|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
weet iemand of je die ergens kan downen? en om de topic een beetje te vullen: heeft iemand hem al gezien? |
|
Is tie al uit dan ? |
|
Als ie al uit is wil ik he ok wel zien. Misschien is die film wel iets voor het Filmhuis in zwolle. Daar komen geloof ik alleen cult films... |
|
Cradle of Fear een CULTFILM?????????? Zelden zo gelachen de laatste tijd...... |
|
Voor ons wel... Ik heb de trailer op cd CD ook gezien, ik had er al eerder een gezien. Maar weer datzelfde middeleeuwse dames 'probleem'. Er spelen zo op het eerste gezicht alleen maar (dames vergeef me) lekere wijven in. Kunnen we hem niet collectief bestellen en dan overtapen? |
|
quote:Wij hebben hem al besteld, maar ik heb nog niets gezien! I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... |
|
als je hem gezien hebt, wil je dan een kleine recensie geven? als het een klotefilm is bestel ik hem ook niet, alvast bedankt |
|
Vind iets vreemd-hoe komt het dat hij maar niet in de zalen verschijnt,zelfs niet in bioscopen waar ze zeldzame films vertonen zoals bij ons in "'t Studioke",in het "Filmmuseum?"of, bijvoorbeeld,tijdens een speciale gelegenheid als "Festival van de Fantastische Film?" Als ik de trailer lees,zie ik immers alleen maar flaptekstpraat.Staat gewoon vol superlatieven en termen in de trant van "from hell","really nasty" e.d.Wil geen kat in een zak kopen...eerst zien(of horen)en dan geloven!! [Dit bericht is gewijzigd door madeline usher op 11-07-2001 17:08] Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
quote:Uiteraard komt er dan een recentie op ZwareMetalen I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... |
|
Zeker doen-en misschien verschillende reacties naast elkaar leggen-denk dat je dan een beter totaalbeeld hebt... Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
De film is nog niet uit! Hij zou ergens in Juni uitkomen, maar er waren problemen met de computer graphics voor de film. Nu SCHIJNT (dus niet mij tegen de grond schelden als het niet zo is) dat is in September of ergens aan het einde van dit jaar uitkomt. Nog ff wachten dus! MOES MOES MOES MOES MOES MOES!!!!! |
|
Waarom verbaast me dit nou helemaal niets |
|
De 'beste' films moeten het hebben van vaak zeggen dat ie uitkomt en hem dan toch nog uitstellen. Meestal is bij de eerste keer dat ze zeggen dat ie binnenkort uitkomt minder dan een kwart van het totaal ervoor gedaan... Forward into the light, forward into infinity! |
|
Vaag zeg ... probeer ik hem net te bestellen ... doet dat formulier het gewoon weg niet |
|
HIJ IS UIT, HIJ IS UIT!!!! Nu maar wachten tot iemand 'm geripped heeft en dan kan ik 'm downloaden :D MOES MOES MOES MOES MOES MOES!!!!! |
|
wie heeft hem nou al |
|
ik heb hem dus unrated directors cut met handtekeningen. moet hem nog kijken. |
|
ik heb um gekeken toen-ie net uit was, nou ik moet zeggen dat er niet bijster veel aan was. behalve als je cradle fan bent. wat ik niet ben en je moet onwijs op dani geilen. [Dit bericht is gewijzigd door aerodis op 19-03-2002 22:52] |
|
OK, ik heb de eerste helft alleen gezien (niet dat heet zo eng was, maar ik ging naar huis om te eten en ik vond het niet de moeite om het nog af te zien). De begintitels zijn al om te lachen: "Dani as The Man" Vervolgens blijken z'n tegenspeelsters nog kleiner te zijn, zodat hij nog groot lijkt. Totdat je hem door een deur ziet wandelen OK, genoeg gekheid over Dani's lengte.... Wat ik heb gezien: veel bloed dat rond spuit en dat soort 'splatter'-gespetter. De gemiddelde supermarkt is spannender uitgelicht. Als ze dan sfeervol uit proberen te pakken is het eigenlijk gewoon weer te blauw (wat opzich goed is) maar vooral onderbelicht (groffe korrel). Als je houd van lichamen die openscheuren met veel spetters bloed (tot aan het plafond toe) moet dit gezien hebben. Ik heb niet alles gezien ,maar het verhaal: Een of andere inspector, die vrouwelijke lijken betast om te checken of ze dood zijn, zit achter Dani aan. Dani is uiteraard de mysterieuze moordenaar die monsters zoals uit "The Thing" (je weet wel; Kurt Russell met een buitenaards monster op de Zuidpool), maar dan 2e hands, loslaat op zijn slachtoffers. Ofzo Als soundtrack hoor je Cradle vaak op de achtergrond meeruizen. De liefhebbers zullen ongetwijfeld goeie nummers horen. Ik niet dus. Ik heb gehoord dat de tweede helft que kwaliteit net zo 'hoog' is, maar dat er in ieder geval nog iets gebeurd waardoor je helemaal dubbel van het lachen ligt. Kortom DE film voor liefhebbers van goedkope splatter. En niet voor de zwakke maag. Voor een duistere sfeer kun je beter naar de C1000, Konmar of wat dan ook (TIJDENS openingstijden). Over het verhaal zeg ik niets meer, misschien is de ontknoping wel geniaal. Voor zover mijn eigen mening (sorry Dwaallicht het is deels subjectief) over deze film. Maar ja, smaken verschillen dus als je nieuwsgierig ben moet je gewoon gaan kijken (maar misschien nog niet al te veel geld uitgeven ) ...the man on moon smiles and he says: www.audiovisueelontwerp.nl & www.soundclick.com/bands/5/extinguishedfire.htm |
|
ik heb 'm gezien, een vriend van me had 'm besteld op 'die ene dag'. Ik vond hem heel erg ranzig en je kwam pas het laatste kwartier achter wat het verhaal nu eigenlijk was haha. veel spetter, zooi en hangtieten haha www.studiomystica.nl --> Design & Photography |
|
Ik kan niet wachten tot ik hem zie. Gelukkig heeft Linknl hem al op video. Ik wacht tot de DVD uitkomt. the only pleasure is pain |
|
De helft van de film heeft geen fuck met het verhaal te maken. maar goed, dat is bij elke uhm horrorfilm |
|
Geef mij maar gewoon lekker The Texas Chainsaw Massacre!!!!!!!! Ik, Wil Schuurman |
|
k heb em gewoon een keer van een ftp geplukt... gewoon lekker de DivX4.0 rip van video ofzo.. die film is wel zwaar bruut REMEMBER: BE NOT NICE TOO ARE LIKE SATAN!!!! SATAN WIL KILL YOU DEAD! |
|
wat een ongelofelijk hilarisch zwangerfilm! bah, enkel het stuk met de amputee-likkende ingehoerde slut was grappig... de rest was rattepis signature |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Algemeen | Volgende pagina |