IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : 02/12 - 05/12 Nidrosian Black Mass V Vorige pagina | Volgende pagina
caron
Jay Vleugels
Usericon van caron
Posted 02-03-2015 11:51 by caron Wijzig reactieProfiel van caronQuote dit bericht

Is wel de dagen voor Sinterklaas, ik verwacht dus chocolatten petekens.
En veel.


En nu gaan we vegen


Dolmanseh
Usericon van Dolmanseh
Posted 09-03-2015 0:12 by Dolmanseh Wijzig reactieProfiel van DolmansehQuote dit bericht

Tickets purchase here:
nidrosianblackmassv@gmail.com

Be patient, you'll get an answer starting tomorrow morning.
Mails will be handled one by one in chronological order of reception.
Answer will feature all the needed details regarding the payment.


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 09-03-2015 0:24 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

F5-assault! Fingers crossed nu.


Faustian Spirit of the Earth


Dolmanseh
Usericon van Dolmanseh
Posted 09-03-2015 0:31 by Dolmanseh Wijzig reactieProfiel van DolmansehQuote dit bericht

Well, breaking news, considering the last 20 minutes' mail income and last edition's experience, it's quite safe to say it's sold out...


Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 09-03-2015 7:04 by Kvelgeest Wijzig reactieProfiel van KvelgeestQuote dit berichthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

Wat een theater, wat een theater.


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


Northward
Usericon van Northward
Posted 09-03-2015 19:27 by Northward Wijzig reactieProfiel van NorthwardQuote dit bericht

Sterke underground line-up met veel exclusieve shows. Niet helemaal aan mij besteed though. Wel mooi om de hype op FB te volgen.


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 20-03-2015 14:23 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

Kaartje is geregeld.


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


caron
Jay Vleugels
Usericon van caron
Posted 20-03-2015 14:33 by caron Wijzig reactieProfiel van caronQuote dit bericht

quote:
Op 9 maart 2015 19:27 schreef Northward het volgende:
Wel mooi om de hype op FB te volgen.


Info?


En nu gaan we vegen


New Era Productions
Usericon van New Era Productions
Posted 20-03-2015 20:05 by New Era Productions Wijzig reactieProfiel van New Era ProductionsQuote dit berichthttp://www.new-era-productions.nl




williamblake
Usericon van williamblake
Posted 20-03-2015 21:26 by williamblake Wijzig reactieProfiel van williamblakeQuote dit bericht

Tsja, ik was ook te laat, maar ik lig er niet wakker van. Ik kan het geld momenteel wel voor iets anders gebruiken (spending money voor de distro's op roadburn + trip richting London voor de Babes in toyland reunie in mei) + op zich waren er buiten 2 of 3 bands niet echt 'must see' dingen wat mij betreft, daar ik de meeste bands die ik goed vind wel al 1 of meerdere keren gezien heb ondertussen.



cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 21-03-2015 0:50 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

quote:
Op 20 maart 2015 14:23 schreef Mark Z het volgende:
Kaartje is geregeld.


Idem


Faustian Spirit of the Earth


Brent_
Usericon van Brent_
Posted 21-08-2015 11:10 by Brent_ Wijzig reactieProfiel van Brent_Quote dit bericht

Blasphemy toegevoegd.

Mocht iemand 2 tickets over hebben hou ik mij aanbevolen. Helaas naast de pot gepiest.


Sonic Titan
Binkelator.. ಠ_ಠ
Usericon van Sonic Titan
Posted 21-08-2015 11:34 by Sonic Titan Wijzig reactieProfiel van Sonic TitanQuote dit berichthttp://forum.zwaremetalen.com/forum_logout.php

Prachtig circus was dat, met die kaartjes!


Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place."


Gorath
Usericon van Gorath
Posted 21-08-2015 21:14 by Gorath Wijzig reactieProfiel van GorathQuote dit bericht

quote:
Op 21 augustus 2015 11:10 schreef Brent_ het volgende:
Blasphemy toegevoegd.

Mocht iemand 2 tickets over hebben hou ik mij aanbevolen. Helaas naast de pot gepiest.


Achter het net vissen. Naast de pot pissen is op een ander gaan neuken.



Stillbirth
Usericon van Stillbirth
Posted 01-12-2015 20:44 by Stillbirth Wijzig reactieProfiel van StillbirthQuote dit berichthttp://www.myspace.com/khaozofficial

Morgen! Heel veel zin in


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 02-12-2015 1:09 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

quote:
Op 1 december 2015 20:44 schreef Stillbirth het volgende:
Morgen! Heel veel zin in


Zeker en vast!


Faustian Spirit of the Earth


bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 02-12-2015 18:35 by bokkie666 Wijzig reactieProfiel van bokkie666Quote dit bericht

Kan er een verslagje van af voor de thuisblijvers aub?


Reynaerde
Usericon van Reynaerde
Posted 02-12-2015 19:40 by Reynaerde Wijzig reactieProfiel van ReynaerdeQuote dit berichthttp://last.fm/user/EternalDawn

Verheug je maar vast op de buitenlanders die aan het einde van de avond niet meer zelfstandig naar buiten kunnen lopen omdat ze voor het eerst Chimay drinken en het wegwerken als slappe Engelse ale.


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 02-12-2015 20:04 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht



I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


blackstar666
Usericon van blackstar666
Posted 07-12-2015 23:51 by blackstar666 Wijzig reactieProfiel van blackstar666Quote dit bericht




cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 08-12-2015 15:14 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

Hoogtepunten waren voor mij: Mgla (werkelijk meesterlijk), Nightbringer, The Ruins of Beverast, Cult of Fire en Perturbator (glowsticks wtf!).

Beter dan verwacht/fijne verrassingen: Urfaust, One Tail One Head, Archgoat, Dark Sonority.


Faustian Spirit of the Earth


caron
Jay Vleugels
Usericon van caron
Posted 17-12-2015 13:51 by caron Wijzig reactieProfiel van caronQuote dit bericht

Ik heb horen zeggen dat Mispyrming een echte bom heeft gedropt.

Maar ja, ze zeggen zoveel.


En nu gaan we vegen


Northward
Usericon van Northward
Posted 17-12-2015 17:48 by Northward Wijzig reactieProfiel van NorthwardQuote dit bericht

Ook wel mooi om te lezen op FB hoeveel black metal warriors er afhaakten of niet meer wilden komen, vanwege een kans op een aanslag. Daarvoor al de hype met de kaartverkoop. Goed internetvermaak.

Leek me verder wel vet dit.


caron
Jay Vleugels
Usericon van caron
Posted 17-12-2015 22:10 by caron Wijzig reactieProfiel van caronQuote dit bericht

quote:
Op 17 december 2015 17:48 schreef Northward het volgende:
Ook wel mooi om te lezen op FB hoeveel black metal warriors er afhaakten of niet meer wilden komen, vanwege een kans op een aanslag. Daarvoor al de hype met de kaartverkoop. Goed internetvermaak.

Leek me verder wel vet dit.


Die hele line-up zegt me echt weinig, een viertal bands niet te na gesproken.

Is ook gewoon overkill.


En nu gaan we vegen


New Era Productions
Usericon van New Era Productions
Posted 18-12-2015 12:09 by New Era Productions Wijzig reactieProfiel van New Era ProductionsQuote dit berichthttp://www.new-era-productions.nl

Ja, vier dagen was naar mijn mening ook echt te lang. Wat een intense kutstad is dat Brussel toch ook. Maar goed: wellicht een 'overkill' qua lengte maar niet qua artiesten: Het scheelt dat de organisatie niet nóg meer bands had geboekt en deze korter liet spelen, zoals op NWN! fest in Berlijn wel eens het gval is.

De opzet is hoe dan ook respectabel; redelijk diverse artiestensamenstelling en gewoon schijt hebben aan het feit dat ze wellicht makkelijk twee tot drie keer zoveel kaarten hadden kunnen verkopen door het op een grotere lokatie te doen. Er gaat toch niks boven de M4.

Je kaartje verkopen omdat je bang bent voor een terroristische aanslag is inderdaad hilarisch. Dat Nyogthaeblisz optreden was een mooi moment geweest voor een Bataclan-imitatie trouwens.

Goed nieuws dat die toch nog een paar jaar langer open blijft.

[Dit bericht is gewijzigd door New Era Productions op 18-12-2015 12:22]



Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen