|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
nostalgie ten top!!! Deze metalband speelt oude game liedjes op de metalmanier... nummers die ze zoal spelen: Batman: Return of the Joker Donkey Kong Country Doom Double Dragon 1 Final Fantasy: Mystic Quest Lone Ranger Mario 1 Mario 2 Mario 3 Mario World (Ghosthouse, Big Medley, Main Theme) Silver Surfer StreetFighter II: Ryu, Ken & Guile stages Turtles 3 op de site (die trouwens helemaal geniaal en orgineel is) kun je wat nummers downen... www.supercursorland.com Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
Mijn god, waar je al niet de tijd voor neemt... ik vind het een ontzettend leuke website enzo, en het idee ook, maar die muziek is eh... nou ja . (NP Cursor - Doom.mp3) |
|
ik vindt het erg knap dat je al die dingetjes op echte instrumenten kan reproduceren, vooral level2 van mario1 is echt goed gelukt vindt ik! Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
Die Mario is een stuk knapper idd... maar het is wel gewoon een vreselijk truttig muziekje Wel LOL@de vocals tegen het einde zeg... whahaha wat een stel melige apen [Dit bericht is gewijzigd door Dwaallicht op 28-10-2002 0:11] |
|
Die site heerscht wel En die muziek is ook wel geinig, alhoewel ik het liever op de nintendo hoor --- ze moeten trouwens die van Zelda doen. Die is zeer vet. [Dit bericht is gewijzigd door Fedaykin op 28-10-2002 0:17] Five Million christians On A Ride Towards Us. Oh, I Slaughtered The Bunch With One Single Hit (With My Spear) |
|
np: mario 1 daaaaamn dit is net een trip My madness, my sadness |
|
Hé, dat is de band van Wim den Herder! Die jongen kan smerig goed gitaar spelen Hij heeft op zijn 13e de NGA gewonnen Ik heb hem vorige week nog zien spelen (solo en met Cursor), hij gaf een demo bij de kwartfinales van de NGA in Feedback, R'dam. Geni-fucking-aal!! |
|
haha, Doom klinkt nog niet eens zo slecht! 11.45: restate my assumptions |
|
whahah dit is echt cool, goed gitaarwerk ook 11.45: restate my assumptions |
|
Was er ook toen hij een flinke les gaf aan de andere gitaristen op de NGA in Rotterdam.Hij speelt echt gruwelijk goed maar dat was al bekend toen ik hem zag spelen bij het Shredfest.Zijn bandleden zijn trouwens ook erg goed vooral de bassist is erg goed. |
|
wel cool zeg. alleen had het wat meer METAL gemogen zeg maar |
|
hebben die gasten niet een keer in Musicon gestaan, samen met Xenobia en Sun Caged? die Super Mario Metal band zonder metal. |
|
Kan d'r zeker om lachen, 't is iig origineel, maar hoe lang de grap leuk blijft? Dear dirty delightful old drunken old days |
|
hehehehe gruwelijk cool np: mario live hehe erg goed gespeeld en erg waaazig hehehe Je moeder. |
|
hehe gitarist van me band maakt site voor die gitarist lol. Lijkt me nog is leuk om die mario deuntjes live te horen |
|
Ruig! Niet echt metal maar wel geweldig gedaan! |
|
leuk gedaan, ik had al eens een dance nr gehoord van een oud c64 spelletje, act heet zombie nation, dacht ik. wel een beetje freaky gitarist. ik zeg niet dat ik het beter kan( ) , maar tis wel een beetje "slordig" gespeeld. maar wel lache. Oud Vuil. |
|
quote: SLORDIG GESPEELD No way Zoals ik hierboven al opmerkte heeft Wim (die nu 18 is) op zijn 13e de National Guitar Awards al gewonnen. Vorige week heb ik hem weer zien spelen, als er iemand NIET sloppy speelt is hij het wel |
|
Hier zal Muilkorfje ERG blij mee zijn! |
|
ghehehe Mario heerscht! |
|
ik ken ze al van het begin, de gitarist is een goede vriend van me. de muziek is heel grappig, hoewel ik het niet snel een metalbands zou noemen "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
classic shit Alleen DD1 is super Mario moet afvallen... |
|
Lachuh mp3's maar je moet het wel gespeeld hebben. Ken betere covers van Doom... |
|
wel humor, maar kan dat niet wat bruter gespeeld worden |
|
quote: vertel! 11.45: restate my assumptions |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |