|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Best wel, dit gaat over muziek, niet over grootmachten die de omgekeerde evolutietheorie bewijzen. [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 12-09-2014 12:34] signature |
|
Racist. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Heb ik Sabaton nog niet voorbij zien komen? Het moeilijke is dat je nu nog niet kunt inschatten of een band die nog maar tien bezig is over 40 jaar ook populair zal zijn. Ik denk bijvoorbeeld aan Kings of Leon, die zonder moeite volle arena's trekken. Beatles taferelen maak je op het eerste zicht niet meer mee, maar ik vrees dat je dan JB over het hoofd ziet. DEATH FUCKING METAL |
|
quote: je bent zelf een lacist signature |
|
quote: Coldplay Muse Foo Fighters Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: De line-up voor PP 2015! |
|
Arctic Monkeys of zo schijnt groot te zijn en Interpolio en Awful Nation signature |
|
Da's toch geen metal. Enslaved is wel aardig aan de weg aan het timmeren, maar echt grote namen zullen er vast niet meer komen. Teveel bands, teveel festivals en iedereen kent elke band vaak wel (geen mythe vormingen meer). Ik bedoel, ik heb het pre-Internet tijdperk nog meegepikt, dat je nog met cassettebandjes Bad Grrrl op radio3 opnam, of dat je nieuwe releases uit de Aardschok (of in mijn geval Ablaze) moest halen. Nu kijk ik op Metalstorm wat er aan komt, zet soulseek aan om het binnen te vissen, luister het waarschijnlijk één keer, zet het op de externe schijf en koop heel af en toe een cd, omdat het een favoriete band is. Ik ben bang dat ik bij een meerderheid hoor met dat laatste stuk. Hafgufa |
|
Enslaved, geweldige band, maar stelt niet veel voor qua grootte. |
|
Vikinligr Veldir en Frost zijn mijn favoriete schijven ooit maar ik wist niet dat Enslaved nog speelde. Da's nieuw. En nu gaan we vegen |
|
quote: Cool story, bro. Of heb je een TBS'je gehad de afgelopen 10 jaar? Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Deze wereld is één grote TBS, vriendschap, hihi. Neen, Eld vond ik al conformistisch en daarna zeker nie meer uitgecheckt. Af en toe in de Free record shop zag ik dan nog wel iets liggen waarvan het logo er van ver op trok maar meer ook niet. Blijven echter mijn helden, alsook het mandatorische demomateriaal, Alfaaaaaar OOOOOOiiiin. Viking metal voor er bestaan was van de term en al die triestige Moonsorrows en Finntrolls en weer ik dies veel meer. En nu gaan we vegen |
|
Je hebt de verkeerde forumnaam, Willen Depri Hafgufa |
|
Het is Willem Deeprie. [Dit bericht is gewijzigd door Sgeiterdt op 12-09-2014 21:23] 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Deeprie and me? signature |
|
quote: The Hotelier doet ook een beetje mee. In de categorie neerslachtige punk doet Floral Green van Title Fight het natuurlijk ook goed (al is dat niet helemaal gerelateerd). quote: Kendrick Lamar is ook hard bezig! [Dit bericht is gewijzigd door iPim op 12-09-2014 21:57] Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
ik heb hoop IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote: IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
|
|
quote: Rot 's effe op, met je snackbarharses Hafgufa |
|
quote: Ik wou Title Fight niet vernoemen, maar die zijn natuurlijk wel de moderne meesters in die emo/punkrock/grunge/hardcore-combi. quote: Oh, zeker! Als hij nu nog een degelijke release ter wereld brengt, is hij de nieuwe 2Pac. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
quote: Jij bent echt een stoere vent, kerel. Wat doe jij op een forum? Dat is veel te gewoontjes voor mensen als jij. Kneus. |
|
quote: Bathory was toch echt eerder, lijkt mij. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Bovendien hebben Moonsorrow en Finntroll bijzonder weinig overeenkomsten. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |