|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:Dat bedoel ik I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
|
|
Om de een of andere reden kunnen dit soort zondagmiddagactiviteiten mij niet enorm boeien. Zuipen, kutbandjes kijken... dat doe ik dan liever op vrijdag danwel zaterdagavond. Donderdag mag ook trouwens, maar dat gaat meestal zo lastig. |
|
Eens, Zondagen zijn om bij te komen voor de maandag IMO. Ik blijf dan toch liever thuis uitkateren. |
|
Dank voor het antwoorden mensen.... Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
'Tis een klein, knus podiumpje met eigen barretje waar 's zondags metaloptredens plaatsvinden. Metal Matinee is de naam van de activiteit. Het vindt plaats in de Batcave-zaal van de 013. |
|
Ow ja, er werd ook nog gevraagd wat je er allemaal gezien had.. Eens effe spitten in mijn geheugen.. - Ancient Rites - Pentacle - God Dethroned - Outburst - In-Quest - Seraphique - Shadowbreed - Callennish Circle - Battleheart - Bifrost - Severe Torture - Cirith Gorgor - Ordo Draconis - Megaseth - Slayer Coverband - Pulverizer En ongetwijfeld nog veel meer maar dat staat me even niet meer helder voor de geest... |
|
Mangled Vomitory Shadowbreed Krisiun Amon Amarth Fleshcrawl Chanel Circle Diabolical Inhume Benediction Bolt Thrower ...en veel meer wat ik me nu niet voor de geest kan halen |
|
Inmiddels gezien op metalmatinee: Hypnosia Flesh Made Sin Vomitory Amon Amarth Euhm... Ongetwijfeld wel wat meer, maar dezen staan nog fresh in my memory... |
|
|
|
HEUY!!!! Hey Benhume, dat lijkt me wel een leuk feestje......dan zullen wij ook maar komen koekhappen |
|
HEUY, Das goed jonge! Komen jullie maar ff lekker KOE KAPPEN he he Beuken en Bier! TJOKKEFOLL |
|
quote: ROTFLLMMFAO!!!!!! |
|
quote: De Kleine Zaal maakt het al een stuk gezelliger! Hakkuh |
|
quote: Wie weet is het er zondag in de Batcave ook wel gezwellig!? & Trouwens, wel een raar stukje over ons: http://www.013web.nl/detail.asp?1439 Relapse * "Dutch Assault" met L.D.O.H. - Suppository - S.M.E.S. - Inhume * Out soon!!! p.s. waar blijven de smilies van een zanger en een drummer??? |
|
JA GVD, zondag is m'n kans om Diabolic te zien! Ik wacht al ruim 2 jaar omdat ze al 2x hebben af moeten zeggen. GVD, ik wilde jullie niet missen maar NL is dichterbij dan Florida,VS |
|
Ben ook bang dat het niet erg druk gaat worden. Ik hoop het wel voor Inhume, maar das weer een ander verhaal natuurlijk BLASTBEATS FOREVER |
|
quote: Je hebt helemaal gelijk, we spelen dit weekend zelf 3 dagen dus wij krijgen ook de kans niet om ze te zien !!!!!!! Beuk en Bier ze der een op ons dan !!! Wellicht tot een andere Inhume gig? Bijv: |
|
Godverdomme man !!!! Dan speelt dark Tranquillity in de Biebob ! Nou ja, volgende keer beter. Ik heb wel weer zin in een Inhume'pje BLASTBEATS FOREVER |
|
Inhume word weer eens gez(w)ellig.Beuke en TJOKKEFOLL!!!! Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Da klinkt zeker goed!! Maar is behoorlijk ver weg voor mij.. Dus word toch naar de Biebob die avond denk.. Toch Pietje? |
|
1 december, Metal Matinee: Tankard en Flesh Made Sin! Dan ben ik weer in Tilburg te vinden! Keurig na mijn tentamens gelukkig . |
|
HEUY!!!! Hey Benneke, maak maar geen zorgen, want de Horica-Hooligans zullen er zondag in ieder geval zijn!!!! BEUKE & BIER BIJ INHUME |
|
quote: HAHAHA, DORK Tranquillity? Je hebt toch geen slaaphulp nodig ofzo?? |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |