|
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | ||||
Auteur: |
|
|
Als er iemand zich vergist, dan ben jij het. 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Over een allesverwoestende comeback gesproken. En nu gaan we vegen |
|
Morbus Chron zo hoog had ik niet verwacht, gezien de erg weinige reacties op de band. Leuk om te zien dat ze toch flink een potje kunnen breken |
|
Goh, vier in de top 50. Ben toch minder TDM hipster dan ik dacht. "Gelukkig kunnen wij op jou rekenen als het om veelzeggende replys gaat." |
|
quote: En dat staat voor? |
|
Therapeutic Drug Monitoring |
|
Trve Death Met0l When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: Precies! "Gelukkig kunnen wij op jou rekenen als het om veelzeggende replys gaat." |
|
Team Death Match! |
|
Allez, nog één ganse pagina pseudo-humorige pogingen op die TDM. En nu gaan we vegen |
|
Die Blut aus Nord is wel gaaf ja... |
|
quote:Erg he? Ver-schrik-ke-lijk!!! When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: Moet je je pagecount anders zetten, dan valt het alleszins mee. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote: Zitten mooie tips bij, thanx! |
|
Fijn om te horen. |
|
Fides Inversa - Mysterium Tremendum et Fascinans Ascension - The Dead of the World Dysangelium - Thánatos Áskēsis Hadden alle drie (alle drie W.T.C.) wel in het lijstje gemogen. Vooral die Fides Inversa is moeilijk sterk! If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
De ZM-lijst is overigens, weer eens, niet al te best. Iemand die Behemoth wel beluisterd? Wat een zaadplaat! Composities net niet strak uitgewerkt, en maar blazen omdat te verbloemen. Zonde, want er zitten een paar vette ideeën in. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
Ik begon even aan mezelf te twijfelen toen bleek dat de nieuwe Darkspace zo zwaar gewaardeerd werd. Stom natuurlijk, want het is gewoon een ondergemiddelde plaat. |
|
Gewoon negeren indd. Als ik ooit weer eens Darkspace wil horen, dan draai ik "II" wel weer. 'kVind "paysage d'Diver" (natuurlijk qua sfeer niet vergelijkbaar als je dat kille, 'winterse' tegen de 'industriële' space drones van Darkspace zet) eigenlijk interessanter. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
quote: Ja, II en III doen het erg goed hier. Persoonlijk ben ik ook meer van de Paysage en heb ik niet zoveel te zeuren gezien Das Tor - qua productie - ook een flinke Dark Space-vibe in zich heeft. |
|
(Nog) niet gehoord. Ik ben nog mijn split 12" met LA nog aan het poetsen. Een nieuwe 'Sun of the Blind' zou ik wel fijn vinden. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
quote: Door al mijn afgunst heen heb ik hier alsnog begrip voor en ben ik blij voor je. |
|
quote: If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
01 - Harakiri For The Sky - Aokigahara 02 - Empyrium - The Turn Of The Tides 03 - Behemoth - The Satanist 04 - Trollfest - Kaptein Kaos 05 - Primalfrost - Prosperous Visions 06 - Winterfylleth - The Divination Of Antiquity 07 - Anathema - Distant Satellites 08 - Ifing - Against This Weald 09 - At The Gates - At War With Reality 10 - Sólstafir - Ótta 11 - Fluisteraars - Dromers 12 - Primordial - Where Greater Men Have Fallen 13 - Clouds - Doliu 14 - Obituary - Inked In Blood 15 - Thyrien - Hymns of the Mortals-Songs From The North |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |