|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Best grappig voor een keer, stelt anders niet zoveel voor. |
|
tijdens de opnames in die disco hebben ze eigenlijk slayer op staan, en bij het editen van de film is er cradle als muziek over heen gemixt |
|
Het enige wat ik nog goed kan herinneren is een scene met een auto die dwars door voorbij razend verkeer reed. ONGELOFELIJK slecht geanimeerd, gewoon een uitgeknipte foto van achteraanzicht van de auto dat knullig met de videobeelden is verweven. Dat was zó crappy dat het hilarisch werd. maar daar hield het dan ook mee op |
|
zit daar ook niet een scene in waar er een geboorte plaats vind? de geboorte van een goor beest? |
|
ergens onder een douche geloof ik We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
quote: Ja, waarin het 'lichaam' waar dat ding uitkruipt wel erg veel overeenkomsten vertoont met een etalagepop. |
|
quote: hahha, ja die scene is heel erg low budget. Ik heb toen ooit de dvd gekocht in Edinburgh, omdat hij hier nog niet verkrijgbaar was (en 2 weken later dus wel ), maar op mijn dvd is de beeldkwaliteit echt matig, het lijkt net een divx, mega gepixeld. Hebben jullie deze ervaring ook? |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Algemeen | Vorige pagina |