IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : Death Grips Volgende pagina
jeweettoch
Usericon van jeweettoch
Posted 26-12-2014 15:05 by jeweettoch Wijzig reactieProfiel van jeweettochQuote dit bericht

Geen Death Grips topic? Deze guys zijn the best. Discuss

https://www.youtube.com/watch?v=lUmIkVMdjVY

Hoppakee een liedje

[Dit bericht is gewijzigd door jeweettoch op 26-12-2014 15:07]


Thanks but no thanks. God never did me any favors.


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 26-12-2014 15:37 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

Wat een bagger.

[Dit bericht is gewijzigd door Natural Disaster op 26-12-2014 15:40]


Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 27-12-2014 0:05 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Neen man, dit is leuk. Wel wisselvallig en het duurde even eer het kwartje viel, maar ben fan van Exmilitary en No Love Deep Web.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 27-12-2014 0:27 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Poll:

Bagger +1



Dit is leuk +0


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


jeweettoch
Usericon van jeweettoch
Posted 28-12-2014 13:50 by jeweettoch Wijzig reactieProfiel van jeweettochQuote dit bericht

quote:
Op 26 december 2014 15:37 schreef Natural Disaster het volgende:
Wat een bagger.


Baseer je dit op alleen dat ene liedje? Of heb je wel wat meer gehoord van Death Grips?


Thanks but no thanks. God never did me any favors.


Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 28-12-2014 14:18 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

Aan de hand van de lyrische review van The needle drop The Money Store gecheckt. Eerste luisterbeurt vond ik het vooral vreemd en niet al te prettig, maar toch boeiend. Daarna is het flink gegroeid. Prettig wordt het echter nooit.

Heel gek misschien, maar de muziek zelf doet naar mijn idee nogal Brits-lo-fi aan.



jeweettoch
Usericon van jeweettoch
Posted 28-12-2014 14:26 by jeweettoch Wijzig reactieProfiel van jeweettochQuote dit bericht

quote:
Op 28 december 2014 14:18 schreef Dirge for november het volgende:
Aan de hand van de lyrische review van The needle drop The Money Store gecheckt. Eerste luisterbeurt vond ik het vooral vreemd en niet al te prettig, maar toch boeiend. Daarna is het flink gegroeid. Prettig wordt het echter nooit.

Heel gek misschien, maar de muziek zelf doet naar mijn idee nogal Brits-lo-fi aan.


Ook andere werken geluisterd? Elk album verschilt namelijk naar mijn mening erg van de ander. The Money Store heeft bijvoorbeeld meer een nadruk op de elektronische sound en No Love Deep Web draait meer om de harde kant van Death Grips.


Thanks but no thanks. God never did me any favors.


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 28-12-2014 15:31 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

Waanzinnig interessante band. Ik kon er in het begin helemaal niks mee, maar Exmilitary is uiteindelijk helemaal geweldig in mijn oren. Ik ben niet zo van No Love Deep Web, maar deel 1 van Niggas On The Moon is wellicht mijn favoriete Death Grips plaat. Daarna volgt The Money Store, die ik toevallig in een Berlijnse LP-zaak heb kunnen kopen gisteren

Qua ethiek, muziek en handelen is deze band een van de meest onvoorspelbare, verbazingwekkende en gedurfde groepen van de laatste jaren. Volstrekt uniek, en dat verdient alle lof wat mij betreft.


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 29-12-2014 12:01 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

quote:
Op 28 december 2014 14:26 schreef jeweettoch het volgende:
Ook andere werken geluisterd? Elk album verschilt namelijk naar mijn mening erg van de ander. The Money Store heeft bijvoorbeeld meer een nadruk op de elektronische sound en No Love Deep Web draait meer om de harde kant van Death Grips.


Nog niet, maar gaat zeker gebeuren. Thanks voor de tip. Hoewel harder me in dit geval niet echt trekt haha.



jeweettoch
Usericon van jeweettoch
Posted 01-01-2015 16:35 by jeweettoch Wijzig reactieProfiel van jeweettochQuote dit bericht

quote:
Op 29 december 2014 12:01 schreef Dirge for november het volgende:
Nog niet, maar gaat zeker gebeuren. Thanks voor de tip. Hoewel harder me in dit geval niet echt trekt haha.


Het is misschien wel harder, maar de vreemde en electronische beats zijn er zeker nog

[Dit bericht is gewijzigd door jeweettoch op 01-01-2015 16:36]


Thanks but no thanks. God never did me any favors.


Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 01-01-2015 17:01 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

Ik ga m zeker eens proberen als ik The Money Store zat ben.



HierIsMike
Usericon van HierIsMike
Posted 05-01-2015 19:17 by HierIsMike Wijzig reactieProfiel van HierIsMikeQuote dit berichthttp://hierismike.wordpress.com/

Death Grips heeft alweer uit het niets een album uitgebracht. Nu een instrumentale plaat met de naam Fashion Week, gratis te downloaden op de website van Death Grips.

De hoofdletters maken JENNY DEATH WHEN, een verwijzing naar het tweede deel van The Powers That B dat nog moet verschijnen.



BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 05-01-2015 19:26 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Cool, ze maken me meer en meer enthousiast naar nieuw werk. Net nu ze ermee stoppen.

Het is wel altijd hit or miss.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Argh
Usericon van Argh
Posted 06-01-2015 21:34 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

Wat een plaat zeg! En dat wederom uit totaal onverwachte hoek. Blij dat ik ze nog live heb mee mogen maken (zonder Zach Hill erbij weliswaar). Na No Love Deep Webb viel alles me een beetje tegen, maar deze maakt ondanks geen MC Ride alles goed.


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


Retardo
Vet Ziek
Usericon van Retardo
Posted 06-01-2015 21:41 by Retardo Wijzig reactieProfiel van RetardoQuote dit berichthttp://ortegaband.bandcamp.com/ | http://sufferingquota.bandcamp.com/

Death Grips altijd +1

gvd wat vet. Live ook.



BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 06-01-2015 21:55 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Ik vind hem voorlopig wat saai, maar heb hem alleen nog maar op vrij stil volume kunnen draaien. Death Grips mag niet op laag volume.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Argh
Usericon van Argh
Posted 06-01-2015 22:04 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

Dat moet inderdaad zo hard mogelijk, net als hun optredens. Maar saai zou ik het allerminst willen noemen. Wat een dikke / originele producties en ook afwisseling track na track. Niveau zwakt niet eens af. [/mening]



Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


jeweettoch
Usericon van jeweettoch
Posted 06-01-2015 22:51 by jeweettoch Wijzig reactieProfiel van jeweettochQuote dit bericht

quote:
Op 5 januari 2015 19:26 schreef BenKnuckles het volgende:
Cool, ze maken me meer en meer enthousiast naar nieuw werk. Net nu ze ermee stoppen.

Het is wel altijd hit or miss.


Of ze nou echt zijn gestopt is de vraag. Death Grips is onvoorspelbaar


Thanks but no thanks. God never did me any favors.


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 06-01-2015 23:14 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Op het irritante af, aandachtshoerniveau-achtige af :V

Maar boeien, zo lang het maar goede muziek geeft. Tot voor een aantal maanden geleden raakte het mij echt niet, ben intussen wel helemaal bekeerd.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


HierIsMike
Usericon van HierIsMike
Posted 01-02-2015 15:28 by HierIsMike Wijzig reactieProfiel van HierIsMikeQuote dit berichthttp://hierismike.wordpress.com/




spectre
Usericon van spectre
Posted 01-02-2015 15:46 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht



Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 02-02-2015 10:51 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

Awesome!



BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 02-02-2015 11:15 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Super inderdaad!


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Argh
Usericon van Argh
Posted 14-02-2015 5:57 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

En vanuit het niets ineens een video van een live optreden / oefening op 13/2. Ergens had ik het wel verwacht, na eerdere acties door helemaal niet op te komen dagen op geboekte optredens etc. Nu hard SIKED en ZEIKT om ze nogmaals live te zien maar dan incl Zach Hill ipv alleen Ride en Flatlander.



FUCK!

Goede marketing? Misschien. Maar ook dat ze altijd al doen waar ze zin in hebben, waaronder het trollen van alle fans en hun record label. "Ive got some shit to say, just for the fuck of it.. them thangs, them thangs, don't even ask me"... beetje die manier.

[Dit bericht is gewijzigd door Argh op 14-02-2015 6:25]


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 14-02-2015 8:44 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Het zijn eikels. Maar heb ook gruwelijk veel zin in een show.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


HierIsMike
Usericon van HierIsMike
Posted 14-02-2015 11:28 by HierIsMike Wijzig reactieProfiel van HierIsMikeQuote dit berichthttp://hierismike.wordpress.com/

Ze spelen in ieder geval Inanimate Sensation in die livevideo. Heel erg gaaf om Zach Hill weer te zien bij Death Grips!



Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen