|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
hmm dit moet ik even in de gaten gaan houden. ik zal hier bij zijn!! REMEMBER: BE NOT NICE TOO ARE LIKE SATAN!!!! SATAN WIL KILL YOU DEAD! |
|
Ik ben er nu dus achter dat je een kaartje moet kopen en dat de voorverkoop 16 augustus begint, maar kan je dat kaartje ook gewoon bij het lokale postkantoortje halen of moet je daarvoor naar de effenaar zelf of... Hoezo ik ben een concert n00b Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
quote: postkantoor die ticketservice heeft |
|
quote: thx, dan zal ik toch maar eens gaan kijken of ze dat hier kennen Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
*Kick* Komende vrijdag, HELL YEAH! |
|
*kickt weer* |
|
Net kaartjes gekocht Zenial |
|
yeah, de Lottum en Horst town rebels zullen ook van de partij zijn!! |
|
quote: Baroeg is op 5 september en dat is op een donderdag Vrijdag 6 september speelt de meute in Eindhoven |
|
Ik gaat hoogstwaarschijnlijk ook met de Roermond gang mee TNightmare, ik kom dus met de auto.. |
|
Een kleine kans dat ik ga . |
|
Joepie waarschijnlijk ga ik er morgen ook zijn. In de baroeg dus. En misschien ga ik vrijdag weer. Vader Heerscht Ik ben blij!!! How Will I Laugh Tomorrow When I Can't Even Smile Today |
|
quote: ok, dan zie ik jou dus wel in/voor de Effenaar ergens? |
|
veel concerten, goede zaak |
|
quote: dat zit er dik in ja |
|
Jeps ik ben daar ook Met Necromantica en misschien Lord belial.... Ziet u daar (sodom petje, u weet!!) Ik, Wil Schuurman |
|
Ik ben er weer met Johannes de Doper... Warm genoeg. Fris zat... |
|
Ghehe... ik ga morgenmiddag voor t eerst sinds Lange tijd weer trainen... kan ik dus lekker met spierpijn bij vader staan Zenial |
|
Kaartje is binnen, en de laatste trein gaat pas om half 1, dus kans bestaat dat ik Vader helemaal kan zien (laat mij lekker naief zijn hey! ). Ik draag een Obscenity shirt. |
|
En hoe was het in de Baroeg? [Dit bericht is gewijzigd door Witchking op 06-09-2002 11:33] |
|
Ik ben met de auto mee, ik weet niet wat ik aan ga hebben, maar ik plak er wel een paar Triple 7 stickers op |
|
quote: Witchking: Het is vanavond in de Effenaar, Eindhoven (zie topictitel ) |
|
Hehe foutje . (zie aangepaste post) |
|
VET! Ik heb heerlijk licht staan doen. 'k heb er blaren van op m'n vingers gekregen. monstrosity was inderdaad heel vet. Die bassist |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |