|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik ben op vrijdag geweest - niet naar het Natuurtheater ivm reistijd. Top: Grave Pleasures All for nothing Viel tegen: Converge (of ik had te hoge verwachtingen, maar die zang was kuttttttt) Sun Worship (totaal niet strak) Rest maakte niet echt indruk. Maar prima vermaakt. Inter faeces et urinam nascimur |
|
Converge tegenvallend? Ontzettend gave show juist! Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Hmm, verbaasd me ergens niets. Was er helaas niet bij, maar op Fortarock was o.a. de zang ook niet best, alsmede het geluid. Maar dat lag meer aan de wind. |
|
Fortarock ging inderdaad weinig over. Echter, ik vond de show op Incubate een van de beste die ik van ze gezien heb. Geluid ontzettend goed, en kon weinig slechts opmerken aan de zang specifiek eigenlijk? Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Afgelopen donderdag nog geweest, alleen in de Little Devil. Binnengekomen bij Krush, die lekker speelden. Gewoon lekker raggen met die hap! Sly and the Family Drone was erg vreemd met hun ambient/drone, stonden ook vóór het podium ipv erop. Was dus behoorlijk vol vooraan. Apart bandje, maar wel leuk om een keer gezien te hebben. Tio Gringo was lekkere hillbilly, maar na 5 nummers had ik het eigenlijk al weer gehoord. Toner Low was lekker hard en de muziek nodigde uit om eens een flinke joint op te steken, zoals mijn buurman deed, maar die moest 'm al na een minuutje uitmaken van de bardame Laatste band niet gezien. [Dit bericht is gewijzigd door MetalJan op 25-09-2015 21:45] |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Vorige pagina |