|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Inmiddels in al wat topics genoemd, maar de eerste namen voor Incubate zijn bekend. Onder meer Empyrium, Converge, Necros Christos, Merzbow, Alcest, Shining (NO), Sun Worship, Drowned, Dornenreich, Emptiness, Victims, Primitive Man, Full of Hell, ... Voor de volledige line-up tot nu toe zie http://incubate.org/2015/line-up |
|
14 tm 20 sept. Ieder jaar zeg ik dat ik ga, maar elke keer is er wat anders. Maargoed, ik hou het in de planning. |
|
Dornenreich! Wat leuk. |
|
al erg leuke namen ja. Hopelijk dit jaar meer geluk dan vorig jaar. |
|
Vrijdag 18-9 ziet er al veelbelovend uit - Necros Christos - Drowned - Emptiness |
|
King Dude komt ook even langs. Als hij weer zo'n set neer zet als op Roadburn ben ik al meer dan tevreden. Aanwezig dus. |
|
Wel benieuwd welke zalen ze de verschillende acts gaan neerzetten aangezien 013 pas na Incubate weer open gaat. |
|
013 was vorig jaar toch ook niet open met Incubate, of was dat wel het geval? Toen stonden in ieder geval bands als Wovenhand en Goat in het Midi Theater. With new found hope, there still could be Victory... |
|
quote: 013 was alleen open voor Carter Tutti Void geloof ik, voor de rest speelden er inderdaad geen bands daar. Nu zal 013 weer niet in het programma zitten, de verbouwing is namelijk begonnen. |
|
Grave Pleasures - de nieuwe naam van Beastmilk - erbij , mooi. Verder nog meer toevoegingen: http://incubate.org/2015/181/27-additions |
|
Ik heb al een gedeelte van de Spotify-playlist beluisterd en daar zaten erg gave dingen tussen. Een aantal ontdekkingen: Laurel Halo, Burial Hex en Destruction Unit. Ook gaaf dat Grave Pleasures komt. Climax is echt een fantastische plaat, ik ben dus benieuwd naar nieuw materiaal. [Dit bericht is gewijzigd door HierIsMike op 03-05-2015 19:48] |
|
Deze schele klapmongool komt er ook nu pas achter dat Victims komt. Mooi feestje gaat dit worden! |
|
quote: Ah, vorig jaar niet geweest dus dat even gemist. Midi |
|
De vrijdag lijkt me wel wat |
|
victims, necros christos, empyrium en full of hell + merzbow zijn het meest boeiend tot nu toe. Allemaal ook op andere dagen -_- Zal waarschijnlijk uiteindelijk maar 1 dag worden denk ik. |
|
Nieuwe namen: http://incubate.org/2015/193/heavy-new-additions Waaronder The Ruins of Beverast, Lifelover, Toner Low, Entrapment, en meer. Siked. |
|
Ik overweeg ook om naar de vrijdag te gaan. Zeker gezien de laatste toevoegingen en de speciale setting in het bos |
|
Iemand een idee wat de capaciteit is van dat natuurtheater? Empyrium, Of the Wand and the Moon, Lifelover en Dornenreich op dezelfde dag, dat zal wel volle bak worden. [Dit bericht is gewijzigd door intothevoid op 25-06-2015 15:51] You have time. You are doing fine. |
|
quote: +/- 600 man. |
|
Dankjewel. Op tijd aanwezig zijn dus. You have time. You are doing fine. |
|
Echt niet. |
|
Holy shit... |
|
Throats!!! Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Die line-up van het natuurtheater op vrijdag... |
|
quote: De UK-band, toch?! I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Volgende pagina |