|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
lees bovenstaande vraag ff!!!! |
|
geen idee, ben wel erg benieuwd... |
|
het een is 24/24 open en het ander niet? of in metal disco draaien ze enkel van die homo-metal van tegenwoordig? we zullen moeten ter plaatse gaan uitzoeken Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
In de Dynamo cafe hadden ze dat ook; beneden in de kelder was het normaal allemaal 80's een keer en boven in de normale tafel-tennis hal was het "Gore-Grind Dungeon". Maar ja dat was tenminste duidelijk. |
|
waar zag je dat trouwens staan van die metal disco? anders kan je het op het forum vragen. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: Everyone one of us has heard the call... Tum podem extulit horridulum... |
|
quote: waar ik dat zag staan was de Large pagina toen ik info over het kaartje wilde inwinnen stond bij Extra's |
|
We gaan wel meedoen met de METAL-KARAOKE!!!! uiteraard NÁ het nuttigen van de nodige alcohol!... |
|
oke, welk liedje zullen we doen? |
|
quote: een of ander death nummertje natuurlijk. we vragen kill your mother/rape your dog wel aan. |
|
ja doen we, soepkoeltoer en ik, wie nog meer? |
|
ik ga alleen kijken. 't is niet binnen het bereik van mijn stem of ik mag mee airguitaren? Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: wahaha, alsof wij kunnen grunten, maar dat maakt niet uit. we doen het gewoon. |
|
ojeeh wat heb ik nu weer beloofd... |
|
ok deal. Wel aan het eind van de dag, heb ik de hele dag de tijd om mijzelf te bezatten Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
dan bang ik gezellig mee bla...bla...bla... |
|
zm reunie op wacken tijdens karaoke? lijkt me leuk Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
dat lijkt me een goed plan! gaan we dan ook met ze alleen het podium op? |
|
quote: je kan te ver gaan! NEE!! |
|
hopelijk, dan sta ik niet zo voor lul . Als iedereen het doet trakteer ik op een pils Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
count me in . Na veel ben ik voor bijna alles in bla...bla...bla... |
|
oke dan, *ZUCHT van verlichting* toch jammer het had zo leuk kunnen zijn.... |
|
welke podium bedoel je nou?? sjappiekind |
|
Ik doe mee als kale headbanger! Uiteraard ook na plenty |
|
kan nog gezellig worden op Wacken met zijn alle bla...bla...bla... |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |