IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : 02/12 - 05/12 Nidrosian Black Mass V Vorige pagina
caron
Jay Vleugels
Usericon van caron
Posted 18-12-2015 22:15 by caron Wijzig reactieProfiel van caronQuote dit bericht

Broeksele heeft nog toffe plaatjes zoals de cafes aan de beurs.
Ook aan de Zuid enkele mooie parkjes.
Maar ja, ik zou er ook nooit van z'n leven willen wonen.

Edoch, nog altijd niet zo bekakt en wannabee als Antwerpen.


En nu gaan we vegen


New Era Productions
Usericon van New Era Productions
Posted 19-12-2015 1:07 by New Era Productions Wijzig reactieProfiel van New Era ProductionsQuote dit berichthttp://www.new-era-productions.nl

quote:
Op 18 december 2015 22:15 schreef caron het volgende:
Edoch, nog altijd niet zo bekakt en wannabee als Antwerpen.


Kom op, ge gaat als Vlaming toch niet Bruxelles boven het schone Antwerpen verkiezen?



caron
Jay Vleugels
Usericon van caron
Posted 19-12-2015 5:21 by caron Wijzig reactieProfiel van caronQuote dit bericht

Geen van beiden, de mooiste Vlaamse stad is Hasselt.


En nu gaan we vegen


Valediction
Usericon van Valediction
Posted 20-12-2015 1:43 by Valediction Wijzig reactieProfiel van ValedictionQuote dit bericht

...

[Dit bericht is gewijzigd door Valediction op 20-12-2015 12:44]


PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 22-12-2015 11:25 by PandroidJack Wijzig reactieProfiel van PandroidJackQuote dit bericht

Ik vind de coté van Magasin 4 net heel mooi, vlak bij de Zenne. Spijtig zal het weldra allemaal vervangen worden door een groot park. Hopelijk vindt Magasin 4 ergens anders onderdak, waar je ook even gemakkelijk je auto kwijt kunt (nu toch wel een grote luxe). Brussel is een stad die je moet leren appreciëren, ik blijf er toch door geïntrigeerd. Antwerpen heeft meer een dorps 'ons-kent-ons'-gevoel. Gent is ook een gezellige stad (waar de rivier beter gelegen is dan in Antwerpen). Maar Hasselt. Hasselt? My god, lang leven de absolute saaiheid! Enfin, het is Genk nog niet, zonder twijfel de meest deprimerende 'stad'.


The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 22-12-2015 11:47 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Gent voor de win, daarna Leuven en Brugge. Een keer in Magasin 4 geweest (dacht ik), absolute rotbuurt daar. Veel problemen meegemaakt en gezien, er lijken veel heethoofden rond te lopen.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Heidens Hart
Usericon van Heidens Hart
Posted 22-12-2015 13:22 by Heidens Hart Wijzig reactieProfiel van Heidens HartQuote dit berichthttp://www.heidenshart.com

Gaat de nieuwe Magasin 4 ook al weer plat??


New Era Productions
Usericon van New Era Productions
Posted 22-12-2015 21:40 by New Era Productions Wijzig reactieProfiel van New Era ProductionsQuote dit berichthttp://www.new-era-productions.nl

Nee, zoals ik eerder schreef zal de M4 in huidige situatie nog wel een tijdje blijven staan.



caron
Jay Vleugels
Usericon van caron
Posted 23-12-2015 14:18 by caron Wijzig reactieProfiel van caronQuote dit bericht

quote:
Op 22 december 2015 11:25 schreef PandroidJack het volgende:
Ik vind de coté van Magasin 4 net heel mooi, vlak bij de Zenne. Spijtig zal het weldra allemaal vervangen worden door een groot park. Hopelijk vindt Magasin 4 ergens anders onderdak, waar je ook even gemakkelijk je auto kwijt kunt (nu toch wel een grote luxe). Brussel is een stad die je moet leren appreciëren, ik blijf er toch door geïntrigeerd. Antwerpen heeft meer een dorps 'ons-kent-ons'-gevoel. Gent is ook een gezellige stad (waar de rivier beter gelegen is dan in Antwerpen). Maar Hasselt. Hasselt? My god, lang leven de absolute saaiheid! Enfin, het is Genk nog niet, zonder twijfel de meest deprimerende 'stad'.


Proficiat.


En nu gaan we vegen


caron
Jay Vleugels
Usericon van caron
Posted 23-12-2015 14:19 by caron Wijzig reactieProfiel van caronQuote dit bericht

quote:
Op 22 december 2015 11:47 schreef BenKnuckles het volgende:
Gent voor de win, daarna Leuven en Brugge. Een keer in Magasin 4 geweest (dacht ik), absolute rotbuurt daar. Veel problemen meegemaakt en gezien, er lijken veel heethoofden rond te lopen.


Vroeger had je de Vaartkapoen in Molenbeek, ook altijd ambi.


En nu gaan we vegen


caron
Jay Vleugels
Usericon van caron
Posted 23-12-2015 14:21 by caron Wijzig reactieProfiel van caronQuote dit bericht

quote:
Op 23 december 2015 14:19 schreef caron het volgende:
Vroeger had je de Vaartkapoen in Molenbeek, ook altijd ambi.


Leuven kan je bezwaarlijk een stad noemen, op een kwartier ben je de diameter door.

Brugge heeft het van de toeristen.

Maar luister maar naar het allesvellende oordeel van Jack, die wéét alles.


En nu gaan we vegen


PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 23-12-2015 14:22 by PandroidJack Wijzig reactieProfiel van PandroidJackQuote dit bericht

Zoals: de VK bestaat nog steeds in Molenbeek.


The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


williamblake
Usericon van williamblake
Posted 24-12-2015 9:52 by williamblake Wijzig reactieProfiel van williamblakeQuote dit bericht

VK bestaat idd nog altijd. Ik pik daar ieder jaar toch meestal nog een optreden mee. Prima zaal. Slechte buurt, alhoewel dat al bij al wel meevalt. Ik heb er alleszins nog nooit problemen gehad s'avonds laat op mijn terugweg naar huis. Maar degenen die magasin 4 al een slechte buurt vinden, blijven best weg van de vk...



Gorath
Usericon van Gorath
Posted 24-12-2015 13:43 by Gorath Wijzig reactieProfiel van GorathQuote dit bericht

TA GUEULE PUTAIN!



Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen