|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Meid, je hebt groot gelijk! Wat denkt die Robert wel niet. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
hmmm! dank je Truus, net wat ik je zeg! |
|
Lang geleden trouwens dat ze bij Aardschok een misser gemaakt hebben. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Is dat een speciale uitgave? En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
misschien vind Haagsma Clandestine wel een onzettende rukplaat. Ik vind Divine Intervention ook veel gaver dan Reign in Blood |
|
Devine Intervention was toen ik 15 was de nieuwste Slayer plaat, dus degene die iedereen kocht en jeugd sentiment heeft. Bovendien een plaat die nog steeds staat als een huis. Dat zou ik van de nieuwe Entombed AD niet zeggen... maarja, het is maar smaak :-). Dit gaat mijn laatste rondje aardschok worden na 15 jr. Vind het wel goed geweest. |
|
Mijn God, wat erg, jeuknicht dat Entombed AD zo'n hoog cijfer krijgt. Zelf zal ik het iets lager beoordelen maar het is godsamme wel het beste wat Entombed sinds een eeuwigheid uitgebracht heeft. [Dit bericht is gewijzigd door Marcel H. op 21-08-2014 0:09] Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
iemand die Clandestine niet digt heb ik nog niet ontmoet. hehe Divine Intervention is heerlijk, knaller Mijn Slayer opgroei plaat was Seasons in the Abyss, maar ik smul evengoed van Divine Intervention maar ik blijf erbij Entombed AD Back to the front geen 8,5 maar een onvoldoende en wat ze daarvoor jaren maakte krijgt nog lager idd [Dit bericht is gewijzigd door Mauser op 21-08-2014 0:11] |
|
quote:Niet iedereen was 15 toen die plaat uitkwam... Two in the pink, one in the stink. |
|
- [Dit bericht is gewijzigd door Mark Z op 21-08-2014 11:00] |
|
quote: Maakt niks |
|
quote: Hoi! Edit: zal ik nog wat typen over mijn eerste slayer lp? Hmmm, neuh... [Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 21-08-2014 12:48] En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: ik vind er niks aan, schrijf me maar op Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Maar hij heeft je (nog) niet ontmoet Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: Hehehe. Ouwe sok. Wat was je eerste concert van ze? Deze was het voor mij: [Dit bericht is gewijzigd door XXL op 21-08-2014 13:20] Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Dit was mijn eerste keer Slayer live dus een paar dagen voor jou live-kennismaking met Slayer Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
quote: Laat me raden hetzelfde jaar en plaat als die van mij? Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
Prima plaat, die nieuwe Entombed (AD). Maar goed, ik vond Serpent Saints ook erg goed. Net als Clandestine, overigens. Bareuh... |
|
quote: Thanx. De bootleg hiervan had ik al. Nu dus ook het beeldmateriaal. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Serpent Saints was idd een vette ploat niets mis mee. ( Misschien nogal kinderachtig qua teksten maar dat vond ik juist wel lachen is natuurlijk niet treu ende evil) We are Satan's people We love it like you love Jesus It does the same thing to our souls Hey ho We got a life-long love for The occult, tlucco eht The occult, tlucco eht De nummers die ik gehoord heb van de nieuwe vind ik ook ietwat teleurstellend. Saaie opbouw draken van riffs en weer quasi serieus. Eigenlijk vond ik Serpent Saints beter! * duikt weg* |
|
De review van de nieuwe van Klone (!) staat er 2 keer in... |
|
quote: Voor als de ene review te heet wordt van het vele lezen, knul. Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." |
|
quote: De band heet dan ook niet voor niks Klone... Vox Clamatis in Deserto |
|
|
|
Alwéér een interview met Metallica (wat ook nog eens de cover siert) en ook nog een 2 pagina tellend concert review van weer een vrouwenmetalfestival. Zucht.... |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |