|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Gaat Abbath nu gewoon verder op het Immortal-verhaal, krijgen we iets nieuws of wordt het een geborduur op I? TBC. En nu gaan we vegen |
|
In dezelfde minuut je eigen post quoten en er op reageren. Hulde. Je edit knop is zoek? Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Editten is gay. En nu gaan we vegen |
|
zal wel meer Bathory-gericht zijn denkk signature |
|
Als het zoals 'I' gaat worden heb ik er helemaal zin in! |
|
quote: Dat zou dan inhouden dat hij gewoon zijn bandleden vervangt door lieden die minder moeilijk doen om geld. Beetje alsof mijn baas zijn werknemers eruit flikkert en vervangt door goedkope Polen. [Dit bericht is gewijzigd door XXL op 29-03-2015 20:13] Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Als jouw werk gedaan kan worden door onderbetaalde, laaggeschoolde Polen die nauwelijks Nederlands of Engels spreken, dan heb je verkeerd werk. |
|
Ach, voor mij is werk slechts een noodzakelijk kwaad omdat je anders geen / amper inkomen hebt. Als je zo 'belangrijk' bent dat je na je werk de deur achter je dicht trekt en thuis in je kop nog steeds met je werk bezig bent heb je in mijn ogen ook verkeerd werk. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Daarom werk ik ook niet. Overschat gedoe. Nu ben ik huisvader, een evil ende truie lijk Hein Hafgufa |
|
quote: Dan is 't terug naar af want mijns inziens is Diabolical Fullmoon... net één ode aan Bathory. En nu gaan we vegen |
|
latere Bathory dan het vikingwerk, niet het evil spul signature |
|
quote:Bagatelliseer het maar. Ressentiment tiert weer welig, het stelt niets voor, de ander heeft het minder goed voor elkaar dan ik! En maar zwoegen in je ploegendienst. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
quote: Daar hebben we Graveland al voor. En nu gaan we vegen |
|
quote: Volgens mij stelt 'ie zichzelf ook gewoon een vraag. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote: Inderdaad. Mooi man, Hein. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote: Je vindt het vast niet erg als ik absoluut geen idee heb wat je nu weer te jankbakken hebt? Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Heeft weinig met 'belangrijk' zijn te maken natuurlijk. In sommige functies kom je er amper onder uit, maar daar is het salaris dan vaak ook naar. Daarnaast bestaan er ook gewoon mensen die werken wél leuk vinden. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote: Daarom ook 'Voor mij'. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Snap ik, ging mij meer om het 'belangrijk' zijn. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Werk om te leven, leef niet om te werken. :-) |
|
Ik bedoel meer dat je je werk, wat nog niet eens echt belangrijk hoeft te zijn, figuurlijk mee naar huis neemt. Kom in de winkel wel eens zo'n wijf tegen van mijn werk. Begint dan gelijk te jengelen over wat er afgelopen week allemaal mis ging. Ik denk dan alleen maar: Flikker op, kut. Het is weekend. Werk is voor door de week. En nu weer on topic. Straks gaat iPim zich weer 'belangrijk' voelen. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Als je thuis in je kop nog steeds met je werk bezig bent, kan dat ook betekenen dat je gewoon heel leuk werk hebt. Ik spreek uit ervaring. Maar over Abbath gesproken; op Blabbermouth.net stond dan wel weer iets waar ik automatisch nieuwsgierig door word: quote: Dan hoop ik toch op (een berg) oude Immortal-nummers, een of twee dingen van I, of voor mijn part iets van Old Funeral... Enfin, we zullen zien. Vox Clamatis in Deserto |
|
Klinkt heel anders, kan het nog niet echt plaatsen, maar slecht is het zeker niet. |
|
Abbath en king ov hell Ik ga een hel van een optreden missen, dat weet ik nu al. I'm a noob with a 2k pc. |
|
nv Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |