|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
nou, gefeliciflapstaart dan maar. volgens mij ben ik nog nooit gemodderd, kan dat nu wel? Oud Vuil. |
|
Try me. the only pleasure is pain |
|
Vampire Girl is de allerliefste van de heeeele wereld. voor Vampire_girl, en een [Dit bericht is gewijzigd door Vampire_girl op 03-06-2002 22:01] What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
gefeliciteerd |
|
Wow, wat moet dat heerlijk zijn zeg... What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Jazeker. the only pleasure is pain |
|
Hahaha, Vampire_girl heeft de smaak te pakken... Dead things grow from deep inside... |
|
quote: Je bent wel teleurgesteld he? |
|
Ik wou dat ik moderator was. Paul, zou ik een select moderatorschap mogen hebben over alleen Greycloak? Lijkt me wel "grappig". |
|
quote:Super lite mod... |
|
quote:Mwoh, als ik om als mod serieus genomen te worden alleen nog maar serieuse shit mag posten ipv dat ik het daarnaast ook leuk probeer te houden... Dan laat maar zitten ook. Niet dat jullie nieuwe mods zoutloos zijn, maar... Whatever. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Nou je leek het iig erg serieus te nemen. Mijn stem zou je gehad hebben. |
|
quote:Het lijkt me dat daar naar mij toe wel iets tegenover zal moeten staan. Een kleinigheidje slechts... What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
voor de nieuwe mods. |
|
mwoah... |
|
Ik ben wel bezig met lite-mods. (Moderators over bijvoorbeeld 1 forum.) |
|
quote:Ja ik kan het ook wel, heb wel vaker verantwoordelijkheid gehad. Geen punt. Maar ik post wel vaker onzin en ik voel een beetje dat dat een factor van verschil zou kunnen hebben uitmaken. (lichtelijk uitgedrukt) Ik weet waar de grens ligt, laat ik het zo zeggen. Net als met die post van die ene (vul hier Uw woord naar keuze in) die in dat geloof topic over smurfen begon. Da's slechts puberaal gedrag om te laten merken hoe sneu hij mensen wel niet vindt die wel in een hoger iets geloven. Die was er snel aangeweest, ja. Een grapje is leuk, puberaal gedrag -----> TMF forum. (Nee, zomaar een recent voorbeeld van hoe men een serieus topic grondig kan verneuken) What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Goed initiatief! |
|
quote: Wat is het nut hiervan? En ik snap ook nie wrom Asherah niet is verkozen. Niets ten nadele van de anderen want dat zijn denk erg goede mods maar opt forum had ze wel veel stemmen. Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
Voor de nieuwe mods: Succes mensen en maak dr wat van ! Greetz Marcellio |
|
quote: Dat gebeurt idd te vaak. De vraag is of het veel helpt om zulke topics dicht te gooien. |
|
congratzz (smoke some..) fear me! why?..just do it! |
|
quote:Gewoon posts verwijderen, worden ze vanzelf misselijk, en als ze wegblijven, all the better! What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
... mijn wraak zal zoet zijn... TO BE CONTINUED... |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |