|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik heb niets tegen remasters, als het geluid erop verbeterd is, maar het mag niet minder vet geworden zijn , want dan hoor ik liever het orgineel. Ook al zit er meer ruis in |
|
hehehe... ik wil ze vaak allebei hebben, zoals de originele en de geremasterde "Call of the Wood" van Opera IX. De originele heeft een erg cool vaag geluid en de geremasterde heeft bonustracks Zenial |
|
quote: Mee eens, door remasters kan iedereen van die 'té gekke albums' genieten, maar een remaster moet een verbetering vormen op t origineel, niet enkel een 'zuiverder' geluid geven (als dat al nodig is). ------ Vraagje: die re-releases van Venom: Die zijn toch niet germasterd hoop ik?,... t originele geluid van "black metal" was echt machtig. [Dit bericht is gewijzigd door Gunman op 31-10-2002 7:51] I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
Het origineel blijft vaak het best. Alleen de geremasterde cd's zijn kwalitatief beter en gaan langer mee Life is Just The Road To HELL, Welcome To Dying. |
|
Ik vind de Piece of time remaster van Atheist echt stukken minder klinken dan de smeuiige sound van het origineel maar de remaster van Septic Flesh - Mystic places of dawn is dan wel gelukt net als Chemical exposure van Sadus en ook Altars of madness en Blessed are the sick; het geluid is kwalitatief beter maar het origineel representeert wel een typerend tijdsbeeld... The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Heb ze gelukkig origineel spelfout weggehaald... |
|
Wat vind men van de Megadeth - Rust in peace remaster? Wat een schitterend drumwerk staat er toch op; ik vind het er beter op uitkomen The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina |