|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Oei, is het z'n ex? I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
De pafuhuhuhhhmmm... /alsof ik tegen een muur aan het replyen ben "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote: halfverwege had ze een keer dat luchtje op, maar dat was niet lang. Ik kon gewoon niet niet meer dichtbij komen en werd heel afstandelijk en bijna agressief, al was ik mezelf daar nog niet bewust van. Ik kan het me moeilijk voorstellen waarom maar als iemand met dat luchtje in de tram stapt een coupe verder dan krijg ik weer last. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: geen inteelt yo ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Besteld maar nog niet geleverd: Quaife sper voor de Nissan. Maximale dwarsheid. En lang leve de lage pond. [Dit bericht is gewijzigd door Negatieveling op 14-11-2016 23:27] https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
|
Blut Aus Nord/Aevangelist - Codex Obscura Nomina Devin Townsend Project - Z² Mantar - Ode To The Flame Paradise Lost - Shades of God Faustian Spirit of the Earth |
|
Op CD: Bohren & der Club of Gore - Bohren for Beginners |
|
Die zag ik ook voorbij komen. Is toch alleen een 'best-of' album? Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas.... |
|
Leviathan (Swe) - Far Beyond The Light Faustian Spirit of the Earth |
|
quote: Klopt (op Der Angler na, dat is een nieuwe track), een dubbel-CD voor 12 euro, dat vond ik een erg mooie prijs aangezien ik nog niks van Bohren op CD had. [Dit bericht is gewijzigd door HierIsMike op 18-11-2016 15:59] |
|
(de nieuwe en blijkbaar dus laatste van Dillinger Escape Plan) Death Grips - Bottomless Pit soundtrack van de hand van Scott Walker The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
Deathspell Omega - The Synarchy of Molten Bones Wardruna - Runaljod - Ragnarok Faustian Spirit of the Earth |
|
Black Funeral - Ankou And The Death Fire Death Fetishist - Clandestine Sacrament Deathspell Omega - The Synarchy Of Molten Bones Inquisition - Bloodshed Across The Empyrean Altar Beyond The Celestial Zenith Moeilijke CD-box Rome - Coriolan J. de Kadt - De deftigheid in het gedrang; verspreide geschriften "Trommelen omdat de maan er is, trommelen omdat de maan er niet is." |
|
Weekendje Keulen en 3 elpees erbij. bub |
|
CD The Monsters - Youth Against Nature CD The Devils - Sin, You Sinners! |
|
Spire - Entropy Faustian Spirit of the Earth |
|
Suffer Yourself - Ectoplasm |
|
Sadistic Intent / Pentacle – Invocations Of The Death-Ridden 12" split EP. bub |
|
quote: Goed album I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath |
|
Uit de -35% graaibak bij AH: 8x 1.5V 2900 mAh Lithium AA 8x 1.5V 1100 mAh Lithium AAA Verse voorraad voor in de nood- en zaklampjes. [Dit bericht is gewijzigd door XXL op 27-11-2016 13:37] Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
CD Hierophant - Mass Grave |
|
Elpee [Dit bericht is gewijzigd door Bub op 01-12-2016 20:31] bub |
|
Twee kaartjes voor de Bruceband in januari, en twee kaartjes voor Amy Macdonald in maart in Tivolivredenburg. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
hema magneten voor whiteboard. tering wat sterk, zal wel neodymium zijn. Bij het openmaken van het pakje schoten ze meteen naar elkaar, en daarna is het dus lastig uit elkaar halen... ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |