|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Saaaaaai....... |
|
quote: yeah Aborted is echt gaaf met0l! |
|
quote: Ja die ja. Pigsty is lekker ,, Cativeiro is beroerd |
|
quote: nee, er zijn nog veel aardige en goede bands (agathocles) maar dit is naar mijn mening de essentie.met uitzondering van nasum hebben zij het genre gedefinieerd maar nasum moet er toch bij want die gasten zijn bruut en strak. dat laatste wordt helaas nogaleens verwaarloosd of komt niet naar voren door een slechte productie. |
|
quote: uhm, extreme noise terror, die dubbele strot toen al, arghhhh Oud Vuil. |
|
quote: mwooah, wel aardig, net als doom, maar ik vind de andere bands toch beter. doom had wel een ontzetten gaaf nummer met zoiets van "I dont wanna die in a nuclear war". wat vind je trouwens van discharge, daar moet ik bij E.N.T en doom altijd aan denken (maar dat zal wel weer aan mij liggen). |
|
quote: hear nothing, see nothing, say nothingggggg bruut, heb die lp , nog een nieuwere, grave murder day(minder) en nog een mlp op teep. en een shirt die ooit van jancris de koeijer (gorefest) is geweest(gekocht op metalmarket eens, hij stond erbij en keek ernaar, pffff) heresy, ook gaaf, unseen terror. poeh, graven in interne geheugen Oud Vuil. |
|
ja, al die oude maar toffe bands. al het oud discharge materiaal is gewoon vette verplichte kost. zouden die niet eens weer een keer bijelkaar komen? ik wil "state violence, state control" en nog wel 30 andere van hun nummers wel eens live meemaken om flink te . pardon, nu is het |
|
Heeft iemand nu al Fuck... I'm Dead gedownload? 11.45: restate my assumptions |
|
quote: zijt ge gekortwiekt? pas als ik kaal word gaat het eraf. hoe heet die band waar die zanger van at the gates in terecht gekomen is? kzag ze eens in de baroeg r'dam en dat was fuckin' discharge, maar dan net niet, echt supergaaf! Oud Vuil. |
|
quote: inderdaad , na 15 jaar was ik het schijtziek (niet true maar waar). dat is waarschijnlijk skitsystem. een band die zeer sterk door discharge schijnt te zijn beinvloed. ik ken helaas geen muziek van hen. (of lock up??) |
|
quote: nee, lock up zingt ie nu volgens mij in. ja lastig blijft dat lange haar wel, hangt bij mij over m'n reet. oppassen met toiletbezoek enzo. maar daar heb je dus geen last meer van, scheelt ook een boel poen qua cremespoeling, wat is trouwens een true merk? Oud Vuil. |
|
quote: ik heb effe op de officiele "at the gates" website gekeken en thomas lindberg zit inderdaad in skitsystem. heeft ook in disfear gezeten dus die gast is wel erg sterk door discharge beinvloed. true merken cremespoeling bestaan niet |
|
quote: jaaaaaah, disfear heb ik dus gezien, kun je slechtziend aanschaffen(lees: ff luisteren voor de zekerheid, mar ik denk dat je het met me eens bent) Oud Vuil. |
|
quote: ik zal het zeker uitproberen als ik het tegen kom. ik houd wel van zulke muziek! ik heb trouwens nog ergens een cd van "The loudpipes" liggen. dat is ook zo een scandinavische discharge-achtige band, waar de huidige entombed drummer inzit. dat is ook een gave band. |
|
quote: cool. seit? Oud Vuil. |
|
quote: http://www.total-desaster.com/loudpipes.html http://www.osmoseproductions.com/LoudPipes/LoudPipes.htm op de laatste staat wel een link naar een officieel site maar die doet bij mij niks. |
|
bij mij wel, nix te downen Oud Vuil. |
|
Exhumed sebinsagoil |
|
quote: lijken die niet akelig veel op carcass?? |
|
quote: alleen de naam ik heb er een ceedee van, maar pffff, volgens mij was het nogal chaotischer als carcass(1e) Oud Vuil. |
|
exhumed rockt... |
|
cock and ball torture mensen... en natuurlijk CRIPPLE BASTARDS! [Dit bericht is gewijzigd door NecRomantica op 04-06-2002 23:34] |
|
prettig |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |