|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:Ja zeg, dat doe je in vervolg maar in je eigen tijd hoor... Boeiender |
|
quote: Was een mooie show zondag voor ons daar ja, publieke opkomst viel ons best nog mee. Ik denk dat we ook best een aantal schijfjes van onze opkomende 'Catatonic' MCD in Zwolle gaan slijten de volgende keer hehe. Goede organisatie ook, alles tot in de puntjes goed geregeld: thanx nogmaals Mathieu en David! Le Mistral is de shit ! |
|
Boeiender |
|
quote: Ja meneer. Oeh, Overkilllll? |
|
quote:Jupz! En op zaterdag 3 januari Hedon Zwaar Nieuwjaar, in beide zalen, 6 bands, wordt nog bekend gemaakt wie, wat en hoe! Er wordt dan wel entree geheven. Boeiender |
|
quote: Dat stond al genoteerd inderdaad, ben helemaal voor al die nieuwe Hedon herrie initiatieven Fijn dat er weer meer op programma staat en wat een gave zaal is Hedon geworden, geniaal! |
|
Zo: Zaterdag 3 januari 2015 zal Hedon Zwaar Nieuwjaar plaatsvinden, entree wordt incl. servicekosten €19,00. Aanvangstijden en flyer volgen. De volgende bands zullen spelen: Kleine zaal: Onheil Distillator Apophys Grote zaal: Cirith Gorgor MaYan Onslaught Speelschema volgt nog, maar bovenstaande is de volgorde alvast. Boeiender |
|
Dat ziet er gezellig uit En nu maar hopen dat Onslaught niet weer voor de 100e keer cancelled |
|
quote: Dan haal ik ze persoonlijk op. Boeiender |
|
Wens je succes toe, though (goed bedoeld ). Volgens mij hebben ze de afgelopen maanden 4 of 5 concerten in Nederland afgezegd en boze promotors achtergelaten. Gezeik met verschillende boekers geloof ik. |
|
quote:We hebben het met de band zelf geregeld. Scheelt weer. Boeiender |
|
Good busy Als m'n loon binnen is scoor ik wel een ticket |
|
quote: Good busy! Boeiender |
|
Boeiender |
|
Exit Onslaugt..... Stormrider ook niet verkeerd maar waarom MaYaN niet laten headlinen? Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
quote:Inderdaad heeft Onslaught gecancelled helaas. Stormrider zal dat gat opvullen gelukkig. MaYaN kan niet later spelen omdat een bandlid al vroeg op de avond weer op pad moet. Naja. Jammer dat Onslaught ook hier toch gecancelled heeft, maar Stormrider staat garant voor een dik Thrash feest! Boeiender |
|
quote: Al een ticket geboekt? Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
|
|
quote:Haha... Ies moeilijk Boeiender |
|
Boeiender |
|
Onmogelijk hard afwezig....helaas. "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote: |
|
quote: "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote: Dan zie ik je in het veld maar weer.... Boeiender |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |