|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Dan doe je er goed aan om For Emma, Forever Ago te checken. Dat m.i. zijn beste. Solowerk (Justin Vernon) is ook goed, met name het album Hazeltons. You have time. You are doing fine. |
|
Cool, thanks! Gaan we zeker doen When your people matter, menstrual health matters |
|
Jaren geleden op Lowlands gezien, was toen erg goed live. Wat meer postrock-ig gitaarwerk, stuk steviger. You have time. You are doing fine. |
|
Gaaf. Zou ik ook zeker live willen zien! When your people matter, menstrual health matters |
|
quote:"For Emma..." niet echt mijn ding (nog), te kaal. Ik hou van de gelaagdheid van de self-titled. Hier overigens een fan-tast-isch live concert van de heern, met ook n paar nummers van "For Emma..." When your people matter, menstrual health matters |
|
Heule toffe plaat! Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Welke? Ik ben echt verslaaf aan die self-titled, draai m al wekenlang, soms wel 3x per dag. De laatste keer dat ik zo in de ban was van een album, dat waren de dagen van Dream Theater's "When Dream and Day Unite", Fates Warning's "Perfect symmetry" en Psychotic Waltz' "A Social Grace", laaaang geleden dus. Deze muziek heeft een soort magische kwaliteit, bijna spiritueel. When your people matter, menstrual health matters |
|
De self-titled is de enige die ik ken Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Ik vind die eerste en die EP erna niet in de buurt komen van die s/t. Jammer dat ze ws geen albums meer gaan maken. When your people matter, menstrual health matters |
|
Fanboi represent: When your people matter, menstrual health matters |
|
Naaaaaaaaaaais: When your people matter, menstrual health matters |
|
Ik ken Bon Iver eigenlijk in eerste instantie van deze (in mijn opinie geweldige) cover: |
|
Ga ik zo tsjekken Soms heb je voor een album wat je niet zo raakt, een 'openingsnummer' nodig. Een soort voet tussen de deur (hihi). Ik vind/vond "For Emma, Forever Ago" nooit zo bijzonder, zeker niet in vergelijking met t echt briljante self-titled album, maar ik heb iig een openingsnummer gevonden When your people matter, menstrual health matters |
|
Gisteren speelde Bon Iver zijn gehele nieuwe plaat tijdens een concert, nu zijn de details bekend. De plaat heet 22, A Million en verschijnt op 30 september. Het wordt duidelijk weer een hele andere plaat gebaseerd op de twee tracks die al vrij zijn gegeven, een hybride van glitchy electronic en de warme folksound die we van ze gewend zijn. Ik vind het wel gaaf. [Dit bericht is gewijzigd door HierIsMike op 13-08-2016 16:29] |
|
Mooi! Gaaf thanks voor 't posten! Blij dat er weer muziek van ze uitkomt. Het is n beetje Volcano Choir achtig, idd veel meer elektronica. Ben benieuwd naar de rest. When your people matter, menstrual health matters |
|
'22, a million' eindigde vorig jaar niet voor niks op plek 2 van mijn jaarlijst (sorry, Bowie) en is ondertussen bij mij wel uitgegroeid tot iets meer, soort moderne klassieker of zo. Volcano Choir (Repave) is ook tof trouwens Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Ik heb zelf niet zo veel met Bon Iver, maar dat was de eerste plaat van hem die wilde klikken bij mij. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Vette recente live registratie Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Zo! Vet! Volgens mij hebben zij ook n heel dik econcert van Volcano Choir When your people matter, menstrual health matters |
|
Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
|
Gaaf dank! Hoop niet dat ie t hele concert lang die vocoder shizzle gebruikt. Ben e3n beetje verzadigd met zijn gebruik ervan. Ga m zo opzetten When your people matter, menstrual health matters |
|
|
Hopelijk komt er dan snel een heel album Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
http://www.indiestyle.be/nieuws/bon-iver-kondigt-nieuw-album-aan-luister-hey-ma-en-u-man-like (alhowel ik daar niets lees over een *aankondiging*) Maar man, wat een lekkere nummers dit! When your people matter, menstrual health matters |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Muziek algemeen | Volgende pagina |