IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : Metal Matinee in 013 Vorige pagina | Volgende pagina
Melk is Goed
Usericon van Melk is Goed
Posted 15-11-2002 14:23 by Melk is Goed Wijzig reactieProfiel van Melk is GoedQuote dit bericht

Aangezien ik in Stilburg wóón, ben ik nogal wat keren naar het metalmatinee geweest ja.... effe denken wat ik allemaal al gezien heb daarzo, hmmm, Napalm Death, Immolation, Naglfar, Pyaemia, Severe Torture, Cirith Gorgor, Bolt Thrower, Benediction, Fleshcrawl, Destroyer 666, Vomitory, Deranged, Konkhra en nog vast een hele zwik bands.

by the way, als je goedkoop wil zuipen in 013, moet je aan de (witte of rode) wijn gaan. Kost ook één bon, en ze gooien zo'n bierglas dan voor iets van 3/4 vol. Lekkere wijn is het niet, maar het bier in 013 is ook bepaald geen goddelijke lekkernij ofzo.

zjosuah
Wino still rules as Hell !!
Usericon van zjosuah
Posted 15-11-2002 14:52 by zjosuah Wijzig reactieProfiel van zjosuahQuote dit bericht

29 dec is België weer te gast !!
STAINLESS STEEL
'n Hard Rock en Metal cover band.
Bangen !!

Vintersorg
Usericon van Vintersorg
Posted 15-11-2002 15:15 by Vintersorg Wijzig reactieProfiel van VintersorgQuote dit bericht

quote:
Op 28 oktober 2002 20:51 schreef Dwaallicht het volgende:
De 013 is echt geen gezellige tent... dan ga ik liever in een gezellige bruine kroeg zitten, waar je lekker speciaalbiertjes kunt halen (en geen entree hoeft te betalen ).

mee eens.

Ik hoef by the way als ik uit ga helemaal niet perse in metalsferen te verkeren. Ik ga vaak naar de kroeg en daar draaien ze vaak Nederlandstalige muziek (Knecks enzo.)

vind ik ook best

MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 15-11-2002 15:32 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

quote:
Op 15 november 2002 14:23 schreef Melk is Goed het volgende:
by the way, als je goedkoop wil zuipen in 013, moet je aan de (witte of rode) wijn gaan. Kost ook één bon, en ze gooien zo'n bierglas dan voor iets van 3/4 vol. Lekkere wijn is het niet, maar het bier in 013 is ook bepaald geen goddelijke lekkernij ofzo.

Volgende keer in de 013 neem ik m'n platte fles whisky mee. De 013 directie mag GVD doodvallen voor de nu opgelegde consumptieprijzen. FLIKKERS!
Het is GVD in zeer rap tempo van Fl. 2,75 naar 3,- naar 3,30 (voor de plEuro) en nu 3,52nogwat geworden!

TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 20-11-2002 11:47 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

zondag 19 januari
Metal Matinee: Necrophobic + Satariel + Impious
Kleine Zaal | aanvang: 16.00 uur, zaal open:15.00 uur | entree: EUR 9,00
voorverkoop: EUR 9,00 + EUR service | vvk datum nog niet bekend

Die's ook wel beter!

En ach, 013 heeft Heineken dus ik zit sowieso liever aan de cola daar.

EvilPietje
MatrassenkoninG
Usericon van EvilPietje
Posted 20-11-2002 12:59 by EvilPietje Wijzig reactieProfiel van EvilPietjeQuote dit bericht

Das een heftige package !! Ik ben wel weer van de partij (maar ja, ook al speelt Koos Alberts, ik zit er toch wel) !!

BLASTBEATS FOREVER

Filthgrinderr
Usericon van Filthgrinderr
Posted 20-11-2002 13:02 by Filthgrinderr Wijzig reactieProfiel van FilthgrinderrQuote dit bericht

Pierre toch!!!!

oh enne... ben mn aansteker weer kwijt..

EvilPietje
MatrassenkoninG
Usericon van EvilPietje
Posted 20-11-2002 13:11 by EvilPietje Wijzig reactieProfiel van EvilPietjeQuote dit bericht

Maakt niet uit !! Ik heb er nog maar een 300 ofzo, dus dat komt wel goed

BLASTBEATS FOREVER

Morgil
Chick on a mission
Usericon van Morgil
Posted 20-11-2002 13:44 by Morgil Wijzig reactieProfiel van MorgilQuote dit bericht

quote:
Op 20 november 2002 11:47 schreef TNightmare het volgende:
zondag 19 januari
Metal Matinee: Necrophobic + Satariel + Impious
Kleine Zaal | aanvang: 16.00 uur, zaal open:15.00 uur | entree: EUR 9,00
voorverkoop: EUR 9,00 + EUR service | vvk datum nog niet bekend

ik ga Kan ik leuk combineren met de metal market he. Ik ga trouwens meestal gewoon naar de mac als ik dorst heb.. (jaja..ik ben goedkoop)

Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 20-11-2002 20:41 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

Aanstaande zondag ben ik weer van de partij.. Defcon One met mijn huisgenoot op zang in actie zien....

mcoenen
Sun Caged and Stormider Guitarist
Usericon van mcoenen
Posted 21-11-2002 13:02 by mcoenen Wijzig reactieProfiel van mcoenenQuote dit berichthttp://www.marcelcoenen.com

en Fifth natuurlijk Michiel

Filthgrinderr
Posted 21-11-2002 13:34 by Filthgrinderr Wijzig reactieProfiel van FilthgrinderrQuote dit bericht

quote:
Op 20 november 2002 13:11 schreef EvilPietje het volgende:
Maakt niet uit !! Ik heb er nog maar een 300 ofzo, dus dat komt wel goed

dank u dank u!
dan roken we er zondag wel een mee dan

EvilPietje
MatrassenkoninG
Usericon van EvilPietje
Posted 21-11-2002 14:53 by EvilPietje Wijzig reactieProfiel van EvilPietjeQuote dit bericht

As. zondag ben ik (al)weer van de partij, ben wel benieuwd naar die Defcon One eerlijk gezegd. Dus we gaan elkaar zien......

BLASTBEATS FOREVER

Filthgrinderr
Posted 21-11-2002 19:07 by Filthgrinderr Wijzig reactieProfiel van FilthgrinderrQuote dit bericht

[effe offtopic]
Zaterdag treed mn vriend op.. In Reusel.. waarom komen jullie ook nie kijken?

Maar anders zie ik je zondag wel weer..
als mn geld het gaat trekken.. maar ik ben allang blij als ik de entree heb betaald.. wat te smoken heb ik altijd wel bij.. dus ik vermaak me wel denk.. [ontopic]

Ikke ook benieuwd naar Defcon One.. en naar Fifth.. als het maar gezellig is..

EvilPietje
MatrassenkoninG
Usericon van EvilPietje
Posted 21-11-2002 20:53 by EvilPietje Wijzig reactieProfiel van EvilPietjeQuote dit bericht

quote:
Op 21 november 2002 19:07 schreef Filthgrinderr het volgende:
[effe offtopic]
Zaterdag treed mn vriend op.. In Reusel.. waarom komen jullie ook nie kijken?

Maar anders zie ik je zondag wel weer..
als mn geld het gaat trekken.. maar ik ben allang blij als ik de entree heb betaald.. wat te smoken heb ik altijd wel bij.. dus ik vermaak me wel denk.. [ontopic]

Ikke ook benieuwd naar Defcon One.. en naar Fifth.. als het maar gezellig is..

Normaal gesproken zou ik daar wel voor in zijn, alleen ik heb al afgesproken met een maat van me dat ik naar zijn band zou komen kijken nml. SCAVENGER in Drunen. Ze hebben nu ook een striptease-danseres, en dat wil Piet wel eens zien !! Volgende keer beter !! In wat voor een band speelt ie eigelijk ??

BLASTBEATS FOREVER

Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 21-11-2002 20:59 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Mijn broertje speelt in Defcon one dus daar moet ik bij zijn

Hub de Gallier RIP 17-03-2013

Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 22-11-2002 11:26 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 21 november 2002 13:02 schreef mcoenen het volgende:
en Fifth natuurlijk Michiel
Uiteraard Marcel.. Jullie hebben toch wel meer materiaal dan die 4 nummers op de promo zeker? Achja.. anders met Rob erbij kun je ook wel een jamsessie van 3 kwartier beleggen..

Filthgrinderr
Posted 22-11-2002 11:54 by Filthgrinderr Wijzig reactieProfiel van FilthgrinderrQuote dit bericht

quote:
Op 21 november 2002 20:53 schreef EvilPietje het volgende:
Normaal gesproken zou ik daar wel voor in zijn, alleen ik heb al afgesproken met een maat van me dat ik naar zijn band zou komen kijken nml. SCAVENGER in Drunen. Ze hebben nu ook een striptease-danseres, en dat wil Piet wel eens zien !! Volgende keer beter !! In wat voor een band speelt ie eigelijk ??

Death/thrash.. met wat oude black invloeden..
www.ungolianth.tk dr staat n mp3tje op..

tot zondag in ieder geval!

EvilPietje
MatrassenkoninG
Usericon van EvilPietje
Posted 22-11-2002 13:05 by EvilPietje Wijzig reactieProfiel van EvilPietjeQuote dit bericht

Ahaa, das die band met dat lelijke logo, maar de muziek is wel OK, zal ze wel eens een keer live checken.

BLASTBEATS FOREVER

Filthgrinderr
Posted 25-11-2002 12:53 by Filthgrinderr Wijzig reactieProfiel van FilthgrinderrQuote dit bericht

Je hebt ze gezien...

sorry van zondag.. geen geld.. en pas om half 4 ofzo wakker..

volgende week kom ik echt weer.. Tankard.. en Flesh Made Sin..

EvilPietje
MatrassenkoninG
Usericon van EvilPietje
Posted 25-11-2002 13:11 by EvilPietje Wijzig reactieProfiel van EvilPietjeQuote dit bericht

Haha, ik had het wel verwacht. U was immers behoorlijk van de atlas !! Maar ja, wat wil je als het bier maar 1,25 euro is !!
Batcave was niet spectaculair deze keer, dus je hebt ook weinig gemist.

BLASTBEATS FOREVER

Filthgrinderr
Posted 25-11-2002 13:27 by Filthgrinderr Wijzig reactieProfiel van FilthgrinderrQuote dit bericht

begin jij nou ook al?!
ik was helemaal nie van de kaart!!!
Ik heb n paar pilsje laten vallen en ik moest extreem veel lachen.. maar van de kaart?!

ik heb zelfs de extase nog vol gehouden.. (al ben ik er nog wel uit gezet..)

en al da bier was jullie schuld!! jullie bleven maar voeren..

EvilPietje
MatrassenkoninG
Usericon van EvilPietje
Posted 25-11-2002 13:35 by EvilPietje Wijzig reactieProfiel van EvilPietjeQuote dit bericht

quote:
Op 25 november 2002 13:27 schreef Filthgrinderr het volgende:
begin jij nou ook al?!
ik was helemaal nie van de kaart!!!
Ik heb n paar pilsje laten vallen en ik moest extreem veel lachen.. maar van de kaart?!

ik heb zelfs de extase nog vol gehouden.. (al ben ik er nog wel uit gezet..)

en al da bier was jullie schuld!! jullie bleven maar voeren..

En jij bleef maar aanpakken
Hoezo, begin ik nou ook al ?? Heb je meer klachten gehoord ??

BLASTBEATS FOREVER

Filthgrinderr
Posted 26-11-2002 10:00 by Filthgrinderr Wijzig reactieProfiel van FilthgrinderrQuote dit bericht

quote:
Op 25 november 2002 13:35 schreef EvilPietje het volgende:
En jij bleef maar aanpakken

Sja bier = bier hey..
daar moet je van genieten zolang je kan..

quote:
Hoezo, begin ik nou ook al ?? Heb je meer klachten gehoord ??

Ja van Ronald

EvilPietje
MatrassenkoninG
Usericon van EvilPietje
Posted 26-11-2002 10:10 by EvilPietje Wijzig reactieProfiel van EvilPietjeQuote dit bericht

Haha, jij was echt wel van de kaart !! Maar dat maakt ook weinig uit, ik ben iedere week wel weer een keer van de kaart !! Ach.. zie het maar als een generale repetitie voor aankomende zondag met Tankard

Dan gaan er pas alcohol-lijken vallen !!

BLASTBEATS FOREVER

Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com