|
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | ||||
Auteur: |
|
|
Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Called it. Edit I: Ben ik trouwens de enigste die de nieuwe King Dude echt meesterlijk gaaf vind? Hmm, niet verwacht. Edit II: Oh, en vijf platen in totaal als enigste op gestemd. Ik ben tevreden. Tijd voor Starbucks. [Dit bericht is gewijzigd door ColdheartMinor op 08-01-2015 0:33] |
|
Erg mooie lijst met voor mij een verrassende, maar dik verdiende nummer 1. Men volledige top 3 (solstafir, blut aus nord, swans) staat in de top 10. Ik ben blijkbaar de enigen die op Monarch heeft gestemd en bijna de enigen die op Atomikylä heeft gestemd. Had beiden niet bij de eerste 50 verwacht maar dacht toch dat er net iets meer mensen van deze albums zouden genoten hebben. |
|
Hoe kvlt ben jij? Ik had 4 cds in mijn top 20 die niemand anders in zijn top had (Ixxi, Infestus, Crib45 en Aphonic Threnody) en 2 cds die maar 1 iemand anders in zijn top had staan (Arkona en Cruachan) Zenial |
|
Twee platen uit de top 5 in mijn eigen lijstje. Mijn muzieksmaak begint steeds meer gesynchroniseerd te raken met de andere ZM'ers. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote: Atomikylä staat in mijn lijst ook! En aangegeven als beste nieuwkomer. Bijzonder toffe top-50 geworden. En goed werk Robert! "Apathy 'll kill you!" "I don't care..." https://lucidcream.bandcamp.com/ https://www.facebook.com/lucidcreamology/ |
|
5 van mijn gekozen albums staan in de top 20. 5 Euro's? Op je muil!! |
|
quote:Bij mij stonden ze alle 5 er niet in KVLT en TRVE!! When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: Het mag me niet verwonderen dat jij de andere persoon moet geweest zijn die op Atomikylä had gestemd |
|
Gemiddeld zijn ZM'ers dus liefhebbers van gemakzuchitge, makkelijk in het gehoor liggende wegwerpmuzak. |
|
quote: Aan jouw band om ons het licht te doen zien. |
|
quote:Niet iedereen is zo origineel, apart, geweldig en exclusief als jij. Ik hoop echt zo dat jij een troll bent. Als je echt zo bent als je je hier voordoet, man man man When your people matter, menstrual health matters |
|
Leuk dat Fluisteraars en Laster voorbijkomen. |
|
quote: Die gast komt echt niet achter zijn computer, bij zijn ouders op zolder, vandaan om zelf maar even een boodschap bij de supermarkt te doen, laat staan om naar een concert te gaan. Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
Kelder, niet zolder. |
|
quote: Zoals Swans in de top 10 zeker? Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote: +1 |
|
quote: Samen met Nothing, Woods of Desolation en Darkspace de enige platen uit mijn top 20 die in de top 50 staan. Dik verdiend trouwens voor beide Neerlansche platen, onze eigen vaderlandse scene gaf dit jaar niet thuis... |
|
Zeer tevreden met deze lijst. Vooral verrast door Swans in de top 10! |
|
Dezelfde muziek als voorgaande jaren (uiteraard) |
|
Teitanblood, de hype doet zijn werk. Dead Congregation eveneens maar da's terecht. De rest ken ik nie eens en ben ik eens met WMP maar ik ga daarvoor niemand afschieten. Jezelf identificeren met je favo bands/muziekstijl is sowieso puberaal. Ik ben kvlt als ik daar zelf voor kies, maar eens ik eventjes stop met muziek luisteren, trek ik dat jasje zo uit. En nu gaan we vegen |
|
Teitanblood heeft gewoon echt een dikke plaat gemaakt! DEATH FUCKING METAL |
|
quote: Ik ruik een nieuwe trend, jij trendsettertje jij..... Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
quote: Vergis je niet. Proclamation, Wrathprayer, Revenge, allen beter in dezelfde vein. Teitanblood is simpelweg zo'n selfulffillige profecy van de underground, tesamen met Katharsis. Vergis je niet. En nu gaan we vegen |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |