![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: MetalJan is toch de enige echte Jan hier? *van lezen posten ![]() |
|
Ja, waarschijnlijk misschien niet/wel, nee. #hetiseenmysterie "Die jonge hep un verstand dat-ie makkelijk klassen zou kennen overslaan, maar... we moeten ons aan de regels houden... en toen hebben ze dat dus opgeteld... en toen werd ik dus gezak op één duizendste punt.” ![]() |
|
Telt Arjan ook mee? Op 3 december 2020 13:52 schreef faalhaas het volgende: Het is duidelijk dat wij er andere parameters op nahouden. ![]() |
|
We hebben hier ook nog een Jan van K. op het forum. Als je zijn naam volledig uitschrijft krijg je een ban. ![]() De dunne scheidslijn tussen fictie en werkelijkheid is als een kleine kabouter die je misschien wel kent maar waar je verder niet zoveel mee kan. ![]() |
|
En kneuzen met twee accounts. Op 3 december 2020 13:52 schreef faalhaas het volgende: Het is duidelijk dat wij er andere parameters op nahouden. ![]() |
|
Dat komt door de migratie ouwe zuurpruim. ![]() De dunne scheidslijn tussen fictie en werkelijkheid is als een kleine kabouter die je misschien wel kent maar waar je verder niet zoveel mee kan. ![]() |
|
Nee. Op 3 december 2020 13:52 schreef faalhaas het volgende: Het is duidelijk dat wij er andere parameters op nahouden. ![]() |
|
Jawel. Genoeg emails over uitgewisseld met iPim hoor. De dunne scheidslijn tussen fictie en werkelijkheid is als een kleine kabouter die je misschien wel kent maar waar je verder niet zoveel mee kan. ![]() |
|
quote: Jan van K. Als in anker er achteraan? Dat mag tegenwoordig, schijnt het. ![]() ![]() "Die jonge hep un verstand dat-ie makkelijk klassen zou kennen overslaan, maar... we moeten ons aan de regels houden... en toen hebben ze dat dus opgeteld... en toen werd ik dus gezak op één duizendste punt.” ![]() |
|
Dan zou ik van in de veranderen. Op 3 december 2020 13:52 schreef faalhaas het volgende: Het is duidelijk dat wij er andere parameters op nahouden. ![]() |
|
quote: Hij kan wel flink kankeren ja. ![]() De dunne scheidslijn tussen fictie en werkelijkheid is als een kleine kabouter die je misschien wel kent maar waar je verder niet zoveel mee kan. ![]() |
|
Op aanraden van N... Hoi dan maar, en nee geen fan van My chemical romance. Favo bands: Taake, Gorgoroth en andere oude zwarte prut Der weg einer freiheit en andere nieuwere zwarte prut Milking the goatmachine (live, dat dan weer wel) Hier en daar een beetje death en grind Vrij ongecompliceerd [Dit bericht is gewijzigd door GinaG op 23-11-2017 15:07] Eikel ![]() |
|
Hee hoo en en zo. "Die jonge hep un verstand dat-ie makkelijk klassen zou kennen overslaan, maar... we moeten ons aan de regels houden... en toen hebben ze dat dus opgeteld... en toen werd ik dus gezak op één duizendste punt.” ![]() |
|
Noobs zijn kut. Het is best interessant om een kijkje te krijgen in het gevoelsleven van een psychiatrisch patiënt. Krijg ik toch nog iets terug voor het belastinggeld dat aan zo'n kansloos geval wordt gespendeerd. ![]() |
|
Nee ssh, deze heeft er een. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
Oh ok! Moment ff mijn lange manen goed leggen. Het is best interessant om een kijkje te krijgen in het gevoelsleven van een psychiatrisch patiënt. Krijg ik toch nog iets terug voor het belastinggeld dat aan zo'n kansloos geval wordt gespendeerd. ![]() |
|
We hebben een vragenlijst hoor. Echt een hele leuke. Zie begin van het topic. ![]() |
|
Mooie vragenlijst, chapeau ![]() Eikel ![]() |
|
quote: En jij stelt je niet voor, omdat... Edit. ... Aha! Welkom terug, man!!! [Dit bericht is gewijzigd door F.Jacobse op 23-11-2017 16:41] "Die jonge hep un verstand dat-ie makkelijk klassen zou kennen overslaan, maar... we moeten ons aan de regels houden... en toen hebben ze dat dus opgeteld... en toen werd ik dus gezak op één duizendste punt.” ![]() |
|
Welkom allen. ![]() |
|
Welkom GinaG. De dunne scheidslijn tussen fictie en werkelijkheid is als een kleine kabouter die je misschien wel kent maar waar je verder niet zoveel mee kan. ![]() |
|
quote: Ik lees dit nu pas ![]() ![]() ![]() |
|
Godvertommeh. ![]() Op 3 december 2020 13:52 schreef faalhaas het volgende: Het is duidelijk dat wij er andere parameters op nahouden. ![]() |
|
Welkom. "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma ) ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |