IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Nieuwe komers (wel.kom.stop.ik) [welkomsttopic] Vorige pagina | Volgende pagina
Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 14-03-2020 18:31 by Negatieveling Profiel van Negatieveling

Het is wel te doen gebruikelijk dat je een topic vindt waar je een sterke mening maar tegelijkertijd nul kennis over hebt om er dan vòl met gestrekt been in te gaan, dus houd je niet in...

[Dit bericht is gewijzigd door Negatieveling op 14-03-2020 18:32]



Zwelglichaam
Usericon van Zwelglichaam
Posted 14-03-2020 19:19 by Zwelglichaam Profiel van Zwelglichaam

Binnen 24 uur al helemaal gebroken en serieus.

Welkom dan maar.


Op 1 april 2020 13:39 schreef Fusion het volgende: Nou ja, ik trek ook mijn vorige keutel wel een beetje terug, ik ben echt oprecht bang voor jou.


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 14-03-2020 19:31 by Natural Disaster Profiel van Natural Disasterhttp://www.nu.nl

Ik zie op deze pagina anders nog niemand die ik om wat voor reden dan ook serieus zou moeten nemen.



Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


Zwelglichaam
Usericon van Zwelglichaam
Posted 14-03-2020 20:25 by Zwelglichaam Profiel van Zwelglichaam



Op 1 april 2020 13:39 schreef Fusion het volgende: Nou ja, ik trek ook mijn vorige keutel wel een beetje terug, ik ben echt oprecht bang voor jou.


Heyoka
Usericon van Heyoka
Posted 14-03-2020 20:29 by Heyoka Profiel van Heyoka

quote:
Op 14 maart 2020 19:31 schreef Natural Disaster het volgende:
Ik zie op deze pagina anders nog niemand die ik om wat voor reden dan ook serieus zou moeten nemen.




Ik heb een post van jou gezien in het politieke-draadje en ik vermoed op basis daarvan dat je vooral je zelf serieus neemt en een afkeer hebt van bepaalde mensen, de waarheid en alles wat je nodig hebt om een sympathieke jongen te zijn. Toch? Of loont het om meer posts van jou te lezen?

[Dit bericht is gewijzigd door Heyoka op 14-03-2020 20:29]


I represent man as just another animal, sometimes better, more often worse than those that walk on all-fours, who, because of his “divine spiritual and intellectual development,” has become the most vicious animal of all!


Zwelglichaam
Usericon van Zwelglichaam
Posted 14-03-2020 20:34 by Zwelglichaam Profiel van Zwelglichaam

Waarom ben je eigenlijk niet the fist in the anus of god?

Klinkt meer metal.


Op 1 april 2020 13:39 schreef Fusion het volgende: Nou ja, ik trek ook mijn vorige keutel wel een beetje terug, ik ben echt oprecht bang voor jou.


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 14-03-2020 20:43 by Natural Disaster Profiel van Natural Disasterhttp://www.nu.nl

quote:
Op 14 maart 2020 20:29 schreef Heyoka het volgende:
Ik heb een post van jou gezien in het politieke-draadje en ik vermoed op basis daarvan dat je vooral je zelf serieus neemt en een afkeer hebt van bepaalde mensen, de waarheid en alles wat je nodig hebt om een sympathieke jongen te zijn. Toch? Of loont het om meer posts van jou te lezen?


Sympahtiek zijn schept alleen maar valse verwachtingen.



Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


Heyoka
Usericon van Heyoka
Posted 14-03-2020 20:45 by Heyoka Profiel van Heyoka

quote:
Op 14 maart 2020 20:34 schreef Zwelglichaam het volgende:
Waarom ben je eigenlijk niet the fist in the anus of god?

Klinkt meer metal.


oh.

Hoe zorg ik ervoor dat mijn avatar zichtbaar wordt?

En hoe kun je ervoor zorgen dat een zin lopend wordt in je onderschrift?

[Dit bericht is gewijzigd door Heyoka op 14-03-2020 20:47]


I represent man as just another animal, sometimes better, more often worse than those that walk on all-fours, who, because of his “divine spiritual and intellectual development,” has become the most vicious animal of all!


ex-filosofem
Usericon van ex-filosofem
Posted 14-03-2020 20:51 by ex-filosofem Profiel van ex-filosofem

quote:
Op 14 maart 2020 20:45 schreef Heyoka het volgende:
oh.

Hoe zorg ik ervoor dat mijn avatar zichtbaar wordt?

En hoe kun je ervoor zorgen dat een zin lopend wordt in je onderschrift?


Ik heb je een PM gestuurd,


That we build great walls, but for our sins. We open up the gates and let the assassins in.


Heyoka
Usericon van Heyoka
Posted 14-03-2020 21:04 by Heyoka Profiel van Heyoka

quote:
Op 14 maart 2020 20:51 schreef ex-filosofem het volgende:
Ik heb je een PM gestuurd,


Thnx!


I represent man as just another animal, sometimes better, more often worse than those that walk on all-fours, who, because of his “divine spiritual and intellectual development,” has become the most vicious animal of all!


Zwelglichaam
Usericon van Zwelglichaam
Posted 14-03-2020 21:09 by Zwelglichaam Profiel van Zwelglichaam

Zolang je geen Netscape 4 gebruikt werkt het zo.


Hey, marquee tags werken niet meer.
Wtf, daar moest ik ublock voor uitzetten.

[Dit bericht is gewijzigd door Zwelglichaam op 14-03-2020 21:10]


Op 1 april 2020 13:39 schreef Fusion het volgende: Nou ja, ik trek ook mijn vorige keutel wel een beetje terug, ik ben echt oprecht bang voor jou.


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 14-03-2020 21:12 by Natural Disaster Profiel van Natural Disasterhttp://www.nu.nl

En waar is jouw signature gebleven?



Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 14-03-2020 21:19 by F.Jacobse Profiel van F.Jacobsehttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

Netscape...

a blast from the past.

Mijn eerste internetaansluiting in 99 oid. casema kabel met een floppy met netscape.




"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


Heyoka
Usericon van Heyoka
Posted 14-03-2020 21:35 by Heyoka Profiel van Heyoka

quote:
Op 14 maart 2020 21:09 schreef Zwelglichaam het volgende:
Zolang je geen Netscape 4 gebruikt werkt het zo.


Hey, marquee tags werken niet meer.
Wtf, daar moest ik ublock voor uitzetten.


Thnx. Zie mijn onderschrift.

En mijn avatar? Hoe krijg ik die zichtbaar?


I represent man as just another animal, sometimes better, more often worse than those that walk on all-fours, who, because of his “divine spiritual and intellectual development,” has become the most vicious animal of all!


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 14-03-2020 21:39 by F.Jacobse Profiel van F.Jacobsehttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

Iets met .jpg of .gif vinden op het net en deze in User icon in je profiel plakken.

Edit. Ik gok erop dat jij ook nooit gebruiksaanwijzingen van apperaten leest, hehe.

Van de help pagina:


Een usericon kan ingesteld worden via het profielformulier. Zorg dat je een plaatje hebt van
60 x 60 pixels en let erop dat het plaatje niet al te groot is. Plaatjes van 400Kb of meer worden door de andere gebruikers niet echt gewaardeerd. Dus animated gifjes met de complete matrix film er in is geen goed idee.

Vervolgens zet je in je profiel de url (webadres) van het plaatje neer. Het is dus niet mogelijk om plaatjes naar de ZwareMetalen server te uploaden. Mocht je geen eigen server hebben stuur dan een mailtje naar 1 van de moderators en misschien is die zo lief om hem voor jou op de ZwareMetalen server te zetten.

Het heeft dus geen zin om in je profiel bijvoorbeeld "C:\my documents\mijnusericon.gif" te zetten want dan zie jij wel het plaatje maar de rest van de wereld niet omdat je plaatje dan nog steeds op je eigen harde schijf staat.




[Dit bericht is gewijzigd door F.Jacobse op 14-03-2020 21:42]


"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


Heyoka
Usericon van Heyoka
Posted 14-03-2020 22:21 by Heyoka Profiel van Heyoka

quote:
Op 14 maart 2020 21:39 schreef F.Jacobse het volgende:
Iets met .jpg of .gif vinden op het net en deze in User icon in je profiel plakken.

Edit. Ik gok erop dat jij ook nooit gebruiksaanwijzingen van apperaten leest, hehe.

Van de help pagina:


Een usericon kan ingesteld worden via het profielformulier. Zorg dat je een plaatje hebt van
60 x 60 pixels en let erop dat het plaatje niet al te groot is. Plaatjes van 400Kb of meer worden door de andere gebruikers niet echt gewaardeerd. Dus animated gifjes met de complete matrix film er in is geen goed idee.

Vervolgens zet je in je profiel de url (webadres) van het plaatje neer. Het is dus niet mogelijk om plaatjes naar de ZwareMetalen server te uploaden. Mocht je geen eigen server hebben stuur dan een mailtje naar 1 van de moderators en misschien is die zo lief om hem voor jou op de ZwareMetalen server te zetten.

Het heeft dus geen zin om in je profiel bijvoorbeeld "C:\my documents\mijnusericon.gif" te zetten want dan zie jij wel het plaatje maar de rest van de wereld niet omdat je plaatje dan nog steeds op je eigen harde schijf staat.





Thnx.
Ik dacht dat dit de help pagina was.
Er is zeker ook een pagina met forumregels?
(ik heb de link niet nodig)


I represent man as just another animal, sometimes better, more often worse than those that walk on all-fours, who, because of his “divine spiritual and intellectual development,” has become the most vicious animal of all!


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 14-03-2020 22:23 by F.Jacobse Profiel van F.Jacobsehttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

Staat tussen registreren en actieve topics in.

edit. Maar de uitleg was duidelijk zie ik.




[Dit bericht is gewijzigd door F.Jacobse op 14-03-2020 22:24]


"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 14-03-2020 22:26 by Natural Disaster Profiel van Natural Disasterhttp://www.nu.nl

Als je je aan de 10 geboden houdt komt alles goed.



Oh wacht. :')


Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


Heyoka
Usericon van Heyoka
Posted 14-03-2020 22:30 by Heyoka Profiel van Heyoka

quote:
Op 14 maart 2020 22:23 schreef F.Jacobse het volgende:
Staat tussen registreren en actieve topics in.

edit. Maar de uitleg was duidelijk zie ik.





Zeker!


I represent man as just another animal, sometimes better, more often worse than those that walk on all-fours, who, because of his “divine spiritual and intellectual development,” has become the most vicious animal of all!


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 14-03-2020 22:39 by F.Jacobse Profiel van F.Jacobsehttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

quote:
Op 14 maart 2020 22:30 schreef Heyoka het volgende:
Zeker!


Wat je misschien niet weet, of wel, weet ik veel. Geen idee of dit ook bij metalfan zo is, te lang geleden voor mij. Maar als je de 50 posts haalt, dan zie je ook de onderwerpen in Onzin. Waar ondertussen bijna 1.000.000 onderwerpen te ontdekken zijn! Woehoe!




"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 14-03-2020 22:40 by Natural Disaster Profiel van Natural Disasterhttp://www.nu.nl

En vanaf 100 posts kun je pm-en.



Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


Heyoka
Usericon van Heyoka
Posted 14-03-2020 22:52 by Heyoka Profiel van Heyoka

quote:
Op 14 maart 2020 22:39 schreef F.Jacobse het volgende:
Wat je misschien niet weet, of wel, weet ik veel. Geen idee of dit ook bij metalfan zo is, te lang geleden voor mij. Maar als je de 50 posts haalt, dan zie je ook de onderwerpen in Onzin. Waar ondertussen bijna 1.000.000 onderwerpen te ontdekken zijn! Woehoe!





We gaan het meemaken.
Mag ongedierte als Natural Disaster daar ook komen?


I represent man as just another animal, sometimes better, more often worse than those that walk on all-fours, who, because of his “divine spiritual and intellectual development,” has become the most vicious animal of all!


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 14-03-2020 22:58 by F.Jacobse Profiel van F.Jacobsehttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

Iedereen met 50 posts en enigszins verstand van het qwerty systeem mag en kan daar posten.

WIJ ZIJN ZM!!!

Heerlijk!




"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 14-03-2020 22:59 by Natural Disaster Profiel van Natural Disasterhttp://www.nu.nl



Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 14-03-2020 23:04 by Natural Disaster Profiel van Natural Disasterhttp://www.nu.nl

Maar je kreeg op mf dus niet genoeg aandacht en daarom ben je nou hier?



Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen