|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
En dan nogsteeds geen duckhunt kunnen spelen op die moderne tv's. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Gewoon via de coax? Dan zou de Atari toch gewoon zichtbaar moeten zijn. Dat signaal is niet anders dan van enig ander apparaat dat via de coax op de tv wordt aangesloten. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Hij ziet gewoon niets. Hij ziet niet eens dat er íéts is aangesloten, blijft grijs, zeg maar. De colecovision zag hij wel, maar kon hij niet vinden. Ik heb boven een oudere hd tv, een samsung 46 inch en daar werkt het allemaal gewoon wel. VIESPEUK!!! |
|
Is dat zo'n TV die automatisch op het kanaal moet springen als er een signaal op binnen komt? Zo ja, kun je hem ook handmatig op het juiste kanaal zetten om te zien of er dan beeld binnen komt? Of iets met TV handmatig op andere resolutie en/of PAL <-> NTSC zetten? Misschien dat de TV niet automatisch de resolutie van je console-geval snapt. Of zo. Verder snap ik het ook niet. |
|
Mja, handmatig, dat heb ik nog niet geprobeerd, misschien kan dat ook. Godver, vroeger moest je naar de tv lopen en met de hand van die kleine wieltjes beetje naar boven, beetje naar beneden pielen en dan maar zoeken en zoeken. Krrrr krrr krrr kr krrr... VIESPEUK!!! |
|
Tegenwoordig is het allemaal een stuk makkelijker. Tenzij het niet werkt. Maar het kan best zijn dat dat het is. |
|
quote: En je vergeet die dip switches nog om UHF of VHF te kiezen. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Ja, hou op. En als het kut weer was, had je minder ontvangst. Soms waren we bij familie in scheveningen op bezoek en bij goed weer kon je toen Engeland (was dat al de BBC) ontvangen. Ergens in 1979 was dat. VIESPEUK!!! |
|
Of als er een brommer langs kwam. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Of een kettenkrad. |
|
HK 101 Een soort van antieke error 404. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Een nieuwe Barker is altijd een feest, en deze speelt zich dan ook nog eens af in het Hellraiser-universum. Moeilijk om weg te leggen. The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
Nieuwe Barker!! Hebhebheb!! Een kleine snol zit zo vol. |
|
Op CD: Pink Floyd - Obscured by Clouds Iron Maiden - Seventh Son of a Seventh Son Op LP: Rush - Hemispheres Genesis - The Lamb Lies Down on Broadway Neil Young & Crazy Horse - Zuma Soft Machine - The Soft Machine |
|
Net besteld, 2 duo's van boekenkasten bij de Ikea. Eindelijk de boel hier een beetje opvullen |
|
Yes, vandaag de Peter Steele-biografie bij de post. Komt goed uit dat ik net een ander boek uit heb. The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
Vinyl: - Arcturus - Arcturian - Paradise Lost - The Plague Within - Roger Waters - Amused to Death (remaster) En komende woensdag, net voor het bier en het eten met een maat The Witcher 3: Wild Hunt op PS4. Gamemania heeft een mooie inruilactie. Twee gebruikte games inleveren (met x waarde) en Witcher 3 meenemen voor weinig. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
een orgel Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
bub |
|
Luistervoer Faith No More - Sol Invictus Van Halen - Tokyo Dome In Concert John Zorn - Shir Hashirim The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
quote: Haha ik herkende de knoppen meteen, ik had zelf een ORLA orgel. aangekocht voor een 10tje als midikeyboard(tikkeltje primitief maar werkte wel) maar heb hem vooral gebruikt als geluidsinstallatie om mp3speler in te prikken voor in mn kelder. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
super geluidje hoor, lol Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Boeiender |
|
2 kaartjes voor Spinvis - Oogcontact van de eenzaamste soort in november in de junushoff te Wageningen. VIESPEUK!!! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |