|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
ARHH waarom heb ik dit gemist. Maar ja sommige dingen moet je gewoon laten gaan. |
|
t is vanavond hoor je hebt dus nog niks gemist ... heel misschien ga ik ook wel ff |
|
Ik had het over de Baroeg. |
|
ik heb geen geld godverdegodverde Suicide Machine |
|
ok, heb een kaart gehaald ik ben er straks dus ook, samen met Shredhead en nog wat mensen |
|
Bij het GWK op station Venlo? Of heeft die geen ticketservice? |
|
quote: Geen idee. Postkantoor hier in venlo wel. Ik ben wat eerder klar vandaag op werk, dus ik dnek dat ik daar ff langs ga voor de zekerheid. |
|
Ik ben ook van de partij vanavond Sticking feathers up your butt doesn't make you a chicken |
|
Ok, tot dusver: - Shredhead + vriend - mcoenen - collision-tammi - TNightmare - Kramy - Sar'Goth the Warlock - Slechtheid - Demogorgon - MBMarduk - Greycloack - xDeckx - sickheaddread - Zenial - Muilkorfje - LordJohn2 Wie nog meer?? |
|
quote: Minus Slechtheid. |
|
quote: - Slechtheid, - MBMarduk, + Snagger |
|
Ow ik ook niet meer :| Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
Ah geniaal concert!! Monstrosity samen met dying fetus toch wel de beste band van de avond!! (jammer van de problemen bij monstrosity..) Ook vader en decapitated erg gaaf!! Krisiun = kut en houwitser ging wel... Verder mag ik toch wel blij zijn dat ik een zogenaamde 'aid-vrije' pin-code heb Ik, Wil Schuurman |
|
Vader blijft geweldig!!! How Will I Laugh Tomorrow When I Can't Even Smile Today |
|
quote:Alweer problemen? In R'dam ook al.... ze hebben wel een beetje pech. Dying Fetus vind ik nog steeds geen reet aan, en ik blijf het jammer vinden Vader gemist te hebben. Maar ja, waarom dan ook een concert op donderdag . En vrijdag kon ik niet. |
|
Ik heb de set van vader niet helemaal afgezien, ik denk (op de setlist gekeken) dat ik een nummer of 2 รก 3 gemist hebben. Ze speelden (zoals altijd) erg goed! Dying fetus, jammer dat ze ook maar met 1 gitarist speelden, erg gaaf... toffe nummers (vol tempowisselingen) en zeer strak spel (beste geluid van de avond!!) Monstrosity, vooral de eerste helft een paar keer viel het gitaargeluid volledig weg en af en toe weer storingen... gelukkig de 2e helft gingen ze keihard tekeer! Ik, Wil Schuurman |
|
Ik had me erg verheugd op Monstrosity, maar ik vond ze tegenvallen. Enerzijds door het selchte geluid en de technische problemen, anderzijds omdat ik vond dat de gitarist erg rommelig speelde (wat moet je in godsnaam met een Metalzonde distrortion als je over een Mesa Boogie Rectifier head speelt??). Krisiun was goed, alleen ging het me snel vervelen. Vader en Dying Fetus vond ik waanzinnig vet!! [edit]typoooos[/edit] [Dit bericht is gewijzigd door Shredhead op 07-09-2002 11:56] |
|
T geluid was inderdaad niet alles maar toch waren ze erg goed... de nummers bleven gewoon tof live Ik, Wil Schuurman |
|
Ik was even naar buiten gegaan, en toen ik weer binnen kwam bleek Dying Fetus dus al begonnen en afgelopen te zijn . Na Wacken mis ik ze dus NOG een keer... Vader was erg tof! En ze waren op tijd klaar, dus ik kon zelfs nog thuis komen . Ik vind wel dat de Effenaar de glazen moet vervangen door bekers, want (stukken van) die dingen lagen dus overal. Heeft de Effenaar altijd glazen gebruikt? Laatste opmerking: CROWDSURFING IS NOT A METAL ACTIVITY! [Dit bericht is gewijzigd door TNightmare op 07-09-2002 12:08] |
|
houwitser: was niet boeiend decapitated: heerschte monstrosity: heerschte krisiun + dying fetus: kill your mother, rape your dog blijft heerschen. vader: tegen de tijd dat vader begon had ik zo'n koppijn aarhg, halverwege gegaan. http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 |
|
gister toen ik van altstadt af kwam zag ik allemaal metalmesnjes lopen en heel veel zwaaiden naar me....maar ik weet nog steeds niet wie het waren want ik kende ze dacht ik niet! luuuuuuv is in the air......... |
|
ik vond het een leuke vrijdag avond... vooral toen ik achterover pleurde, toen het nog geen eens begonnen was houwitser is gay dat achterlijke zwarte ding op zenne kop, whaha houwitser monstrosity krisium dying fetus vader kut, decapitated vergeten : [Dit bericht is gewijzigd door Lord Belial op 07-09-2002 21:27] |
|
Wie waren er eigenlijk bij in de Baroeg?? Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Ik was in de Effenaar... MCoenen nog even de hand geschud... Band van de avond: DECAPITATED!!! |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |