|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
""En dan nog, beter als met die homobands waar Fluisterwoud steeds mee speeld!!! "" sinds wanneer zijn LUGUBRE, SALACIOUS GODZZZ en KERBEROS homobands? of moeten ze nog uit de kast komen? Heaven, once so proud, look as it comes down |
|
quote: WHAHAHHAHA, je hebt gelijk!!! FOUTJE!!!! 10 July it is than. Godver!!! Salacious Gods roelt de pann'n van 't dak |
|
quote: Dat zijn nog grotere boutbands dan Fluisterwoud!!!!! Nederlands BM is gay!!! Godver!!! Salacious Gods roelt de pann'n van 't dak |
|
Fuck NL bm, HEIL NL GRINDCORE!!!! 11.45: restate my assumptions |
|
whahahaha helemaal gelijk kakkerrrrrr Heaven, once so proud, look as it comes down |
|
Blasphemy heeft de hele europese tour gecancelled |
|
quote: Helaas wel ja!!!!! Nou ja, dan maar een andere leuke band voor hun in de plaats, wordt hopelijke dit weekend bevestigd!! Is trouwens ook niet verkeerd en loopt ook al een poos mee. Godver!!! Salacious Gods roelt de pann'n van 't dak |
|
Aha, Cradle of Filth dus sebinsagoil |
|
quote: Nee, maar zal het maar zeggen. DIMMU BORGIR!!!! Godver!!! Salacious Gods roelt de pann'n van 't dak |
|
ON TOPIC Niet slowchatten dames en heren! sebinsagoil |
|
quote: |
|
Gefeliciteerd, u heeft zo juist een 4 jaar oud topik omhoog geschopt |
|
Daar heb je R. ook voor! Slotjeuh! Hebben de mods weer wat te doen. [Dit bericht is gewijzigd door Mikeee op 08-08-2006 11:48] |
|
quote: Met de rollende oogje bedoel ik "hey, dat denk ik ook over fluisterwoud anno 2006" |
|
ban! slotje! Je moeder. |
|
Ik walg van je! Ik walg van karnivoor en ik wil je in mijn emmer. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Vorige pagina |