Misschien is het wel handig om "kleine zaal" in de topic titel te zetten. Boeiender |
|
|
|
Good busy Slenderhose! Boeiender |
|
Was tof om te spelen daar, en toffe foto's Goede respons etc., en wij hadden een mooi grote fuck-up dus dat was ook weer mooi meegenomen quote: Dacht dat ik jou ook wel zag lopen, maar weet het niet zeker. Gezien ik die persoon later niet meer gezien heb zal jij het wel geweest zijn Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Dank voor de aanpassing! Boeiender |
|
quote: Grote kans, volgende keer pak ik wel een hele set mee |
|
.. [Dit bericht is gewijzigd door scotfan op 03-09-2014 20:35] gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com |
|
NOt Otherwise Specified live clipje: |
|
Abrupt Demise live op Andernach Death Feast 2014. Nog met de vorige zanger. Sinds een maand is René Brugmans (Burning Hatred) de zanger. gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Volgende pagina |