|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
3x raden welke nederlandse act hehe |
|
.. nee dank je .. |
|
allez hup we weten weer waar gegaan Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
precies! |
|
Blasphemy weer bij elkaar? ik loop achter The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
idd ja Oud Vuil. |
|
Waar de neuk ligt Ieper ? misschien ga ik er wel heen, ik heb nu toch vakantie... |
|
idd ja m'n vriendin heeft blasphemy eens live gezien, met rotting christ en immortal , fuck christ tour 1993 dacht ik Oud Vuil. |
|
Ieper ligt in 't zuiden van West Vlaanderen, in België, een boogsche(e/u)t hier vandaan Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
tegen de franse grens dus zo ongeveer? hmm.. da's me toch iets te ver weg. |
|
welja niet zo heel ver van de franse grens idd Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
Taake! Moet ik bij zijn. |
|
als iem details weet over inkomprijs en begin-uur en zo gelieve te posten want daar wil bij zijn, hilariteit gegarandeerd ginder Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
Wie rijdt langs het zuiden van NL? Ik wil best wat benzine betalen ofzo, desnoods. |
|
quote: Het zuiden, dan lift ik gratis mee in de kofferbak. |
|
ow god... gaat Lugubre alweer spelen.. ze worden nog trendy! Heaven, once so proud, look as it comes down |
|
Weer zo'n tyfus eind weg... Maargoed, mocht iemand langs zandvoort komen ... Opdat mijn dode droom niet moge staven dat uw schijnwijsheid eindlijk triumfeert, en niet een vuige bent van schurftge slaven zich tegen hunne heer en meester keert. |
|
Het zou inderdaad handig zijn om te weten in welke zaal het is in Ieper, inkom, hoe laat Ik denk dat de persoon die dit topic start het normaal wel zou moeten weten? Leading My Soul into dark and Ancient Times where everything was pure and man was in harmony with Nature, where pride and respect were the values of time in opposite with the time now of false values. True are the Ancient Souls, The Past is Alive! |
|
quote: Oftewzel in de Vortn Vis of in het JOC Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
aah, yupse Wel ja, ik weet het wel maar als ik ga, ga ik niet uitzoeken welkeen het is é, dat zijn dingen die je vooraf moet weten Leading My Soul into dark and Ancient Times where everything was pure and man was in harmony with Nature, where pride and respect were the values of time in opposite with the time now of false values. True are the Ancient Souls, The Past is Alive! |
|
quote: Voor mij maakt het weinig uit, kan toch niet wegens examens, heb de dag erop examen van helikotertechnologie, helaas kan ik nie gaan, ben wel erg benieuwd naar Morrigan Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: Heb geen naam genoemd!!!!!!! En dan nog, beter als met die homobands waar Fluisterwoud steeds mee speeld!!! Godver!!! Salacious Gods roelt de pann'n van 't dak |
|
De tijden zijn nog niet bekend, zodoende!!!! Dat volgt nog wel!!! Godver!!! Salacious Gods roelt de pann'n van 't dak |
|
ik ben wel gieuwsnierig wie hollandse support is, Sad Iron of Vortex in ieder geval niet wij w88 nog steeds op het laatste botulistum optreden, deftig optreden dan, langer dan 5 min liefst Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
quote: nee parasyt, eerst duitsland nu belgie! nee dat is me ook te ver weg! |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |