|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Pigsty ! Pigsty ! |
|
Hmm, ik ben nog wel van plan een grindpad aan te leggen. Maar of ik hier iets aan heb... |
|
Grind? Een woord: Inhume! |
|
Mannekes toch, Echte vette Gore - grind: DEVOURMENT FLESHGRINDER DISGORGE MORTICIAN Leading My Soul into dark and Ancient Times where everything was pure and man was in harmony with Nature, where pride and respect were the values of time in opposite with the time now of false values. True are the Ancient Souls, The Past is Alive! |
|
wat grind betreft tellen maar twee bands nasum terrorizer |
|
quote:tsss Repulsion & Carcass niet vergeten he. |
|
pff... excrementory grindfuckers natuurlijk Don't touch me. I'm evil. |
|
quote: okee , plus repulsion, carcass en oude napalm death. |
|
quote: Overhyped man... |
|
quote:Ah ja die moest ik er ook nog bij zetten. Al die stomasex-n00bs moeten dus gewoon luisteren naar Repulsion, ouwe Napalm Death, Nasum, Terrorizer & ouwe Carcass. Andere zaken zijn niet relevant . Of zijn we nog andere grindcore-founders vergeten? |
|
mwa, Nasum staat er iig tussen... ehrm.. Gore Beyond Necropsy? |
|
uit Nederland: Prostitute Disfigurement ook erg vet, jammer alleen van die drumcomputer, maar het schijnt dat ze binnenkort met een echte drummer doorgaan http://www.aufderaxe.nl/prostitute/ [Dit bericht is gewijzigd door Meshuggah op 04-06-2002 15:49] met0l! |
|
Mid-limburgse trotsen: -Maggots -Fubar -Bloodboil Ik zal er nog wel een paar vergeten zijn, maar grind is erg goed vertegenwoordig in nederland [vooral onder de rivieren]. |
|
Prostitute Disfigurment ziet er leuk uit, lekker vet, ben eens benieuwd om het te horen. Wat de drumcomputer betreft, wij zijn ook bezig met een Grind project ook met drumcomputer, als je een beetje sleutelt kan je er toch heftige dingen meedoen en maken dat de klank niet op je zenuwen begint te werken. [Dit bericht is gewijzigd door Mortanius op 04-06-2002 15:55] Leading My Soul into dark and Ancient Times where everything was pure and man was in harmony with Nature, where pride and respect were the values of time in opposite with the time now of false values. True are the Ancient Souls, The Past is Alive! |
|
drumcomputers Je moeder. |
|
quote: Live gezien als voorprgramma Inhume. Was wel tof, alleen moeten ze de solo's eruit kieperen, past niet vind ik. Zanger heeft wel een erg vette strot |
|
quote: pigsty? 11.45: restate my assumptions |
|
quote: SheRa heeft afgelopen zaterdag een split gekocht van Piggsty en nogiets (erg bagger), maar Pigsty heerscht! Ik zal vragen of ze het op Raj's FTP pleurt. |
|
Ik kan Rajackar maar niet bereiken via icq/mail. Misschien leest ie het zo: wat is het adres ervan en kan ik een account krijgen? 11.45: restate my assumptions |
|
pig destroyer aborted Je moeder. |
|
quote: Devourment 11.45: restate my assumptions |
|
quote: babykillerrrrrrrr Je moeder. |
|
quote: Moet je raj ff voor mailen .. |
|
-Exhumed -Sadistik Execution -Blood Duster |
|
quote: Is dat toevallig de Pigsty / Cativeiro split CD? Lekker rottig cd'tje. MP3's zijn hier te vinden: http://come.to/blp |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |