|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
29 dec is België weer te gast !! STAINLESS STEEL 'n Hard Rock en Metal cover band. Bangen !! |
|
quote: mee eens. Ik hoef by the way als ik uit ga helemaal niet perse in metalsferen te verkeren. Ik ga vaak naar de kroeg en daar draaien ze vaak Nederlandstalige muziek (Knecks enzo.) vind ik ook best |
|
quote: Volgende keer in de 013 neem ik m'n platte fles whisky mee. De 013 directie mag GVD doodvallen voor de nu opgelegde consumptieprijzen. FLIKKERS! Het is GVD in zeer rap tempo van Fl. 2,75 naar 3,- naar 3,30 (voor de plEuro) en nu 3,52nogwat geworden! |
|
zondag 19 januari Metal Matinee: Necrophobic + Satariel + Impious Kleine Zaal | aanvang: 16.00 uur, zaal open:15.00 uur | entree: EUR 9,00 voorverkoop: EUR 9,00 + EUR service | vvk datum nog niet bekend Die's ook wel beter! En ach, 013 heeft Heineken dus ik zit sowieso liever aan de cola daar. |
|
Das een heftige package !! Ik ben wel weer van de partij (maar ja, ook al speelt Koos Alberts, ik zit er toch wel) !! BLASTBEATS FOREVER |
|
Pierre toch!!!! oh enne... ben mn aansteker weer kwijt.. |
|
Maakt niet uit !! Ik heb er nog maar een 300 ofzo, dus dat komt wel goed BLASTBEATS FOREVER |
|
quote: ik ga Kan ik leuk combineren met de metal market he. Ik ga trouwens meestal gewoon naar de mac als ik dorst heb.. (jaja..ik ben goedkoop) |
|
Aanstaande zondag ben ik weer van de partij.. Defcon One met mijn huisgenoot op zang in actie zien.... |
|
en Fifth natuurlijk Michiel |
|
quote: dank u dank u! dan roken we er zondag wel een mee dan |
|
As. zondag ben ik (al)weer van de partij, ben wel benieuwd naar die Defcon One eerlijk gezegd. Dus we gaan elkaar zien...... BLASTBEATS FOREVER |
|
[effe offtopic] Zaterdag treed mn vriend op.. In Reusel.. waarom komen jullie ook nie kijken? Maar anders zie ik je zondag wel weer.. als mn geld het gaat trekken.. maar ik ben allang blij als ik de entree heb betaald.. wat te smoken heb ik altijd wel bij.. dus ik vermaak me wel denk.. [ontopic] Ikke ook benieuwd naar Defcon One.. en naar Fifth.. als het maar gezellig is.. |
|
quote: Normaal gesproken zou ik daar wel voor in zijn, alleen ik heb al afgesproken met een maat van me dat ik naar zijn band zou komen kijken nml. SCAVENGER in Drunen. Ze hebben nu ook een striptease-danseres, en dat wil Piet wel eens zien !! Volgende keer beter !! In wat voor een band speelt ie eigelijk ?? BLASTBEATS FOREVER |
|
Mijn broertje speelt in Defcon one dus daar moet ik bij zijn Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote:Uiteraard Marcel.. Jullie hebben toch wel meer materiaal dan die 4 nummers op de promo zeker? Achja.. anders met Rob erbij kun je ook wel een jamsessie van 3 kwartier beleggen.. |
|
quote: Death/thrash.. met wat oude black invloeden.. www.ungolianth.tk dr staat n mp3tje op.. tot zondag in ieder geval! |
|
Ahaa, das die band met dat lelijke logo, maar de muziek is wel OK, zal ze wel eens een keer live checken. BLASTBEATS FOREVER |
|
Je hebt ze gezien... sorry van zondag.. geen geld.. en pas om half 4 ofzo wakker.. volgende week kom ik echt weer.. Tankard.. en Flesh Made Sin.. |
|
Haha, ik had het wel verwacht. U was immers behoorlijk van de atlas !! Maar ja, wat wil je als het bier maar 1,25 euro is !! Batcave was niet spectaculair deze keer, dus je hebt ook weinig gemist. BLASTBEATS FOREVER |
|
begin jij nou ook al?! ik was helemaal nie van de kaart!!! Ik heb n paar pilsje laten vallen en ik moest extreem veel lachen.. maar van de kaart?! ik heb zelfs de extase nog vol gehouden.. (al ben ik er nog wel uit gezet..) en al da bier was jullie schuld!! jullie bleven maar voeren.. |
|
quote: En jij bleef maar aanpakken Hoezo, begin ik nou ook al ?? Heb je meer klachten gehoord ?? BLASTBEATS FOREVER |
|
quote: Sja bier = bier hey.. daar moet je van genieten zolang je kan.. quote: Ja van Ronald |
|
Haha, jij was echt wel van de kaart !! Maar dat maakt ook weinig uit, ik ben iedere week wel weer een keer van de kaart !! Ach.. zie het maar als een generale repetitie voor aankomende zondag met Tankard Dan gaan er pas alcohol-lijken vallen !! BLASTBEATS FOREVER |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |