|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
When your people matter, menstrual health matters |
|
Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
"Keep it restaurant" When your people matter, menstrual health matters |
|
|
|
ik luister nog maar niet teveel, hopelijk komt het album snel Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: 30 augustus. Albumnaam: i,i |
|
elke dag langer is te lang Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
wat een gave abstracte hoes Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Ondertussen staan er al 8 tracks van i,i op Spotify Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Vind het na 2x luisteren al echt een fijn album Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Die laatst begint eindelijk te landen. Wauw. When your people matter, menstrual health matters |
|
Kwartje van Hazeltons eindelijk ook When your people matter, menstrual health matters |
|
maar het is niet zo goed als 22, a million IMHO Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Beide niet? Ik heb wat gehoord van 22 maar dat kwartje viel ook nog totaal niet. When your people matter, menstrual health matters |
|
Meestal moet je van Bon Iver afblijven, maar dit is echt klasse gedaan. Hoe/wanner die hi-hat erin komt, kippenvel. When your people matter, menstrual health matters |
|
Ideaal als kerstgeschenk, de Cadeaubon Iver signature |
|
oookeeeey... Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
|
|
Ik was even voorbij gegaan aan die laatste van Big Red Machine, lekker Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina |