|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
. of je kunt slecht tegen je verlies ... |
|
Het was maar een grapje |
|
mensen het is een forum .. maar vraagje hoe lang zitten jullie hier nou al?? fear me! why?..just do it! |
|
Nevermind.. was al gezegd. [Dit bericht is gewijzigd door SheRa op 03-06-2002 22:24] Dead things grow from deep inside... |
|
jah heel leuk moet ik al die 3000.000 profielen afgaan? anders start ik een topicje fear me! why?..just do it! |
|
quote: O wee. |
|
Dead things grow from deep inside... |
|
thank u mss'. maarreh zeker de helft van die mensen zijn er niet meer .... fear me! why?..just do it! |
|
quote: Ben je geinteresseerd in ALLE users??? |
|
hehe neh niet echt maar gewoon de gene die er altijd wel zijn zoals ik maar hey ik voor just 6 days ofzo sta nog niet eens laatste ik sta op nummer..179 met 141 posts! fear me! why?..just do it! |
|
Ja ik count het allemaal niet zo maar euhm.. misschien kan je een overzichtje maken |
|
on topic! die nieuwe mods zijn niet erg goed "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
quote:Nee maar dan hebben we jou altijd nog |
|
On topic! Maar eigenlijk is het geen topic maar een mededeling. On mededeling! |
|
Ik vind het nu toch echt tijd dat de mods in actie komen.. on mededeling pfft.. belachelijk [Dit bericht is gewijzigd door Phaestus op 03-06-2002 22:54] "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
quote: Duss.... Slotje! |
|
Nee, jullie moeten jullie smoel houden en niet zeiken . |
|
Hebben wij nog aanbevelingen voor de nieuwe moderators? Ik wel ... Stop ermee Het bevalt mij prima |
|
Jenje, is moderatoren op het Zenail forum geen leuke volgende uitdaging? |
|
quote: Nee |
|
quote: Watje. |
|
Ik vind dat forum niet leuk. |
|
Het is treurig gesteld met de fora van tegenwoordig... idd. |
|
En dat komt door 1 hand vol personen, jammergenoeg. |